Dzisiaj jest 03 mar 2025, 19:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Wykrecanie.
Post: 03 lut 2012, 22:55 
**

Rejestracja: 10 lip 2011, 17:23
Posty: 333
Pojazd:
Czesc. Taka jedna srubka nie chce mi puscic, wiec co myslicie, aby zrobic w niej otwor wiertlem i wykrecic - Czym ? Slyszalem o jakis wykrecaczach, ale nie za bardzo w temacie jestem ...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 23:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Ale czy ta śrubka już pękła?? Jak nie to zakłądaj klucz i jednym zdecydowanym szarpnięciem. Jak już pękła to trzeba kupić te wykrętaki
http://allegro.pl/wykretaki-do-urwanych ... 50990.html

Albo rozwiercić i nagwintowac większym ;p




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 23:05 
**

Rejestracja: 10 lip 2011, 17:23
Posty: 333
Pojazd:
Nic nie peklo. Ja uzywalem max sily, a sile mam i nie puscila. Zjechala mi sie ( krzyzak ) Wiec jaka najlepsza propozycja ? Dzieki bardzo za odpowiedz :)


Ostatnio zmieniony 03 lut 2012, 23:06 przez Powerek, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 23:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
weź płaski śrubokręt ... Przyłóż do krawędzi śruby (łebka) w kierunku odkręcania i uderzał mocno młotkiem :) na pewno puści ;)




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 23:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Czy mówisz o śrubkach na krzyżaka którymi jest skręcona np. pompka oleju czy uzwojenie?? Na takie rzeczy tylko i wyłacznie nasadka z krzyżakiem i grzechotka :) jedno szarpnięcie i po sprawie ale jak już po ptokach to zostaje nacięcie łba i rónież grzechotka + płaski ew tak jak kolega wyżej ale nei wiem czy to zadziała.




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 9:55 
**

Rejestracja: 10 lip 2011, 17:23
Posty: 333
Pojazd:
chips pisze:
Czy mówisz o śrubkach na krzyżaka którymi jest skręcona np. pompka oleju czy uzwojenie?? Na takie rzeczy tylko i wyłacznie nasadka z krzyżakiem i grzechotka :) jedno szarpnięcie i po sprawie ale jak już po ptokach to zostaje nacięcie łba i rónież grzechotka + płaski ew tak jak kolega wyżej ale nei wiem czy to zadziała.
Tak mowie wlasnie o takiej srubce. Tylko, ze srubka jest juz bardzo mocno zjechana. Wiec bede musial to naciac :roll: Czym ? Bo katowka tam nie dojade :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 12:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Powiedz która to śrubka to bedziemy mieć pojecie jakie podejście jest do niej ;p Jak nie da rady brzeszczotem czy iglakiem to zostaje tarcza do cięcia i dremel.




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 12:40 
**

Rejestracja: 10 lip 2011, 17:23
Posty: 333
Pojazd:
Numer 6 http://www.easyparts.nl/showdrawing/414 ... lpump.html Bardzo malo miejsca tam jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 12:43 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
mi się 2 śruby od zapłonu objechały jak odkręcałem(piaggio typhoon 1995r) Jedną opiłowałem na nasadkę od grzechotki i nabiłem(grzechotką puściła bez problemu) a druga niestety nie chciała iść żadnym sposobem pukałem młotkiem nacinałem, cudowałem i nic. Co mi ostatniego zostało to wziąłem wiertarkę odwierciłem łebek, zdjąłem zapłon a śrubę wykręciłem dwoma palcami). Bardziej polecam ten 1 sposób bo niechby się trzymała po odwierceniu łebka w karterze to tylko naspawanie nakrętki, wymiana karteru, próba wykrętakiem. Bo rozwiercenie nic jej nie da bo w zapłon większa śruba nie wejdzie niestety. A oczywiście najlepszym sposobem na wszystkie problemy z śrubami jest idealnie dobrać śrubokręt, dobrze docisnąć i użyć dużej siły za 1 razem. Wtedy mamy 99.8% pewności ze śruba puści :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy