Dzisiaj jest 03 mar 2025, 20:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Uszczelniacz
Post: 04 lut 2012, 18:58 
**

Rejestracja: 21 kwie 2011, 15:06
Posty: 404
Pojazd:
Siema, może wie ktoś do jakiego punktu trzeba wbić uszczelniacz w gilerze stalker? od strony magneta?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 19:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Sensejj, najlepiej weź suwmiarkę lampkę i zmierz, albo jakiś pręt zagnij na końcu i zobacz gdzie kończy się karter.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 22:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Nie prościej uszczelniacz założyć dopiero po założeniu łożyska? Wtedy dobijasz uszczelniacz praktycznie do łożyska i git.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 10:20 
**

Rejestracja: 21 kwie 2011, 15:06
Posty: 404
Pojazd:
Właśnie nie prościej bo nie będę rozpoławiał silnika specjalnie dla jednego uszczelniacza.
Tydzień temu silnik został wyremontowany, tylko sprzedawca mi źle dobrał uszczelniacz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 11:04 
*

Rejestracja: 26 paź 2005, 15:22
Posty: 113
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Nie rozumiem Twojego problemu. Zdjąłeś całą prądnicę i masz już uszczelniacz jak na dłoni. Wygrzebujesz go, nowy smarujesz olejem i równomiernie wciskasz, do momentu aż jego powierzchnia będzie równa z obudową (karterem).

Uszczelniacz nie może dotykać łożyska




_________________

Runner 50 '03




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 12:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
gandw_runner, Wg Ciebie uszczelniasz smaruje olejem z zewnątrz?? to bak zrozumiałem? Ani grama oleju z zewnątrz tylko wewnątrz tam gdzie wał będzie.

gandw_runner pisze:
równomiernie wciskasz, do momentu aż jego powierzchnia będzie równa z obudową (karterem).


Od kiedy to od strony magneta może być równo z karterem?? od waria to tak ale tutaj jest jeszcze głęboko..


Sensejj, Ja własnie złożyłem silnik i jak włożyłem uszczelniacz to jest tak dziwnie. Jak masz to miejsce gdzie uszczelniacz siedzi to tam jest ta wygładzona powierzchnia. Wciskasz uszczelniacz i on cały się nei chowa. Kurcze nie wiem jak Ci to opiasć ;p a zdjecia nie zrobie bo już wszystko złożone ;p
Jak zrobisz zdjęcie jak włożyłes to pomożemy ;p




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 12:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Simering wbijasz na wyczucie. Ja akurat mam taka dlugo tulejke, jest troche za krotka, ale daje stare lozyska na simer, tulejka i dobijam simering mlotkiem. Mozna od srodka olejem jeszcze przejechac simering.


Ostatnio zmieniony 05 lut 2012, 12:34 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 12:41 
*

Rejestracja: 26 paź 2005, 15:22
Posty: 113
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
chips pisze:
Od kiedy to od strony magneta może być równo z karterem?? od waria to tak ale tutaj jest jeszcze głęboko..


Faktycznie, sory za wprowadzanie w błąd. A podczas montażu uszczelniacze zawsze się smaruje lekko od zewnątrz i od wewnątrz - dzięki temu ładnie wchodzi w gniazdo, ułatwia to równomierne osadzenie simmeringu i w pewnym stopniu zapobiega jego uszkodzeniu podczas montażu.




_________________

Runner 50 '03




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 14:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
gandw_runner pisze:
A podczas montażu uszczelniacze zawsze się smaruje lekko od zewnątrz i od wewnątrz - dzięki temu ładnie wchodzi w gniazdo, ułatwia to równomierne osadzenie simmeringu i w pewnym stopniu zapobiega jego uszkodzeniu podczas montażu.


I w pewnym stopniu pomaga mu wypaść ;p Teoretycznie nic nie powinno się stać ale praktycznie simer mogł by wypaśc jak jest posmarowany z zewnątrz. Ale już o tym nie piszmy bo bedzie tak jak z wkłądaniem łożysk każdy wie lepiej :)




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 16:59 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
Ja jak składałem silnik od typhoona z miesiąc temu to simery wsadzałem aż doszły u mnie było czuć opór i od strony wariatora(równo z karterem się zatrzymał) i od strony zapłonu też było czuć jak doszedł. Obecnie wszystko hula aż miło(malossi sport 70 :mrgreen: )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 18:07 
*

Rejestracja: 26 paź 2005, 15:22
Posty: 113
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
chips pisze:
I w pewnym stopniu pomaga mu wypaść ;p Teoretycznie nic nie powinno się stać ale praktycznie simer mogł by wypaśc jak jest posmarowany z zewnątrz. Ale już o tym nie piszmy bo bedzie tak jak z wkłądaniem łożysk każdy wie lepiej :)


Jeśli chodzi o skutery to nie jestem bardzo doświadczonym mechanikiem ;) Ale w samochodach trochę simmeringów zmieniałem - i do tej pory żaden nie wypadł. Za to zdarzyło mi się uszkodzić tą powłokę gumową na zewnątrz, dlatego staram się smarować z obu stron - nowy uszczelniacz jest na tyle ciasny że nie wypadnie. Ale masz racje - koniec OT.

Akurat mam rozpołowiony silnik, więc założyłem stary uszczelniacz i o ile kartery są tak samo odlane w AC i LC to simmering powinien siedzieć 11mm wgłąb. Jak chcesz to wrzucę fotki.




_________________

Runner 50 '03




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy