Dzisiaj jest 06 mar 2025, 16:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 cze 2009, 20:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2008, 12:06
Posty: 102
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Witam!
A więc zacznę od początku..
Mam skutera Peugeot JetForce C-tech 2005r
wymieniłem w nim najpierw wariator na sportowy, skuter śmigał jak marzenie 85km/h było to dla niego niczym v-max ok. 90+km/h raz nawet jechałem nim w granicach 100km/h
Postanowiłem zrobić w nim większy tuning tzn. Wydech (laser x-pro) Wariator (malossi multivar) sprzęgło (polini 2g evoII) dzwon (malossi) pasek (stage6 wzmocniony) gazbox (malossi) filtr paliwa (BGM) i wyregulowałem go bardzo dokładnie do części 0,00... aktualnie mam w nim rolki 8,45g. dodam jeszcze że baaaardzo dużo dni spędziłem aby go dobrze wyregulować i jestem pewien na 100% że jest dobrze wyregulowany... I zaskoczył mnie v-max który teraz wynosi 80km/h z wiatrem 85km/h ale to MAX! przyśpieszenie jest cudne... ale czemu ten v-max taki mały!? myślałem że może dysza jest za mała więc założyłem mu 64dysze i pierścionki wymieniłem na nowe cylinder jest w dobrym stanie... lecz to nadal w niczym nie pomogło... ręce mi już opadają .. jak myślicie co może być mojej ruinie ?? co jest nie tak!? Myślałem jeszcze że może to przekładnia jest do wymiany tzn. wtórna i pierwotna.. stwierdziłem to po tym że przed tunem (z samym wariatorem) miał przy 85km/h niskie spokojne obroty lecz z wydechu dochodziły wysokie obroty ale silnik chodził na niskich.. dość niskich.. a teraz już przy 75km/h silnik ma duże obroty.. a z wydechu dochodzą spokojne obroty... Jak myślicie może to być wina przekładni?? Nie chciał bym w błoto wywalać kasy na przekładnie bo nie jest aż tak tania... a jak już to bym wymienił dwie pierwotną i wtórną...
PROSZĘ O SZYBKĄ I DOKŁADNĄ POMOC!
Pozdro 4 ALL


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 20:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2009, 15:18
Posty: 282
Pojazd:
Moze blokady na tłumiku nie sciągnoles :roll: :roll: zdarzaja sie czasami takie proste błędy :))




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku
Malossi MHR Replica 70cc
Wydech Polini For Race 3
Wał korbowy Stage6 HPC
Gaźnik Dell'orto 21mm
Sprzęgło Hebo R Racing
Wariator Malossi Multivar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 20:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2008, 12:06
Posty: 102
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Nie no bez kitu.. aż tak banalnego błędu nie popełniłem... a jak się wymienia przekładnie pierwotną i wtórną ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2009, 16:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2008, 12:06
Posty: 102
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Adverion pisze:
Nie no bez kitu.. aż tak banalnego błędu nie popełniłem... a jak się wymienia przekładnie pierwotną i wtórną ??


Odświeżam temat... proszę o jakieś odpowiedzi jakie kol wiek ... piszcie!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2009, 9:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 8:05
Posty: 130
Lokalizacja: Gradowice
Pojazd:
ja bym stawiał na najmniejsze pierdoły.. moim skromnym zdaniem sprężyna centralna i rolki




_________________

Peugeot Elyseo..speedfight engine

Honda SFX 50 89r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2009, 12:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2008, 12:06
Posty: 102
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
ehh ale gdy ja wam mówię że jest dobrze wyregulwoany !! co tu może bycinnego czy to możliwe że przekładnia??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy