Dzisiaj jest 03 maja 2025, 17:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sty 2012, 19:47 
*

Rejestracja: 26 sie 2011, 11:06
Posty: 23
Lokalizacja: Okrężnica
Pojazd:
Witam Czy da się przeszlifować orginalny cylinder na pojemność 60cc i czy da to coś na osiągi ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 19:49 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Szlif się robi jak zatrzesz cylinder. Seryjny zapewne się da więc kupujesz większy tłok robisz szlif i latasz. Nie da Ci nic do osiągów. Chyba, że chodzi Ci o np. porting, on da ci większe spalanie, może ciut zwiększy osiągi i zmniejszy żywotność cylindra.


Ostatnio zmieniony 29 sty 2012, 19:50 przez Huberto203, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 19:59 
*

Rejestracja: 26 sie 2011, 11:06
Posty: 23
Lokalizacja: Okrężnica
Pojazd:
Cylinder zatarłem, chodzi mi o zwiększenie pojemności skokowej cylindra to naprawde nic nie da?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 20:01 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Może moment obrotowy się zmieni. Chyba że wraz z szlifem kanały powiększysz :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 20:06 
*

Rejestracja: 26 sie 2011, 11:06
Posty: 23
Lokalizacja: Okrężnica
Pojazd:
czyli radzicie nie rozszlifowywać na 60cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 20:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:16
Posty: 245
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Taki zabieg raczej nic ci nie da i raczej będzie nie wykonalny, dlatego że ciężko będzie znaleźć tłok o takiej średnicy. Przeważnie produkuję się tłoki do 42mm (co daje nam jakieś 55ccm), i później od 47mm. Poza tym szlif na taki wymiar, może osłabić cylinder, dzięki czemu zmniejszy się jego żywotność. Zwiększenie pojemności w taki sposób raczej wiele nie da.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 20:22 
Zbanowany

Rejestracja: 04 sty 2012, 15:17
Posty: 154
Lokalizacja: brac na paliwo?
Pojazd:
moim zdaniem to da ci tylko przyspieche




_________________

Roxanaa;*



RAZEM PONAD KILO!

Zemsty Nadejdzie Czas... A ten czas nadejdzie szybko!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 20:24 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
A nie wiadomo czy w ogóle można tyle zeszlifować bo on nie ma nie wiadomo ile ścianki. Jak chcesz mieć sportowy cylinder to kup sobie jakiś 70ccm i będziesz miał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 20:38 
**

Rejestracja: 30 gru 2011, 20:19
Posty: 249
Lokalizacja: CMG
Pojazd:
ja mam takie cos zrobione + do tego mały portin i powiększenie okna wydechowego (cylinder RMS 50 ccm) szlifa w seryjnym cylku mina vert można zrobić maksymalnie 41,75 bo później już nie da rady , ja mam zrobione na 41,25 po to żeby mozna w razie czego zrobić jeszcze szlifa. co do osiągów to zwiększą siena pewno po takim zabiegu. mi teraz w takiej temperaturze na zewnatrz ok 10 15 stopni po dobrym rozgrzaniu slider leci około 90-95km/h ( tak pokazuje licznik ) oczywiście nie na full serii mam leo zx`a , ale w ciepłe wakacyjne dni o wiele szybciej się przegrzewa jeżeli ostro jeździsz i trzeba czesciej przerwy robić na dłuższych trasach - wiadomo tłok juz jest bliżej metalu i szybko łąpie temperature. polecam kupić sobie chwytak powietrza i wykąbinować jakieś dodatkowe chłodzenie w postaci np większy gaźnik i jakieś dodatkowe wloty na cylek , no i jako bajer termometr tablicowy z sądą :P
PS . ja Kupiłem tłok meteora polecam go !
jak mi siecoś jeszcze przypomni to napiszę ale myślę że pomogłem jak coś to pytaj
+ to nie jest pojemność 60 tylko po tej operacji około 53/54 z kawałkiem :P




_________________

http://parodyboyz.jimdo.com/


Ostatnio zmieniony 29 sty 2012, 20:40 przez missssterinio, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 21:57 
*

Rejestracja: 26 sie 2011, 11:06
Posty: 23
Lokalizacja: Okrężnica
Pojazd:
jeśli zrobie ten zabieg zwiększy się spalanie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 22:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2012, 18:23
Posty: 380
Lokalizacja: kościerzyna
Pojazd:
większa pojemność=większe spalanie :P




_________________

ZROBIĘ PORTING KARTERU + FLOW, PORTING CYLINDRA
GG;33709390

_____________________________________
FILMY ZA FREE>>> KINOMANIAK.TV <<< WEJDŹ|
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 22:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Szczerze nie wiem czy to coś da i czy przy tych cenach to sie opłaca ;) kanały zwiększyć w roxie można max szlifowac org cylek do 42.5mm jakoś.




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 9:03 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Ale czy takie coś nie pogorszy żywotności cylindra? Nie jestem pewien ale to w końcu jest cylinder 50ccm i czy można go tak modyfikować. Znaczy można ale co to da? Lepiej już uzbierać trochę kasy i kupić mocniejszy cylinder takie jest moje zdanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy