Dzisiaj jest 16 lis 2024, 6:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 18:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2011, 21:16
Posty: 0
Pojazd:
Czyli będę polował na 2.0 16v. Ktoś powie więcej o tym silniku? Spalanie? Zalety? Wady?




_________________

Są ludzie i parapety, ale niektórzy na tym forum to ludzie-klamki są...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 18:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
16v czyli elastyczniejszy silnik, będzie lepiej reagował na pedał, osiągi także będą nieco lepsze niż powiedzmy 8v, spalanie zależy od stylu jazdy ale na pewno będzie brac 8-9l/100km, zalety? niska awaryjnośc, wady? spalanie ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 19:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
barto96 pisze:
zalety? niska awaryjnośc, wady? spalanie ^^

no raczej 8v jest bardziej bezawaryjne

a do zalet chyba naly zaliczyc moc

ale najlepiej poczekać na opinie Borek96, Jacek987, bo oni najbardziej są w temacie


Ostatnio zmieniony 04 lut 2012, 19:06 przez JaJeCkO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 19:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2011, 21:16
Posty: 0
Pojazd:
Tylko jest problem. Znaleść dobry egzemplarz z takim silnikiem jest trudno.




_________________

Są ludzie i parapety, ale niektórzy na tym forum to ludzie-klamki są...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 20:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Jeśli brać 2.0 16v, to ABF. Najbardziej dopracowany i najmniej awaryjny z 16-zaworówek VW. A w jakiej budzie chcesz mieć te dwa litry?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 20:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Passka B4 z tego co pisał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 20:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2011, 21:16
Posty: 0
Pojazd:
Passat B4 ale cięzko znaleść ten silnik w nim. Może golf trójka...




_________________

Są ludzie i parapety, ale niektórzy na tym forum to ludzie-klamki są...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 21:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Ratownik, z B4 będzie ciężko, lepiej w III GTI 16v.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 21:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2011, 21:16
Posty: 0
Pojazd:
Też tak myślę. Są pół kubełki do 3?




_________________

Są ludzie i parapety, ale niektórzy na tym forum to ludzie-klamki są...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 21:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Ratownik pisze:
Też tak myślę. Są pół kubełki do 3?

Tak.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 0:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2011, 21:16
Posty: 0
Pojazd:
Spoko. Mam w sumie jeszcze ponad rok do kupna. Mam zamiar kupić w przyszłe wakacje fure i ją ogarnąć przez rok na 18.




_________________

Są ludzie i parapety, ale niektórzy na tym forum to ludzie-klamki są...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 1:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Ratownik pisze:
Mam zamiar kupić w przyszłe wakacje fure i ją ogarnąć przez rok na 18.


Pozdro :mrgreen:




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 1:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Ratownik, kto takich planów nie miał;d
Też tak chciałem;p Nawet samochód miałem. I nic mi z tego nie wyszło. Sprzedany był.

Chodzi mi o tego meśka co miałem. Tego w124.

Miał być zrobiony ładnie. A stanęło na tym, że sprzedałem, bo nie miałem funduszu na robotę...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 1:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2011, 21:16
Posty: 0
Pojazd:
Tyle, że ja nie chce go jakoś wielce tuningować. Miejsce garażowania jest, co prawda 20km ode domu, ale jest, bo cały rok przecież nie będę w nim grzebał. Dokładnie rok przed 18 bym go kupił. Przez wakacje się pobawił z nim, co by się dało zrobić łatwo to zrobił. Koszty liczę cały czas i wyliczam ile co będzie kosztowało itd. Cała kasa jaką bym w jakiś sposób zarobił/zaoszczędził to byłaby odkładana na Golfa, bo małe plany byłby typu felgi(co z tym idzie opony), vento front i inne. Przede wszystkim trzeba liczyć też koszt przerejestrowania to gdzieś z 500zł wyjdzie, OC i przegląd, a potem przegląd, wymiana olejów, filtry, może rozrząd i ogólnie wymiana części zużytych.




_________________

Są ludzie i parapety, ale niektórzy na tym forum to ludzie-klamki są...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 1:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Ratownik, jeśli wiesz, że będzie Cię stać, to spoko.

Osobiście nie wyrabiałem w ten sposób.
Sporo zrobiłem, ale w pewnym momencie stwierdziłem, że mnie to przerasta. Samochód stał 124km ode mnie.
Robiłem przy nim zawsze kiedy miałem czas.
Za samochód dałem 2000zł, ubezpieczenie i przegląd koło 600(nie pamiętam dokładnie. Cena zmyślona;p Ale koło tego coś pewnie).
Za części+regulacje itd. ok 500zł.
A w samochodzie i tak było jeszcze sporo do roboty - zawieszenie, lakierka, elektronika w środku i wiele innych.

Zrezygnowałem z powodu matury.
Chciałem w germana go trochę polecież, ale o...

Teraz trochę żałuję, bo kasa się pojawiła i miałbym piękny samochodzik. Ale kto mógłby to przewidzieć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 8:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
lucek15, Spiralka miga podczas jazdy ? :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 9:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
barto96 pisze:
16v czyli elastyczniejszy silnik,


dobre :D 16V lubi wysokie obroty ,żeby jako tako jechać :)


barto96 pisze:
ale na pewno będzie brac 8-9l/100km


Najmniej :)


Borek96 pisze:
Jeśli brać 2.0 16v, to ABF. Najbardziej dopracowany i najmniej awaryjny z 16-zaworówek VW


Podbijam :)


Równie ciężko znaleźć zadbany i trzymający serie egzemplarz :) Dużo tych silników jest pozajeżdżanych tak samo jak vr6. Przed kupnem abf`a przydałoby mu się zmierzyć kompresje , bo zmęczone lubią gubić ciśnienie :)

JawoR,

Ja też kupiłem golfa równy rok przed 18-stką :)



Szczerze wolałbym kupić passiora/golfa 1.9 tdi 110km afn i go pomodzić do 140-150km :) Spalanie byłoby przyzwoite i osiągi również zadowalające.Na fałera i abf`a trzeba troche pieniążków mieć.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 11:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Asaroth, o dziwo nie;p
Tyle, że samochód, odkąd są te silne mrozy stoi w garażu;p Mama ma wolne, to trochę a3 pojeździłem, albo ona mnie woziła. Nie mam kasy na naprawy, nawet najdeobniejsze;d Dlatego jak jutro będzie poniżej -15, to nigdzie nie wyjeżdżam nim;p
Wczoraj go na 3h wziąłem.
Pali od strzała;p W garażu dzisiaj jest +14stopni, takze nie ma tragedii.


Ostatnio zmieniony 05 lut 2012, 11:16 przez lucek15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 11:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
lucek15, Wczoraj filtr paliwa musiałem wymienić bo zaczął wariować. Sprężynka non stop migała i co 1km gasł. Ale przy -25 jeździł :mrgreen:. Po wymianie jeździł ok i dzisiaj po 30km znowu zaczął zdychać. Na forum Forda znalazłem coś takiego jak STP środek do diesla z antyżelem i znowu dobrze śmiga :mrgreen:. Tylko teraz błędy pokasować.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 12:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
lucek15 pisze:
Pali od strzała;p W garażu dzisiaj jest +14stopni


Żaden wyczyn :D Postaw go na dworze i odpal przy -20C :D




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy