Dzisiaj jest 30 cze 2025, 13:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sty 2012, 13:40 
*

Rejestracja: 23 sie 2010, 12:54
Posty: 167
Pojazd:
czy ten wał bedzie pasował do hebo manstona pata negry??
bo podobno ma dłuzszy korbowód a nie wiem czy do hebo paty negry też ma byc dluższy??
proszę pomóżcie




_________________

Sprzedam:
przeciwtalerz polini do minarelli
lampę str8 evo do aeroxa
przedłużkę amortyzatora s6 mianrelli
gg 32138321


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 13:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 12:52
Posty: 248
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Z tego co podaje P. Mieloch na hurtowni to raczej nie :D Nic nie pisze że trzeba zastosować wał o dłuższym korbowodzie itp

Tu masz o Cylku:

Dostarczany w eleganckim drewnianym pudełku wyczynowy cylinder Hebo Manston Revolution Pata Negra 70cc. Następca Hebo Manston Racing w ekskluzywnym wydaniu charakteryzującym się czarną głowicą - cylinder Hebo Manston Revolution o oznaczeniu Pata Negra już w fabryce Hebo poddawany jest tuningowi (między innymi modyfikacja kanału wydechowego) - przez co jest najmocniejszym seryjnie dostępnym w handlu cylindrem wyścigowym o pojemności 70cc. W tej wersji poczyniono kilka drobnych modyfikacji i uzyskano dodatkowo prawie 2 KM! Doskonałe wykonanie, nowy tłok, modułowa głowica, doskonałe chłodzenie... Same zalety i żadnych wad. Idealny do sportu, ale także ciekawa propozycja dla tych którzy pragną, aby ich skuter był prawdziwym potworem... Moc jaką można bez problemów osiągnąć na tym zestawie to nawet 22KM na kole! W zestawie z tym cylindrem znajdziesz: głowicę, tłok, pierścień, uszczelki (7szt pod cylinder), sworzeń, śrubki, zabezpieczenia sworznia oraz łożysko korbowodu.

Przy zastosowaniu odpowiednich cześci i po odpowiednich przeróbkach na zestawie Hebo Manston Revolution Pata Negra 70cc można osiągnąć większą moc niż podano powyżej.

Polecany przez MIELOCH R/T!

Uwaga: Cylinder ze sworzniem tłoka 12mm. W przypadku silników Minarelli wymaga wału przystosowanego do sworznia 12mm - sworzeń 12mm to także większa stabilność i wytrzymałość.


Ostatnio zmieniony 29 sty 2012, 13:50 przez Suchy..., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 13:55 
*

Rejestracja: 23 sie 2010, 12:54
Posty: 167
Pojazd:
no a jakbym chciałdac ten wał s6 rt??
to co bym musiał zrobic?? bo on jest do 18tys obrotów
i by był dobry ale nie wiem czy jakieś podkładki trzeba czy co??
żeby sie nie zatarł...




_________________

Sprzedam:
przeciwtalerz polini do minarelli
lampę str8 evo do aeroxa
przedłużkę amortyzatora s6 mianrelli
gg 32138321




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 17:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Przy korbie 80, 85 czy nawet 90mm stosujesz podkładki dystansujace i uzyskujesz wiekszą powierzchnie roboczą tłoka. Wtedy ladujesz wiekszy gaźnik i masz wiekszą moc;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 17:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
seba7011 pisze:
Przy korbie 80, 85 czy nawet 90mm stosujesz podkładki dystansujace


Tak tylko że seryjna korba ma 80.


Co do wału proponuje ci kupić wał top racing higch tech 12mm.Wytrzymuje ponad 18000obrotów na minute.

Bardzo dobry produkt za nie dużą kasę :wink: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy