Dzisiaj jest 18 lip 2025, 17:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sty 2012, 14:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Witam, mam takie pytania odnośnie wiatraczka na chłodnicy.
1)Zamontować go z przodu chłodnicy aby dmuchał na chłodnicę, czy z tyłu aby zasysał powietrze na chłodnice ?
2)Jak podłączyć kable pod stacyjkę aby włączał się zaraz po przekręceniu kluczyka ?

Yamaha Neo's 2001r. AC-->LC




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini


Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, 14:51 przez mikoxdxdxd, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 15:14 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
1 pytanie to wiatrak za chłodnicę
2 to wydaje mi się że jeden kabel od aku a drugi do masy ale nie jestem pewien.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 15:25 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
A ja odnośnie 2 to nie wiem ale zawsze możesz sobie przełącznik zrobić gdzieś do włączania i wyłączania wiatraczka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 15:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
1. to montuje sie za chlodnicą - zobacz samochód.
2. W stacyjce musisz znalesc - czyli prawopodobnie czarny, i + który po przekreceniu podaje prąd zazwyczaj czerwony z białą kreską ale ręki dać nie moge najlepiej żaróweczką popatrz.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 20:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Ale jak będzie z tyłu do ma zasysać czy wdmuchiwać w chłodnice ?




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 20:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:47
Posty: 94
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
zasysać żeby nie powodował zawirowań jak będziesz jechał




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 21:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Tylko że z tyłu nie mam miejsca bo mam stelaż taki ;/ Muszę ten wiatraczek zakładać lub czy mogę go dać na przód chłodnicy ?




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 21:19 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
mikoxdxdxd, na przód chłodnicy też chyba można nie jestem w 100% pewien ale jeden kolega kiedyś tak miał i chodziło to jakoś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 21:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Okej, dzięki ;)




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 21:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:34
Posty: 144
Lokalizacja: rzeszów/okolice
Pojazd:
ja mialem z tylu chlodnicy podlaczony pod taki wlacznik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 13:26 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Ale jak będzie z przodu to będzie marny, chociaż nie wiem jak duży chcesz ten wiatrak założyć, weź zapodaj jakąś fotke wiatraka. On jest na całą chłodnicę, ? , bo jeżeli nie to nie ma co do przodu zakładać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 21:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Jaki masz stup zacznijmy od tego i czy mieszkasz na wsi czy w mieście...?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 21:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Mieszkam w mieście ok 15tyś mieszkańców, miasto zakorkowane tylko o 7,8 i 15 ;)
Setup :
Stage6 Racing 70ccm
S6 R1200
Hebo R
Tec CNC R
MF EVO 12mm
Tec Racing 17,5 (bedzie wiekszy)
Malossi Kevlar
S6 Sport Pro wario
Seryjny filtr (będzie stożek)

Nie ma mowy o wsadzeniu wiatraczka na tył chłodnicy, bo nie ma miejsca. Teraz pytanie czy dać go na przód czy wywalić ? Następną rzeczą jaką kupię będzie pompa SSP+40%(prawdopodobnie) powinienem wymienić tą pompę na tym setupie, czy poczekać i zobaczyć czy ta wyrabia ?




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 22:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Daj na przód ale właczaj go tylko w korkach(odzielny przełącznik). Masowy przewód to -. Na + dajesz przełacznik i do akumulatora;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 22:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:47
Posty: 94
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Zdecydowanie większy gaźnik do tego cylindra. Obniży Ci on sporo temperaturę.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2012, 9:57 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Po 1 gaźnik większy tak jak pisał PawelStig, on ci sporo chłodzenia doda.
Po 2 zawsze możesz kupić pompę ssp +40 i masz chłodzenie dobre wtedy. I myślę, że wtedy możesz sobie odpuścić wszelkie wentylatorki.


Ostatnio zmieniony 02 lut 2012, 10:05 przez Huberto203, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2012, 11:09 
**

Rejestracja: 30 gru 2011, 20:19
Posty: 249
Lokalizacja: CMG
Pojazd:
jak na moje to ta pompa spokojnie będzie wyrabiać :D
a przecież w tym korku to nie stoisz po 30 min tylko zaledwie maksymalnie 10 min :D nawet pewnie nie :D zakładaj ten termometr i jak przyjdzie nasz ukochany sezon to się przekonasz czy łapie za dużą temperaturę czy nie :D




_________________

http://parodyboyz.jimdo.com/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy