Dzisiaj jest 12 mar 2025, 17:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 cze 2009, 20:29 
*

Rejestracja: 20 cze 2009, 20:07
Posty: 6
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Siem...Jestem nowy więc jak coś, to wybaczcie...

Mam Zico Simpli (coś a'la'keeway matrix-silnik 1ehoqma-2t, gaźnik Mikuni)... Obecnie wsadzone jest wario Hebo NG...
Mam też i problem, a mianowicie żeby wystartować, muszę się odpychać nogami...

O co dokładnie chodzi? Już piszę...
Stoję, daje gaz...Silnik wchodzi na wyższe obroty od jałowych (jałowe ok. 2000) o ok. 300-400 rpm, sprzęgło łapie...Tak mniej więcej przyśpiesza w tempie żółwia (pod górkę nie jedzie, odpychanie się daje niewiele)... Po przejechaniu 10 metrów, skuter ma ok. v=15km/h (cały czas przy obrotach ok. 2300), silnik zaczyna wkręcać się powoli na obroty... Przy 6000 dostaje kopa (ma wtedy v= ok. 25 km/h)...Ogólnie leci potem przy 7500 rpm...

Mam 2 sprężyny od TopRacing - zielona(15) i czerwona (22%)...Oprócz tego rolki z zestawu z wariatora - 4,1g , 5,1g i chyba 5,9g... Kombinowałem ze wszystkimi ustawieniami, czerwień i 4g, zielona i 6g... Nic... Oprócz tego mam 3 komplety sprężynek sprzęgła - serię, czerwone od TopRacing (czyli chyba 22) i niebieskie, też od TR (chyba 30%)...

Czemu on mi się tak zbiera?
Gaźnik dostrajałem ok. 10 jak nie więcej godzin, świeca koloru kawa z mlekiem...
Dzwon jest srebrny, jak seria. Pasek seria, ale nie jest luźny i chyba się nie ślizga bo wszystko cicho chodzi... :|


Mam kilka hipotez:
1. za mała dysza...
2. okładziny jakoś dziwnie łapią czyli zmiana sprzęgła...
3. dzwon ma powierzchnię jakoś wytartą i się sprzęgło ślizga...
4. możliwe również, że wpływ na osiągi ma lekka krzywizna tych tylnych tarcz (korektor momentu?)...Oprócz tego sprężyna centralna nie siedzi idealnie w tej dziurze na /talerzu korektora?/...

Która jest najbardziej możliwa?
ps. planuje kupić stożek+dysza 80...Mam też zamiar kupić wentiwar (przeciwtalerz waria?) i dzwonek sprzęgła dla poprawy chłodzenia...
Pozdrawiam / zapraszam na forum o zico simpli... miło by było gdyby spece stąd pomogli nam u nas w sprawach mechaniki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2009, 12:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Według mnie ciągnie lewe powietrze. Sprawdź czy króciec ssący jest szczelny.




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2009, 12:36 
*

Rejestracja: 20 cze 2009, 20:07
Posty: 6
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Szczelniutki... Wszystko z gaźnikiem wporz...Tylko membran nie sprawdzałem bo nie miałem dojścia... Myślicie, że one mogą mieć na to wpływ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 11:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Weź pod uwagę że z mułem wariatora Hebo NG mało kto dał sobie radę w Keeway\CPI. Wiem bo sam miałem i próbowałem wielu ustawień. Najmniej dokuczliwe było ustawienie rolki 3,5g do tego sprężynki Hebo niebieskie(koniecznie Hebo, sprężynki Top Racing to chłam). Ogólnie przygotuj się że co byś nie zrobił ten wariator zawsze będzie powodował lekkiego muła. Wymiana sprzęgła i dzwonu też wiele nie da ale na pewno coś poprawi. Póki co rolki 3,5g, sprężynki sprzęgła Hebo niebieskie i do tego czarna centralna sprężyna Hebo(50%).




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 14:46 
*

Rejestracja: 20 cze 2009, 20:07
Posty: 6
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
A może pasek jest za ciasny (za mały-choć to nadal seria czyli pasuje)?

Bo ogólnie to on się zachowuje, jakby był cały czas pod obciążeniem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 14:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
Może sprężynki sprzęgła są już zużyte i nie trzymają szczęk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2009, 9:27 
*

Rejestracja: 20 cze 2009, 20:07
Posty: 6
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Są nowe...Nawet 100 kilo nie będzie...

A możliwe, żeby ten muł był spowodowany tym, że pasek jest tak zaciśnięty przeciwtalerzem, że nie siedzi na tulejce, tylko tak na 1/3 waria? Może to być to?
I co mam zrobić... Chudszych pasków (788x16x28) nie ma...Teraz mam 788x17x28 (seria, ale dość mocna i w dobrym stanie)...

HELP :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2009, 10:23 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
do wina sprężynek i sprężyny włóż niebieskie hebo sprężynki i sprężynę niebieska z hebo +60% i powinno nie być tego muła




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2009, 10:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Do tego lekkie rolki oczywiście i powinno być lepiej. Czyli Hebo niebieskie, lekkie rolki(3,5-4g) i sprężyna centralna 22% albo 60% Hebo.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 10:28 
*

Rejestracja: 20 cze 2009, 20:07
Posty: 6
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Ehhh...

Ze sprężynami się już nie bawie, bo HEBO też już wsadzałem...

On startuje tak, jakby pod obciążeniem...Z 2500rpm... Jego po prostu od razu wyrzuca na sprzęgle i nie może się wkręcić na obroty...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy