Dzisiaj jest 09 sie 2025, 8:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 sty 2012, 14:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2011, 7:08
Posty: 123
Lokalizacja: Z Chin xd
Pojazd:
Witam. Mam pewien problem otóż: Mam cylek Motoforce 50 Plus(opis ze strony Cylinder niemieckiego producenta Motoforce model Plus. Wysokiej jakości cylinder ( kompletny ) w konkurencyjnej cenie. Cylinder o delikatnie podwyższonej mocy dlatego jest idealnym rozwiązaniem dla osób chcących mieć mocniejszy cylinder od seryjnego, ale nie chcą zmieniać pojemności. Razem ze sportowym wydechem daje dość wyraźne efekty),stożek Air Box wydech i takie duperele też mam ale to nie potrzeba tutaj pisać. Chodzi o to że mam dysze 80 i nie mogę wyregulować gaźnika na świecę na kawe z mlekiem jest taka jakby sucha czy dysza 85 pomogła by tutaj ? Proszę o odpowiedzi (i mała prośba wiem że nie da się tego powiedzieć na oko ale ile obortów od mieszanki powinno być na tym cylku i stożku takie przypuszczenia żeby było dobrze).


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2012, 23:07 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Spróbuj podnieść iglicę na początek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2012, 14:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2011, 7:08
Posty: 123
Lokalizacja: Z Chin xd
Pojazd:
Iglice mam na przed ostatnim ząbku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2012, 21:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Im niżej zabezpieczenie tym wyżej iglica, więc podnieś ją dla zwiększenia dawki paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2012, 22:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2011, 7:08
Posty: 123
Lokalizacja: Z Chin xd
Pojazd:
Czyli na środek ? :D spróbuje jutro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2012, 12:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2011, 7:08
Posty: 123
Lokalizacja: Z Chin xd
Pojazd:
Dobra teraz piszę coś innego otóż regulowałem ten gaźnik myślę jest dobrze trzyma ładnie obroty ładnie pali jadę pod małą górkę i wracam z tej górki w połowie się zatrzymałem trzymam hamulec i zeszedł z obrotów ładnie chodzi i nagle łapie takie obroty że jak puszcze hamulec to po prostej sam jedzie aż wkońcu te obroty zejdą jak stoje na prostym terenie :( nie wiem co jest grane. Pomoże ktoś ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2012, 15:32 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Jak w poprzednim temacie linka może Ci się zawiesza a może pływak się zacina, może sprężynka się zablokowała.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2012, 19:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2011, 7:08
Posty: 123
Lokalizacja: Z Chin xd
Pojazd:
pływak raczej odpada bo nie cieknie z gaźnika raz mi się zaciął to musiałem spręzynke przeczyścić i było dobrze ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2012, 12:26 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
pawel7141 pisze:
pływak raczej odpada bo nie cieknie z gaźnika

przecież on może się zaciąć w druga stronę, że będzie blokował dopływ paliwa

pawel7141 pisze:
raz mi się zaciął to musiałem spręzynke przeczyścić i było dobrze ..

Przecież tam nie ma sprężynki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy