Dzisiaj jest 16 lis 2024, 1:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 sty 2012, 19:08 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 19:00
Posty: 12
Pojazd:
witam . mam problem z moim slinikiem . Otoz skuter nie zapalal dlatego kupilem nowy tlok meteora i zrobilem szlif na seryjnym cylindrze . po pierwszym zlozeniu zapalil, przejechalem nim ze 2km i zostawilem w garazu . nastepnego dnia juz niestety nie chcial zapalic, zalapywal tylko jak zatkalo mu sie dlonia powietrze na gazniku, ale nie wkrecal sie na obroty i po chwili gasl . zdjalem cylinder i wszystko okej . poskladalem go na silikon+uszczelki ale to i tak nic nie zmienilo . postanowilem wymienic simmeringi, na dzien dzisiejszy wymienilem od strony magneta bo z drugiej nie moglem odkrecic srub . po pomiarze cisnienia mial tylko 4bart ;/. dodam ze jak sciagalem cylinder to zauwazylem ze ktos zakleil otwor na smarowanie na lozysko od strony waria ale z tym przejechalem jakies 3000 km i bylo okej . z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2012, 19:31 
**

Rejestracja: 01 sty 2011, 21:22
Posty: 390
Lokalizacja: dalekoo
Pojazd:
Może poprostu za mały tłok kupiłeś? Albo się pierścienie wytarły zdejmij pierścienie sprawdz ich stan wkładając pierścień w cylinder jak bd duża przerwa pierścienie do wywalenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2012, 19:48 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 19:00
Posty: 12
Pojazd:
pierscienie jak i tlok sa okej .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2012, 20:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
A zaczołeś dociera czy odrazu full ?

Możliwe jeszcze , że coś jest gaźnikiem lub śwecą. Sprawdź to :)


Zachowaj kulturę słowa


Ostatnio zmieniony 24 sty 2012, 18:09 przez hubert514, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2012, 23:13 
**

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:34
Posty: 412
Lokalizacja: L-wo
Pojazd:
uszczelniacze obydwa nie jeden jak to zrobiłeś, kartery może nie szczelne hubert514, nie doradzaj lepiej jak tak doradzasz, co ma gaźnik do kompresji,albo świeca??




_________________

Obrazek <--Klik

Oglądajcie i komentujcie!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2012, 0:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2010, 16:48
Posty: 216
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Hmmm może głowica jest już sfatygowana jakaś krzywa czy coś.




_________________

Cylinder Polini Sport 50
Wariator Hebo Next Generation
Wydech Leovince RR
Sprzęgło WM Motor (niby sport)
Dzwon sprzęgła Malossi
Gaźnik 21 podróbka dellorto

Moja Apka http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=192656




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2012, 2:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Coś mi tu nie pasuje. Tłok napewno do tego cylindra? Jest nadwymiarowy pod szlif ?
Uszczelka pod głowicą dobra ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2012, 10:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
pepe33 pisze:
zalapywal tylko jak zatkalo mu sie dlonia powietrze na gazniku

Może regulacja gaźnika zepsute ssanie w jaki są stanie membrany czy tłok założyłeś strzałką do okna wydechowego ? :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2012, 11:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
właśnie może ten tłok założyłeś źle jak mówi Zwierzak, :?: :?:




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2012, 11:11 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 19:00
Posty: 12
Pojazd:
chodzi mi o kompresje nie o gaznik albo ssanie bo od razu bym wiedzial gdyby to bylo to . oszczelniacz jeden wymienilem i mam drugi ale wymienie go dopiero na tygodniu . tlok jest okej taki jak byl tyle ze na 1szlif to wiekszy byl o 25 . szlif zrobiony na luz 0.04 chyba czyli tez okej . cylinder jeszcze nie dotarty bo jak napisalem przejechalem moze 2km . zastanawia mnie to dlaczego dziura od smarowania lozyska od strony wario byla zatkana ... moze tam komprecha spier przez ten simmering ktorego nie wymienilem ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2012, 14:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Możliwe że coś z uszczelniaczami :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2012, 17:27 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 19:00
Posty: 12
Pojazd:
a zawor membranowy ? albo cos slyszalem o grubosci uszczelki, ze jak mniejsza to lepsza kompresja itd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2012, 19:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Kompresja "wytwarza " się dopiero powyżej okna wydechowego...

Skorzystaj z tego poradnika:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=39

Zmierz ile masz tej odległości.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2012, 12:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
pepe33, uszczelka pod cylinder ale takie zabiegi robi sie w mocniejszych cylindrach i nie podniesie to napewno kompresji z 4 na 10 atmosfer;] Otwór płuczacy łozysko nie ma nic do uciekania kompresji (moze również uciekac przez wianki i kulki łozyska). Jeżeli masz masz zły simeringg powinienies zauwazyc delikatne wycieki. Ja obstawiam ze jak wymienisz simering wszystko bedzie ok. Kup tez nowe uszczelki pod cylinder bo 10 razy składac na starych uszczelkach cylinder nie wrózy nic dobrego :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 13:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
seba7011 pisze:
uszczelka pod cylinder ale takie zabiegi robi sie w mocniejszych cylindrach i nie podniesie to napewno kompresji z 4 na 10 atmosfer;]

Tutaj akurat masz rację.

seba7011 pisze:
do uciekania kompresji (moze również uciekac przez wianki i kulki łozyska).

A tutaj głupota.

pepe33, skuter pracuje równo ? Nie szaleje ? Jesli chodzi okey to uszczelniacze będą dobre .

Zrobiłes to o czym pisałem wczesniej ?

Edit : tak teraz jeszcze raz sobie przeczytałem wszystko..... Ty jeździłes na tych 4 barach?? Jechał jakoś w ogóle ? ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 24 sty 2012, 13:06 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 15:14 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 19:00
Posty: 12
Pojazd:
wymienilem simmering bo mial troche mokro ale to nic nie dalo . wkurzylem sie zdjalem glowice i co ? cyl nie wyglada jakby przejechal 3km tylko 5000 km ; ] * moim zdaniem chyba krzywy bo ranty sie porobily z przodu, pierscienie maja taki luz ze szok ... albo ten cyl to jakas china i sie na niej szlifu nie robi .. ocenilby ktos po zdjeciu czy jest oryginalny ? po oznaczeniach ...

edit :

a i z innej beczki . jakie sa simmeringi w minarelli stojacym ? bo kupilem 20x42x7 (takie jak byly na wiekszosciach aukcji) a mialem 20x38x7 ... ktos mi wytlumaczy czemu akurat tak ? jakies serie tych silnikow byly czy jak ?

Nie pisz posta pod postem i nie przeklinaj ;)


Ostatnio zmieniony 24 sty 2012, 18:08 przez pepe33, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 18:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
pepe33 pisze:
moim zdaniem chyba krzywy bo ranty sie porobily z przodu,

Daj foto ;)

pepe33 pisze:
jakie sa simmeringi w minarelli stojacym

Takie jak w Horizontal: aerox , neos , itd. czyli :
1) 20x42/43x8/9
Indeks: 14343

2) 20x30/34x5/6,1
Indeks: 16761




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2012, 19:30 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 19:00
Posty: 12
Pojazd:
no dalbym zdjecia ale na zdjeciach sie tego nie zobaczy, musialbys dotknac ; ) a i ja mam minarelli a mam zamiast 42 to 38 simmering .. jak nie wierzysz to jutro zrobie zdjecia...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy