Dzisiaj jest 01 mar 2025, 5:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: DT50 Pytania
Post: 20 cze 2009, 14:45 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Witam ile da się wycisnąć z DT50 zmieniając gaźnik ,wydeszek i zębadtki z przyzwoitym przyśpieszeniem.


Ostatnio zmieniony 20 cze 2009, 14:46 przez elyseo, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2009, 19:02 
*

Rejestracja: 13 cze 2009, 16:24
Posty: 79
Pojazd:
Jeśli chodzi o konie to powyżej 15 ;)
Zależy jeszcze jakie opony i zębatka.To enduro czy supermoto? ;D
Bo niektórzy przerabiają na supermoto :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2009, 22:10 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
supermoto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2009, 8:46 
*

Rejestracja: 27 gru 2008, 20:24
Posty: 19
Lokalizacja: Przemysl
Pojazd:
to nie jest takie proste
zmieniając zębatki nie zyskujesz koni mechanicznych tylko przyspieszenie/v-max
ale w serijnych SM to zębatki są dobre ja mam np w enduro 12/52 i idzie mi ok 100km/h
2. Zmieniając wydech v-max ci sie nie poprawi tylko moment obrotowy ponieważ wydech nie da wiekszej ilości obrotów w motorze jednynie do 4tyś/obr będzie słaby a jak już powyżęj dostanie kopa
3. ze zmianą gażniku lib dysz bym się powstrzymał ponieważ większy gaźnik nic nieda tylko będzie dostawał większe dawki paliwa i będzie go zalewać lub coś innego więc jeden ratunek tu jest
Kupic ;
Cylinderek 70-80ccm
Gaźnik 21-28mm
Wydech z lepszej półki np tecnigas,polini,Metrakit,Giannelli,conti,arrow
sprzęgło -ponieważ seryjne może sie spalic
filtr powietrza polini
wał korbowy też z lepszej pólki
króciec ssący
i wiele innych częsci wiec lepiej kupic większą pojemnoścnp 125/50 itp. po takim tunie motor powinien mieć 17-20koni i v-max powinien wynosic ok 130km/h a to wszystko będzie kosztowac ok 3tyś jak nie lepiej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2009, 9:21 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Wiem wiem .. ale teraz jest porblem z 125/50 ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 20:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
tuning robisz za około 1500zl-2500zł -zalezy co juz sie ma :)
cylek alu airsal 70 > ponjizej 600zł > gaznik dell'orto 19mm/21 350zł kazdy ale mozesz tez dac wieksza dysze ... >filtr wedle uznania do od 70 do 80zł (mozna nawet za 120 ale po co? )> sprzegło 200zł i to bardzo dobre > wał 450 zł do 18k tys obrotow> i łozyska z simeringami 160 zł.... wszystkich czesci nie musisz kupowac mozesz zrobic to inaczej zalezy ile masz siana... ale najlepiej wydech narazie i gaznik z filtrm zobaczysz jak bedzie sie jezdzil.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy