Dzisiaj jest 24 sie 2025, 13:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 sty 2012, 19:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
Witam panów.
Czy taka operacja ma sens?
Mam wydech do verticala(stojący cyl) Stage6 PRO i chce przespawać mu kolanko tak żeby pasowało do horizontala.
Miałem kiedyś tak zrobione z leo vince tt i to nawet nawet jeździło tylko że nie wiem od czego było tt.
No tu jest już mocniejszy wydech MidRace można powiedzieć :mrgreen: .
Proszę o poradę i ewentualne sugestie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 19:32 
**

Rejestracja: 01 sty 2012, 19:31
Posty: 236
Pojazd:
jak dasz rade dokladnie przespawac to spawaj :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 19:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:30
Posty: 345
Lokalizacja: Racławice Śląskie
Pojazd: Golf Mk1 GTD
ja mam przespawany z jetforce'a i na razie jeździ :D przespawać zawsze można, tylko co z tego wyjdzie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 19:34 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Ja bym wolał nie ryzykować. To musi być raczej pospawane profesjonalnie prosto i wgl. nie wiem czy to ma sens.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 19:35 
**

Rejestracja: 01 sty 2012, 19:31
Posty: 236
Pojazd:
Magillax, czyli wniosek prosty, jak dasz rade bardzo rowno to zespawac to spawaj , a jak nie to oddaj to komus :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 19:46 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
robinho, Ale to znając życie nie będzie chodzić tak jak ma chodzić. Bo tam są zapewne odpowiednie grubości tych "rurek" z których spawany jest wydech i jak inne kolanko to zapewne inna też grubość itp. Tutaj musiałby się wypowiedzieć np. ktoś kto projektuje wydechy lub wykonuje to by powiedział. Ale moim zdaniem to nie zda egzaminu, bo jak wydech jest przystosowany pod jakiś tam cylinder to taki ma zostać a jak chcesz pod inny to sprzedajesz ten i kupujesz jaki potrzebujesz a nie kombinowanie. To tyle ode mnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 20:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
Huberto203, masz rację taż myślałem o tym że no wydech projektuje się pod dany cylinder i że to może nie najlepiej chodzić, kolega miał zx od horizontala przespawał do peugota i lata.
Tak samo też inny do hondy.
Prosto to dam radę tam jest sporo materiału i jest z czego naciąć i pospawać migiem go cienka blacha.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 20:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 12:52
Posty: 248
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Jak się postarasz to ładnie ci to wyjdzie. Dobry gaz do miga i jazda. Jak skończysz to się pochwal efektami ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 20:08 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Magillax, Wiesz co. No kolega zrobił, bo da się to zrobić bez problemu. Ale ciekaw jestem jaka różnica byłaby pomiędzy tym wydechem a oryginalnym zx. W tym samym silniku i tym samym setupie. Podejrzewam, że byłaby różnica.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 22:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
Różnica pewnie mogła by byc, ale nic nie wiadomo jak robią z tymi wydechami czy każdy wydech jest liczony pod dany no rodzaj silnika, bo jeżeli by tak nie było to mogli by tylko kolanka odpowiednie spawac.
Muszę sie jeszcze nad tym zastanowić bo nie mogę tego wydechu sprzedać za jako taka kasę a dobry by był jak by sie udało to zrobić do sporta.
Mógł by sie ktoś wypowiedzieć kto ma doświadczenie w takich sprawach, wiem że mało jest takich ludzi:)


Ostatnio zmieniony 28 sty 2012, 22:16 przez Magillax, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 22:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2012, 22:41
Posty: 50
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Robiłem tak samo tylko że na odwrót :D

Pro z horizontala do verticala, chodzi perfekcik :)

Jak ktoś Ci dobrze pospawa to będzie elegancko, tylko że pro z verticala jest straszne male i cienkie, jak kolega wpakował do bwsa pro z horizontala to bydle takie że szok wszystko grube i kozacko chodzi a drugi kolega ma pro oryginalne do verticala dedykowane to inaczej wygląda takie wszystko małe skromne xd




_________________

Stage6 Streetrace 70ccm3
Tecnigas RSII Chrom
Dellorto 17,5
Revo S-Type Carbon
Polini Air Speed
Polini Super Speed 9 rulli
Polini Kevlar
Stage6 Turque Control
Stage6 WingColer Team
Polini Carbon 0.35mm
Tec Odblokowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 10:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
PrzemoMC4, dzięki za wypowiedz, no to jak będzie cyl to wezmę się za zrobienie tego :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 10:33 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
ja przerabiałem metrakit hand mande z peugot stojący do minarelli horizontal, i wszystko ładnie sie zgrało muciałem wyciąć kawałek kolanka a potem je przyspawać innaczej, spawał mi mechanik samochodowy, lepiej tez tak zrob spawanie było około 1 min i chciał tylko na piwo więc dałem mu 5zł i mam ładnie pospawane migomatem




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 11:50 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
ja bym nie ryzykował tylko wolał bym kupic wydech dedykowany do danego cylindra




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 12:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
rafi krk, dlaczego byś nie ryzykował? Co Ci sie nie podoba? Uzasadnij.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 12:43 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
poprostu wole kupic dedykowany wydech do cylindra i wtedy mam pewnośc że mi to już chodzi . a ty przerobisz i wydech tylko w pewnym seniesie jakoś troci . juz o ci tyle nie da




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 13:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2012, 22:41
Posty: 50
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
rafi krk, Pi*erdol, P*ierdol ja posłucham, co Ty w ogóle gadasz gościu, jak pospawasz lutownicą to "już Ci tyle nie da".
Jak wszystko pospawasz dokładnie migomatem a nie "nasmarcze, polepi" aby się trzymało.




_________________

Stage6 Streetrace 70ccm3
Tecnigas RSII Chrom
Dellorto 17,5
Revo S-Type Carbon
Polini Air Speed
Polini Super Speed 9 rulli
Polini Kevlar
Stage6 Turque Control
Stage6 WingColer Team
Polini Carbon 0.35mm
Tec Odblokowany


Ostatnio zmieniony 29 sty 2012, 13:03 przez PrzemoMC4, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy