Dzisiaj jest 21 lut 2025, 23:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lut 2012, 23:39 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
Witam, mam pytanie natknąłem się w internecie na pewien zabieg który podobno dał nieźle i zadowalające osiągi wiec opiszę co nie co

Mój ojciec posiada Renault laguna 99 rok w 1.9 dti ma to 100 koni na trasie osiągi są ok ale w mieście jest to auto mułowate bo ma co ciągnąć prawie 1400kg

A znalazłem jak ktoś zmienił końcówki wtryskiwaczy od vw 2,5 tdi nie pamiętam modelu i twierdził ze znacznie polepszyło to osiągi aż mu się tarcza sprzęgłowa zaczęła ślizgać wiec można pomyśleć że efekty miał porządne ale teraz pytanie czy to mu pasowało bez przeróbek czy to jest wo-gule możliwe ? Bo patrzyłem koszty nie są duże

Jeżeli ktoś ma pojęcie i zna się na dieslach to niech się wypowie
(Może są inne sposoby na lekkie podniesienie mocy w turbodieselku :P)

Pzdr




_________________

Pozdrawiam :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 23:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
W modelach VW w dieslu (akurat podsłuchałem kiedyś rozmowę zlotowiczów) jest to możliwe ale to wyższa szkoła jazdy (głównie chodzi o numer wtryskiwaczy bo ich było kilka w TDI na pompowtryskach).

Co do Reni to nie wiem, nie lepiej na hamownie i nowy program napisać, który będzie odpowiadał dla kierowcy?




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 23:57 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
czarekcw, No mam też i ten numer

Program masz na myśli Chip?




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 0:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Nie wiem czy to można nazwać chipem ale potocznie tak to krąży.

Skrótowo- jedziesz do firmy, która "chipuje" silnik, hamują raz aby zobaczyć, ile ma koników i w jakiej kondycji silnik, facet podłącza kompa, robi program specjalnie pod twój silnik, wgrywa, hamuje, jazda testowa i jak jest ok to płacisz i jedziesz a jak nie to znowu zmiana programu. Czasem to i pół dnia można przesiedzieć.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 0:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Cytuj:
Program masz na myśli Chip?

Tak.
Co do zmiany końcówek, to bez sensu, paliwa mu podlejesz, ale ciśnienie doładowania zostanie te same i mocy nie będzie.
No i najlepszą metodą będzie program, a nie jakieś drutowanie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 0:08 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
W jakich cenach są te "programy"?




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 0:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
piotrex, 1000zł+.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 0:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Ja słyszałem o 2 cenach- 700zł jak się grupowo hamuje (np razem z kilkoma userami z forum) i 1000zł normalnie.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 0:14 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
Borek96, a co do tych końcówek zapomniałem napisać ze koleś zmienił od vw 2,5 tdi i pojechał ustawić pompę wiec ciśnienie doładowania chyba podnieśli nie wiem co tam było ale opinie właściciela były pozytywne.




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 0:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
piotrex, pompa to nadal tylko paliwo.
EDIT:
Pokaż ten link.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 05 lut 2012, 0:14 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 0:20 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
http://www.klubrenault.pl/forum/viewtop ... f=3&t=8503




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 0:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
To zagadaj do gościa, który taką przeróbkę zrobił lub poczytaj/załóż temat na tym forum (lub innym o tematyce Renault).




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 10:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Borek96 pisze:
Cytuj:
Program masz na myśli Chip?

Tak.
Co do zmiany końcówek, to bez sensu, paliwa mu podlejesz, ale ciśnienie doładowania zostanie te same i mocy nie będzie.
No i najlepszą metodą będzie program, a nie jakieś drutowanie.

Moc troche wzrośnie. Np. w VW możesz sobie do TDI 90km włożyć wtryski od 110 :) I już masz mocniejszy silnik :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy