Dzisiaj jest 17 sie 2025, 19:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Ucięcie tuleji
Post: 13 sty 2012, 19:10 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 19:30
Posty: 370
Lokalizacja: Lipie , Częstochowa
Pojazd:
Siema słyszałem że jak się utnię tuleję o 2 mm albo o 1 od wario to szybciej bedzie jechal i vmoc sie zwiekszy czy to prawda i jest pebpieczne takie uciecie

I jeszczę jedno czy ktoś z was tak robił ..


Dziekuje za odp




_________________

Wbijać Do mojego jogurta w Sticker Boombie !!!

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2012, 19:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
domin255, Gdy tak zrobisz to będziesz miał muła na starcie lub inaczej: będzie powolniej się zbierał.

V-max sie zwiększy ale minimalnie góra 3km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 11:29 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 19:08
Posty: 123
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd:
Ja to robiłem w starym wiariatorze ale to nic prawie nie dalo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 12:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 22:21
Posty: 343
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Roxi SP55
Ja to robiłem typkowi w Keewayu Matrix z Leo TT i Multiwarem ( ja mu odradzałem ) i nadal odradzam wszystkim.. Na starcie ma muła i to ogromnego i nie da się go zlikwidować regulacją.. a vmax wzrósł ale nie znacznie..




_________________

Obrazek
viewtopic.php?p=2337559#2337559\
"Radość z jazdy zaczyna się właśnie tam, gdzie kończy się ekonomia.."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 14:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
ja miałem w polinim speed controlu i seri, daje do v maxa nawet sporo ale niesamowity muł na starcie może być, więc lepiej nie kombinować, lepiej nie poprawiać fabryki :wink:




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2012, 1:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:43
Posty: 60
Lokalizacja: Żarki-Letnisko
Pojazd:
Ja w tym nie widzę sensu , lepiej kupić normalny sportowy wariator niż się bawić w takie coś :D




_________________

Jak rozmnażać się to ksiezniczki  Jak kraść to miliony  Jak jezdzic to Yamaha  Jak żyć to na całego :D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=207093

Stunt Suka pisze:
BuBu ma dobry silnior.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2012, 1:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Tak jak koledzy piszą. +5 kmh kosztem ruszania jakby autem z Drugiego biegu.
Nie warto.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2012, 11:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
Zbliżając przeciwtalerz z wariatorem wymuszasz że pasek jest ciut wyżej na tarczy niż powinien być. W wyniku czego jest muł, vmax wzrośnie(niewiele). Uważaj żeby nie spadł ci pasek. Warto powiedzieć że takiego wariatora raczej już nie wyregulujesz precyzyjnie.




_________________

gg: 11602414




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2012, 18:30 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 19:30
Posty: 370
Lokalizacja: Lipie , Częstochowa
Pojazd:
dzieki za pomoc nie robię tak ale chciałem tylko wiedziec bo kolega mi tak podpowiedzial żebym tak zrobił




_________________

Wbijać Do mojego jogurta w Sticker Boombie !!!

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2012, 19:55 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Ja tak zrobiłem na starym wariatorze, skróciłem o 2mm i super muł na starcie ale v-max podniosło o 12km :O jeżeli Ci potem nie bedzie dobrze jechał to wkładasz podkładki tam gdzie ucinałeś i masz tak jak wcześniej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2012, 23:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
ThisIsSparta, Taki wuj
To wtedy i na v-maxie straci i na przyspieszeniu.
Jak już skróciłes tuleje to jej nie rociągniesz podkładkami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2012, 23:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jest to też taka swojego rodzaju regulacja. Gdy jest muł to dajemy podkładkę.
Ale orginalny wariator ma właściwą tuleje i nie warto nic kombinować ze skracaniem.
Jak się chce większy vmax to trzeba wydać minimum kilka stówek a nie ......




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2012, 12:13 
*

Rejestracja: 05 gru 2011, 10:25
Posty: 55
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
daj sobie spokój




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2012, 15:06 
*

Rejestracja: 05 gru 2011, 10:25
Posty: 55
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
dobrze więc nie powinieneś tego robić ponieważ jak mówią nasi koledzy na forum bardzo mało ci to da a więcej stracisz więc odradzam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy