Chciałem przestawić wam mój skuterek jakim jest Romet 747 2t z 2010 roku. Już po roku jazdy na nim zacząłem kombinować i wymieniać części, początkowo małe zmiany, aż w końcu w sierpniu 2011 - przebudowałem cały silnik. Remont trwał od około 20 sierpnia do dziś tj 14 stycznia 2012(nie pracowałem co dzień po 10 godzin, jestem uczniem i nie mam tyle czasu na tz "moje hobby"). Dokonywałem ostatnich poprawek. Wszystkie części nowe jeśli nie pochodzą ze sklepów to pochodzą od ludzi u których tylko one przeleżały na półkach i nie widziały ani kropli smaru, dzięki temu udało mi się zaoszczędzić około 1000 zł.
Pudełka:
Nie posiadam pudełka od:
-gaźnika arreche 19
-iskrownika i magneta
-fajki i świecy ngk
-silikonu na wysoką temperaturę
Jeśli jakiegoś pudełka brakuje a jest to w setupie to znaczy że gdzieś zgubiłem pudełko, albo leży na strychu
Setup:
- wydech polini super race
- polini 70 sport
- Wariator stage6 sport pro, rolki 5g, przeciwtalerz Stage6 CNC drive face
- wał top evolution ng, łożyska koyo c4 teflon,(polerka skrzyni korbowej)
- iskrownik, magneto od roxa
- sprzęgło seria, sprężynki hebo niebieskie, sprężyna centralna stage6 czarna(medium)
- gaźnik arreche 19, dysza niby 90 (ale podobno rozwiercona na 103), stożek revo s-type, ssanie auto uniwersalne.
- przełożenia długie
- świeca ngk (przerwa 0,6[jak dobrze pamiętam]), fajka ngk,
W panach:
Sprzęgło stage6, pasek wzmacniany(będzie w marcu)
Poprawa optyki
Koniec nareszcie poskładane wszystko do kupy. Jedyny problem to to że wydech trochę odstaje ze względu na ręczne wykonanie mocowania.
Od góry widać jak odstaje wydech, będę starał się to poprawić ale to raczej nie będzie mi przeszkadzało :
Od tyłu:
Flansza tworzy z uchem kąt ostry 24 stopnie.(średnica tulejki około 27mm, średnica gniazda w wydechu to około 28mm. Występuje luz max 1mm. Ale uszczelnia się na spawach. Gdy zatkam wylot tłumika on gaśnie.)