Dzisiaj jest 23 lis 2024, 21:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 cze 2009, 13:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2009, 23:36
Posty: 6
Lokalizacja: Sławków
Pojazd:
Witam, mam problem z Matrixem.
Skuter ma przejechane 2800km kupiony nowy w salonie ok. 1,5 miesiąca temu.
Po dotarciu (300km) został odblokowany wariator, kolanko wydechu zmieniono na takie bez ślepej kiszki ale nadal z tą cienką rurka z wężykiem, oraz wyregulowano gaźnik.
Skuter jeździł ok 64km/h na prostej bez pasażera (wskazania fabrycznego prędkościomierza), z pasażerem 61km/h
Wczoraj zamontowałem filtr stożkowy z obudową oraz dyszę 58 (polecaną przez sklep)
Po złożeniu maszyny w całość okazało się że wyregulowanie jest niemożliwe!
Śrubkę mieszanki wkręciłem do oporu mimo to w połowie gazu obroty spadały.
Wszystko wskazywało na za dużą ilość powietrza w mieszance, żeby nie tracić czasu i pieniędzy na zamówienie nowej dyszy w nietypowy sposób rozwierciłem starą oryginalna (50) dysze gażnika igłą do zastrzyków 0,7.
Powstały otwór ma średnicę ok 0,72 może 0,75.
Zamontowałem dyszę i wyregulowałem gaźnik, tym razem również śrubka od mieszanki jest wkręcona do oporu jednak silnik kręci do 9900rpm (postawiony na stopkach) na starych częściach kręcił 1010rpm.
Podczas jazdy testowej zauważyłem że osiąga max moc w połowie gazu - prędkość 61km/h. Zrobił się silniejszy, o wiele szybciej reaguje na gaz (bardzo czuły się zrobił), ma o niebo lepszy gang silnika.
Podczas dodania gazu do oporu zaczyna wyć a prędkość i obroty się nie zmieniaja.

Czy przyczyną tego jest układ wydechowy?
Proszę fachowców o pomoc!




_________________

JakNajszybciej Zap*%#$@ć bez prawka!!!!!!!!!!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 14:23 
*

Rejestracja: 03 lip 2008, 6:54
Posty: 82
Lokalizacja: węgrów
Pojazd:
najpierw to kup sobie kilka dysz o 10/15 jednostek większych niż oryginał,przewiercanie nie jest dobrą rzeczą
jeśli silnik osiąga max w połowie gazu to oznacza to,że coś złego jest z dyszą główną,która odpowiada za pracę silnika przy na maxa podniesionej przepustnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 14:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2009, 23:36
Posty: 6
Lokalizacja: Sławków
Pojazd:
Fabrycznie była 50, razem z filtrem zamówiłem 58 - nic nie pomogło dusił sie ta "robiona" 75 jest ok otwór równy i gładki w środku, silnik kręci na stopce prawidłowo, jednak podczas jazdy coś go blokuje... [wyżej dokładnie opisałem]

W poniedziałek mam przegląd gwarancyjny i będzie regulowany. Może iglica jest źle ustawiona? próbowałem ją założyć w najwyższej pozycji, jednak nic się nie zmieniło oprócz tego że silnik bardzo wolno schodził z obrotów po puszczeniu gazu więc powróciłem do ustawienia środkowega. Wydaje mi się że mieszanka jest ok (nie jestem specjalistą ale kilka gaźników w 2t wyregulowałem)

Podsumowująć regulowany był przy dyszach 50, 58, 75, może jeszcze większą dyszę trzeba? Nie mam pojęcia i tyle kasy żeby zestaw dysz zamówić. Skąd to wycie?




_________________

JakNajszybciej Zap*%#$@ć bez prawka!!!!!!!!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 22:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Po pierwsze dysza to element bardzo ważny który NIE MOŻE być rozwiercany. Działa na zasadach Venturiego i jeśli jest źle wyprofilowana lub źle wykonana jej praca nie jest prawidłowa. Nie praktykuj rozwiercania dysz w przyszłości bo to nie wychodzi Ci na plus.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2009, 17:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 9:57
Posty: 107
Lokalizacja: KW
Pojazd:
Moze masz zablokowany modół




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 17:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 cze 2009, 7:00
Posty: 293
Lokalizacja: się biorą dzieci ?
Pojazd:
burger555 pisze:
Moze masz zablokowany modół


Keeway'e nie mają blokowanych modułów, pozatym kolega opisywał że wcześniej wkręcał się na większe obroty.
Kup dyszę z przedziału 75-90 i reguluj ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2009, 12:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2009, 23:36
Posty: 6
Lokalizacja: Sławków
Pojazd:
Panowie wygląda to tak że postawiony na stopce kręci max do 10tys obrotów, tak samo krecił po odblokowaniu, wiecie może co trzeba zmodyfikować żeby kręcił wyżej? wiem że cylek itp. ale to droga modyfikacja, co można zrobić na fabrycznym 50cc? no i to wycie? gaz działa do momentu osiągnięcia max mocy czyli tak jak wcześniej na manetce odkreconej do końca to teraz w polowie dalej moc się nie zwiększa tylko zaczyna wyć i to dość głośno ale jadąc z górki kiedy dochodze do 70km/h i a silnik kręci ponad 9tys pracuje normalnie, na pełnym gazie, może to przez ten stożek?




_________________

JakNajszybciej Zap*%#$@ć bez prawka!!!!!!!!!!!!


Ostatnio zmieniony 19 cze 2009, 12:37 przez markwild2100, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy