Dzisiaj jest 30 kwie 2025, 13:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sty 2012, 16:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Witam, o co chodzi z tą selekcją ?




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2012, 16:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2011, 14:19
Posty: 331
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Yamaha R6
Chodzi o to że tłok z selekcją "B" ma większy rozmiar od np. "A". Tłoki się zużywają w cylindrach, zwłaszcza racingowych i po pewnym przebiegu trzeba kupić tłok o większym rozmiarze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2012, 16:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
dzięki ;)




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 9:55 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
wytłumacze bardziej o co chodzi, cylinder i tłok sie złuzywa cylinder tez sie troche ściera, orginalnie tłok jest selekcji A potem jak zmieniasz na B to tłok jest o 0,01mm szerszy, wtedy robisz chanowanie cylindra na selekcje B kupujesz tłok Selekcji B i wszystko jest jak nowe...




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 11:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Ciochan, chonowanie, a nie chanowanie. :) Poza tym ten zabieg robi się tylko w aluminiowych cylindrach, przy żeliwie się robi szlif :)




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 11:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Ciochan, tylko że to chonowanie tanie nie jest ;)
mój cylinder po przebiegu 2tyś km... jaki kupić tłok ? A czy B ?




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 12:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
mikoxdxdxd, Idź do sklepu z częściami, weż cylinder, i powiedz gościowi, żeby Ci dobrał odpowiedni wymiar, on będzie wiedział jaki dać.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 12:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Rafcio825, to chyba bym musiał jechać do Pana Mielocha, bo u mnie jak mi coś dobiorą to nie pojeżdżę sobie. Zły pomysł ;) zresztą oni nie wiedzą pewno co to są te selekcje ;p




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 12:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
No rób jak chcesz, ja mam w Rzeszowie taki sklep , że co by mi nie trzeba było to gość zawsze to ma i wie o co kaman :) Będziesz chonował ten cyinder czy nie?




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 12:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Rafcio825, mieszkam w dużo mniejszej miejscowości ;)
nie będę chonował, może po jakimś czasie ale narazie nie




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 12:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
No to zmierz jaką masz średnicę tulei suwimiarką, i zamów odpowiedniego tłoka :)




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 12:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Rafcio825 pisze:
No to zmierz jaką masz średnicę tulei suwimiarką

jakiej tulei ?




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 12:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
mikoxdxdxd, w cylindrze, tam gdzie Ci tłok pracuje. Prościej się nie da wytłumaczyć ;p




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 12:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
no to mów że średnice cylindra ;)
wiesz może jakie wymiary mają poszczególne selekcje ?




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini


Ostatnio zmieniony 14 sty 2012, 12:52 przez mikoxdxdxd, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 13:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Nie mam pojęcia, musisz zmierzyć cylinder i poszukać tłoka na wymiar, no a jak nie będzie to niestety chonowanie będzie konieczne.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 19:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
A 47.60
B 47.61
c 47.62
D 47.63

Honowanie nie jest drogie ;)

Pozatym tuleje cylindra to wygodniej mikrometrem ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 20:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
hubert514, dzięki bardzo ;)




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 22:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Bzdury takie wypisujecie, że aż się śmiać chce.
Zmierzyć cylindra mikrometrem się nie da, do tego jest tzw średnicówka. Na pewno nie zmierzysz tego suwmiarką jest zbyt mało dokładna.
Polecam zajrzeć do słownika, pisze się HONOWANIE. Wykonujemy je, gdy gładź jest w kiepskim stanie a warstwy Nicasilu starczy na taki zabieg i będziemy w stanie dobrać do tego tłok.
Rafcio825 pisze:
Ciochan, chonowanie, a nie chanowanie. :) Poza tym ten zabieg robi się tylko w aluminiowych cylindrach, przy żeliwie się robi szlif :)

Honowanie wykonuje się też w przypadku cylindrów żeliwnych po zeszlifowaniu powierzchni. Jest to po prostu końcowa obróbka, wykańczająca gładź cylindrową.
mikoxdxdxd, Powinieneś dowiedzieć się, jaki luz montażowy stosuje się do tłoka jaki masz zamiar kupić i oddać cylinder do pomiaru w specjalnym zakładzie. Oczywiście upewnić się też wcześniej jaki dokładnie wymiar tłoka możesz kupić. Jeśli powiesz w zakładzie jaki luz się stosuje do tego zestawu to na pewno dowiesz się jaki tłok masz kupić.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2012, 0:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Booyaka, Dziękuję za bardzo obszerną instrukcję. Na pewno zastosuję się do twoich wskazówek :)




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2012, 14:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Booyaka, Honowanie w cylindrach żeliwnych stosuje sie również po to alby zlikwidowac tak zwane "jajka" No czyli żeby cylinder był idelanym kołem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy