Dzisiaj jest 16 lis 2024, 23:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2012, 23:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
U mnie to jedynie klamka na tylnej klapie coś niedomaga ale to część wymienna :D .

Kurna Golf III trwalsze od Golfa IV :D . Tego nie pisali jeszcze.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2012, 23:44 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Bo mialem w domu MK4 i mam MK3.Wiem jakie bolaczki maja mk4 i mi te auta nie podchodza,a tymbardziej za te kosmiczne ceny.A mk3 dalej sie toczy i nie zawiodlo nigdy.Mk3 ma kilkadziesiat lat :lol: Roznica 5 lat,naprawde-duzo!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2012, 23:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
To że miałeś po jednym egzemplarzu danego modelu, nie świadczy że wszystkie takie są.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2012, 23:47 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Mk3 w domu bylo kilka sztuk.Mk4 maja jedna zasadnicza wade,ktora moze wyjsc z czasem w powypadkowych egzemplarzach(ktorych u nas jest dosc duzo ..). Spokojnie-to tylko moje zdanie.Wiadome ze duzo mk3 gnije,ale sa i zdrowe egzemplarze,gdzies tam sie w nich rdza moze zdarzy ale nie ze podlogi nie maja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2012, 23:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
No jakie bolączki w MK4? Wycieraczki? Idzie samemu zrobić. Mikrostyki? Są manuale i samemu się zrobi.

Im więcej elektroniki tym bardziej zawodny sprzęt ale nigdy nikt nie powie, że MK3 jest wytrzymalsze od MK4 bo to bzdura.

Już zamiast MK3 wolałbym kupić Audi 80 B3 (nie ubliżając nikomu).




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2012, 23:49 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
nie zadne wycieraczki.No 80 b3 lepsza bo ocynk,ale golf mniejszy i sie lepiej odpycha z 1.9 td,dwa ze akurat taki sie wtedy trafil.


Nie tylko bite gnija :) Np w Audi A3 lubial wyjsc syf na dachu,w dwoch naszych 80kach na klapie pryszcz byl.


Ostatnio zmieniony 25 sty 2012, 23:51 przez TZRfan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2012, 23:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
No to powiedz o tych bolączkach w MK4 bo te co wymieniłem to są najpoważniejsze (jeszcze są problemy z tylną wycieraczką ale również chłopaki z forum Golfa ładnie wszystko opisali jak należy naprawić).




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2012, 23:54 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
czarekcw, Ile masz poduszek pod silnikiem w tym 1.6?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2012, 23:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Nie wiem bo mi to nie było potrzebne (nie szarpie budą itp itd). Gdyby było coś nie tak to powiedziałbym ile sztuk jest.

2 to minimum z tego co się orientuję a czy więcej czy nie to już wróżenie z fusów.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2012, 0:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
TZRfan pisze:
Mk3 ma kilkadziesiat lat


21 lat .. 20 ma? Ma, a więc liczymy już w dziesiątkach, z racji tego, że to już dwie dziesiątki, mówi się "kilkadziesiąt" ;]


Zapadło mi w pamięci, to że, mk3 jest lepsze od mk4, naprawdę, zryliście mi banię :mrgreen:




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2012, 0:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
JawoR pisze:
Jak sprawdzałeś, że nie jest bity i klepany, to Ci się poszczęściło.


Faktycznie od auta z 95r. i za 2tyś będę wymagać , żeby był bezwypadkowy. Był bity, był klepany wiem o tym i mi to nie przeszkadza :)


czarekcw pisze:
Jacek987, to ty nie wymieniałeś rozrządu, oleju i filtrów po zakupie?


Poprzedni właściciel "serwisował" go u "mojego" mechanika. Rozrząd był wymieniany 10kkm temu , a olej i filtr 4kkm ( teraz stuknie 12kkm od wymiany-więc czas )




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2012, 0:04 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Nie rozumiecie.Porozmawiamy za kilka lat,w tej chwili wiadome ze Mk4 jest lepsze,jednak wg mnie nie warte swojej ceny,napewno pod wzgledem korozji jest o wiele lepsze ale nie bylbym pewny ze wytrzyma tyle ile wytrzymaja trojki (te ktore wczesniej nie zgnija).Swoja droga zauwazylem ze jak w Mk3 gnije klapa to gnije cala reszta.



Dokladnie Jacek-prawda.Jednak wiekszosc by oczekiwala od twojego golfa bezwypadkowosci,ksiazki serwisowej,nie lakierowania,sekwencji i najlepiej zeby ponizej 2k zeszli z cena :lol: Opanujcie sie z tymi chorymi wymaganiami,wiekszosc aut powyzej 10lat mialo jakas tam przeszlosc powypadkowa-zycie.Jednak chory polaczek przyjdzie po starego trupa z miernikiem lakieru i bedzie szukal magiczne 220tys przebiegu-me gusta !


Ostatnio zmieniony 26 sty 2012, 0:08 przez TZRfan, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2012, 0:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
TZRfan pisze:
ksiazki serwisowej

Najważniejszy punkt :lol:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2012, 0:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
No to właśnie wytłumacz. Bo najlepszy swego czasu był MK2 i żaden inny wypust nie równa się z nim. Za to MK3 spartolili na maxa (tak jak Passata B4).

MK4 robią tyle samo co MK3 albo i więcej (mobile.de jest tu źródłem wiedzy).

TZRfan pisze:
Opanujcie sie z tymi chorymi wymaganiami,wiekszosc aut powyzej 10lat mialo jakas tam przeszlosc powypadkowa-zycie.

Ja mam błotnik przedni robiony i mi to nie uwłacza- ba nawet jestem zadowolony że akurat to było robione bo to część, która nie jest na stałe złączona z karoserią więc jak będzie korodować to mogę wymienić i dalej jeździć.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."


Ostatnio zmieniony 26 sty 2012, 0:10 przez czarekcw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2012, 0:10 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Mk2 jest lepsze od mk3,ale stare samochody robili zeby jezdzily a nie zarabiali na serwisie.A co zlego bylo w Passku B4? :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2012, 0:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Borek96 pisze:
TZRfan napisał/a:
ksiazki serwisowej

Najważniejszy punkt



Zamówię na allegro i będzie :)

czarekcw, co jest złego w passku b4?




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2012, 0:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Kolejna korozja, B3 jest znacznie odporniejszy od B4 za to B5 to już inna klasa (wykonanie w środku czy właściwości jezdne- pomijając fakt wielowahaczowego zawieszenia na które wszyscy psy wieszają a prawda jest zgoła odmienna).




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2012, 0:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Niestety B4 też lubiła rdza, bo z tego co kojarze nie był cynkowany w całości.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2012, 0:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Jacek987 pisze:
Faktycznie od auta z 95r. i za 2tyś będę wymagać , żeby był bezwypadkowy. Był bity, był klepany wiem o tym i mi to nie przeszkadza


Teraz jeszcze sprawdzić, czy nie zostawia 4 śladów i można spać spokojnie :P


Właśnie wszedł mój tata do pokoju i mówi do mnie:

- A Ty dalej na tym mielochu .. Tutaj też o samochodach czytasz?
- No tak, poczytać można, np że mk3 jest lepsze od mk4, że kupują tutaj zawieszenie na szrotach za grosze itp.
- No wiesz, tu nie chodzi o to, żeby się prześcigać, kto ma lepsze auto, ale o to, że każdy kupuje takie auto, na jakie go stać

I tyle w tym temacie. Prawdą jest, że każdy z Was, wolałby mieć mk4, niż mk3. Chociażby, ze względu na to, że jest więcej warte. Możecie sobie jeździć dowoli po mk4 :|




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2012, 0:15 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Borek96, Mniej jest B4 zgnitych niz Mk3.Wg mnie B4 jeden z najbardziej udanych passatow,no i nie oklepany,tania zawiecha,dobre silniki..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy