Dzisiaj jest 01 sie 2025, 0:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sty 2012, 0:57 
*

Rejestracja: 13 sty 2011, 16:31
Posty: 101
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Czym sie rozni sworzen 10mm a 12mm w przypadku na wale i cylku ??




_________________

Kamas


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 1:04 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Jeśli masz tłok na sworzeń 10mm to musisz mieć wał na 10mm lub wał na 12mm lecz "przejściówkę" na 10mm. Nie ma tu co tłumaczyć :D Chyba, że chodzi o coś innego bo ja to tak zrozumiałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 1:15 
*

Rejestracja: 13 sty 2011, 16:31
Posty: 101
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
A jezeli kupie wal i cylek na sworzen 12mm to osiagi silnika beda mocniejsze ??




_________________

Kamas




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 1:26 
*

Rejestracja: 05 cze 2011, 10:46
Posty: 94
Lokalizacja: Wołomin/Duczki
Pojazd: Vapor SWAP
klongan, rozmiar sworznia nie ma wpływu na osiągi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 1:30 
*

Rejestracja: 13 sty 2011, 16:31
Posty: 101
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
aha oke :D czyli najlepiej mam sobie zostawic na sworzen 10mm taki jaki mam ? :D




_________________

Kamas




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 2:14 
*

Rejestracja: 20 kwie 2011, 14:21
Posty: 14
Pojazd: Aerox/E36 318IS
Osobiście jeśli bym miał teraz zmieniać wał to brał bym na 12mm tak na zapas. A cylinder jeśli jest taka opcja również lepiej brać na 12mm bo zdarzają się przypadki, że łożysko 10mm nie wytrzymuje... Oczywiście jeszcze zależy co to za cylinder i jakie zamierzasz modyfikacje w tym cylindrze wprowadzić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 6:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
klongan pisze:
czyli najlepiej mam sobie zostawic na sworzen 10mm taki jaki mam


Zależy jaki cylinder będzie montowany.

Jeśli racing lub wyżej to bierz 12mm.Bo 12mm to większa stabilność i wytrzymałość.
Sam miałem 12mm przy cylindrze stage6 sport pro :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 7:24 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 19:15
Posty: 286
Pojazd:
Wiadomo ze 12mm jest wiele mocniejsza (trwalsza). I jest wiecej wyborów cylkow




_________________

Cylinder:70ccm
Gaznik:21mm
Wydech:LeoVince TT
Łożyska:NTN C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 19:26 
*

Rejestracja: 13 sty 2011, 16:31
Posty: 101
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Dzieeki wielkie !! ; p


edit: Czyli jezeli mam orginalne kartery z Aeroxa to lajtowo wejdzie mi wal na 12mm i cylek na 12mm ??


Nie pisz posta pod postem a używaj opcji "edit" !
/seku145




_________________

Kamas


Ostatnio zmieniony 27 sty 2012, 22:37 przez klongan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 20:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
klongan, Tak, wały te różnią się tylko korbowodem :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy