Dzisiaj jest 14 sie 2025, 18:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lut 2012, 11:20 
*

Rejestracja: 26 sie 2011, 11:06
Posty: 23
Lokalizacja: Okrężnica
Pojazd:
Witam
Doradzicie mi z jaką prędkością jeżdzić aby dobrze dotrzeć cylinder :?: Cylinder 50cc po szlifie z tłokiem TKRJ.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 11:47 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:05
Posty: 184
Lokalizacja: Solec/k. Wolsztyna
Pojazd:
ja bym radził do 40km/h ale nie o to tak do końca chodzi najważniejsze to żeby nie jeździć długie trasy ciągiem tylko robic krotkie przystanki żeby się nie grzał i pamietaj żeby dolać więcej oleju do paliwa przy docieraniu.




_________________

piaggio nrg power
kawasaki kx 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 11:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:16
Posty: 245
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Każdy ma inne sposoby docierania, ja osobiście przez pierwsze 100-200km jeżdżę z prędkością około 40-45 km/h (na różnych obrotach), a od 200 do 500km jeżdżę już tak 45-60km/h (zdarza się że pojadę trochę szybciej) i na 500km kończy się moje docierania, potem już ogień. :D Oczywiście ważne jest aby kontrolować temperaturę cylindra oraz dolewać trochę więcej oleju do mieszanki. Dotarłem tym sposobem 2 cylindry (w tym malossiego 70ccm) i po zdjęciu cylindra, żadnych rys, przedmuchów ani nic podobnego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 11:55 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Matfil, ale co jakiś czas daj w palnik tak na chwilę :)




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 12:02 
*

Rejestracja: 26 sie 2011, 11:06
Posty: 23
Lokalizacja: Okrężnica
Pojazd:
a dużo dolewać oleju do paliwa :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 12:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Dokładnie tak jak pisze Power666, nie zamulaj go ciągle na niskich obrotach, bo nie dotrzesz dobrze, zamulisz cylinder. Od czasu do czas przejedź kilkaset metrów na pełnym bucie.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 12:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Rafcio825 pisze:
Dokładnie tak jak pisze Power666, nie zamulaj go ciągle na niskich obrotach, bo nie dotrzesz dobrze, zamulisz cylinder. Od czasu do czas przejedź kilkaset metrów na pełnym bucie.
pierwsze 50km niech jezdzi spokojnie, w tym czasie ułożą sie pierścienie inne części. Potem do 500 jedź ostrżnie ale co jakiś czas przyspieszaj, oczywiście z dużą energią i na pełnym bucie :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 12:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:05
Posty: 469
Lokalizacja: ...
Pojazd:
jest tyle tych tematów na ten temat że nie trzeba było zakładać jeszcze kolejnego

ja docierałem swojego 100 km i jak niedawno wyciągnąłem go żeby zobaczyć co i jak to po ponad tyś km stan ideanalny




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 15:56 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:05
Posty: 184
Lokalizacja: Solec/k. Wolsztyna
Pojazd:
co do oleju to te 50ml dolej na 5l bynajmniej ja tak dolewalemi bylo dobże




_________________

piaggio nrg power
kawasaki kx 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 15:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
bleit96, dwusuwy się inaczej dociera niż 4t.. więc nie musisz się z nim cackać tylko dbaj o to żeby go nie przegrzać. dawkowanie 30ml na 1l paliwa a po docieraniu 20ml




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 17:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
najważniejsza jest temperatura, spokojna jazda, więcej oleju jak masz dozownik to dodatkowo ok. 10ml na litr dolewaj, co jakiś czas sprint i będzie dobrze :wink:




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy