Dzisiaj jest 03 mar 2025, 20:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lut 2012, 12:45 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lut 2012, 9:09
Posty: 6
Pojazd:
Jak w temacie wczoraj odpaliłem swoją runnerke i po odpaleniu daje gaz skuter sie wkreca a kolo sie nie kreci? jak rusze kołem to idzie ale cieżko podgrzewałem przelożenia suszarka i jak znowu odpaliłem to jako tako się ruszało ale na wysokich obrotach troche czy to może być od temp bo stała w nie ocieplanym garażu bez kappy silnika a jak ja odpalałem to było - 20 prosze o odp jest dopiero poczatkujacy


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 12:57 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:05
Posty: 184
Lokalizacja: Solec/k. Wolsztyna
Pojazd:
jesli możesz zostaw go gdzies w ciepłym miejscu na kilka godzin i napisz co się dzieje mozliwe ze właśnie przez temperature




_________________

piaggio nrg power
kawasaki kx 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 13:17 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lut 2012, 9:09
Posty: 6
Pojazd:
Nie mam możliwości wstawi ją do ciepłego miejsca ale jak podgrzałem przełożenia suszarką to troche lepiej się kręciło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 13:58 
*

Rejestracja: 22 lip 2011, 6:57
Posty: 181
Lokalizacja: międzyrzec podlaski
Pojazd:
olej zamarzł




_________________

Ogień z rury, przód do góry,
Trzymaj się ramy, nadeszła katana.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 14:14 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lut 2012, 9:09
Posty: 6
Pojazd:
farmer pisze:
olej zamarzł


czy6li jak zrobi się ciepło to będzie ok?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 14:19 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Reapers, Najlepiej zlej go i zalej nowym olejem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 14:45 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lut 2012, 9:09
Posty: 6
Pojazd:
Dlaczego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 14:52 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
Teraz go nie zlewaj nie ma sensu, poczekaj jak bd na plusie wtedy ci normalnie będzie chodzić ja miałem to samo. Wstawiłem go do ciepłego miejsca i jest git.




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 15:00 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:05
Posty: 184
Lokalizacja: Solec/k. Wolsztyna
Pojazd:
jak zamarzł olej to lepiej zmien nie musi byc drogiej firmy wazne zeby były dobre parametry a napewno bedzie lepiej chodził




_________________

piaggio nrg power
kawasaki kx 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 15:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2011, 20:21
Posty: 614
Lokalizacja: PTB
Pojazd:
ok problem rozwiązany do zamknięcia




_________________

"Scooter tuning is my lifestyle"

Moja SR----> Komentuj http://forum.mieloch.pl/davidssp-aprilia-sr-50-07-optyk-tuning-t285897-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 15:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 19:29
Posty: 26
Lokalizacja: Wo(L)omin
Pojazd: Rox
Witam, Zamarzł ci może dlatego bo masz nieuszczelniony wlew i może ci wody się dostało lub dziadowy olej albo olej był przelewany z bańki do bańki i utracił niezbędne minerały...




_________________

Cyl: Stage6 Sport pro 70cc MKII 10mm
Wał: Top Racing Hihg-Tech 10mm
Wydech: Yasuni R/C16
Króciec: Stage6 R/T MKII
Gaźnik: Dellorto 21
Wario: Stage6 R/T oversize MKII
Sprzęgło: Stage6 R/T MKII Tour Conrtol
Dzwon: Stage6 R/T MKII




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 15:10 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lut 2012, 9:09
Posty: 6
Pojazd:
Olej to mobil
nie mogła tam wejśc woda
nigdy nie był przelewany z bańki do bańki jest tak jak mówili wcześniej po prostu olej zrobił się bardzo gęsty od temp i za to to.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 15:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Olej zamarzł haha :< :< :lol: :lol:

Niska temperatura czyli kłania się fizyka rozszerzalność temp. przy niskich temp. metal się kurczy a jak wiadomo w simmeringu mamy w środku pierścień metalowy i dlatego ciężko się obraca bo simer się zmniejszył tak samo jest z łożyskiem.. ehh połowa ludzi to do szkoły nie chodzi




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 16:02 
**

Rejestracja: 11 wrz 2011, 13:28
Posty: 418
Lokalizacja: Mińsk Maz
Pojazd:
Dokładnie jak Yakuza. I nic nie musisz spuszczać ani zmieniać, tylko odczekać ;p




_________________

runner-2k7-malossi-itech-70cc-regulator-cisnienia-polini-t292703-80.html -> 70cc na wtrysku :D

https://www.facebook.com/pages/Scooters ... 7343226159 - Lajkujemy FP naszej ekipy! ScootersMmz ;)


Ostatnio zmieniony 11 lut 2012, 16:02 przez DaniuMMz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 16:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Yakuza, Fakt faktem masz racje ale co do oleju to nie dosć że przekładniowy jest bardzo gęsty to jeszcze olej przy niskich temp. robi się gęstrzy wiec ciężej obrócić tryby :) I to jest głównym powodem ciężkiej pracy. Łożyska przy "-"temp tez będzie się obracać. Wie to kazdy kto mroził łożysko żeby włożyć w karter.

Z ciekawostek powiem że po nocy (-22) wyjąłem bagnet z tikusia w którym jest lotos 10W40 niby olej silnikowy niby powinien być rzadki, a był gęstszy od przekładiowego :) Druga sprawa odpal samochód przy -20 wyrzuć na luz i puść sprzęgło. Mały samochód troszke ruszy, mały silnik zmniejszy obroty. Powód gęsty olej w skrzyni :)




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979


Ostatnio zmieniony 11 lut 2012, 16:21 przez chips, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 18:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
chips pisze:
wyrzuć na luz i puść sprzęgło

Prawda odpalałem ciągnik ostatnio to baz wciśnięcia sprzęgła ledwie co kręcił a ze sprzęgłem zapalił :)
ale nie ma co porównywać samochodu a tym bardziej ciągnika co ma 24 biegi i skrzynie wielkości sqta
NIE możliwe żeby dobry olej zamarzł lub zrobił sie tak gesty żeby nie mógł skuter kołem kręcić tam jest parę trybów i chyba 150ml oleju wiec myślmy logicznie
wg mnie zostaje opcja tak ja mówiłYakuza,




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 18:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2011, 20:21
Posty: 614
Lokalizacja: PTB
Pojazd:
Pawik095, No tak ale jak będzie ciepło to wszystko wróci do normy?




_________________

"Scooter tuning is my lifestyle"

Moja SR----> Komentuj http://forum.mieloch.pl/davidssp-aprilia-sr-50-07-optyk-tuning-t285897-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 19:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Patrząc na nasze silniki które seryjne mają 5km na kole to przed przekłądnią czyli na sprzęgle mają pewnie z max 2 ;p No ale fakt faktem powinien jakos zakręcić. Łozyska na pewno nie trzymają bo na wale równierz one są i też by je trzymało. Spręzynki w uszczelniaczach troche na pewno trzymają ale bez przesady. to jest sprężynka która ma duuuużo zwojów nie ściśnie uszczelniacza tak żeby nie dało się obrucić wałka.

Ale łącząc ciaśniejszy uszczelniacz, gęstszy olej to i tak koło powinno zakręcić. teoretycznie...a praktycznie? zobaczysz dopiero jak bedzie CIeplej czy to tylko to ;p




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 0:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
David512, Temperatura ma wpływ na moc silnika tak jak pisał chips, łożyska i zimny olej zatrzymują moc, wiec jesli przed zimą chodził dobrze to i po niej powinno byc to samo




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 9:45 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lut 2012, 9:09
Posty: 6
Pojazd:
chips pisze:
Patrząc na nasze silniki które seryjne mają 5km


Na kompie miałem kiedyś wykres mocy p/g Ac i p/g LC zrobiony przez piaggio i p/g lc ma 7 km a ac ma 5 jak znajde ten wykres to wkleję.



Jak podgrzałem przełożenia suszarka to koło się kręciło ale trza było wkrecić skuter na trochę wyższe obroty. A zanim podgrzałem to nawet na wyższych obrotach nie chciało się kręcić


To ja już nic z tego nie rozumię to jak w końcu nic się nie stało wielkiego cy coś jest uszkodzone? Bo przed zimą było ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy