Dzisiaj jest 14 sie 2025, 0:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lut 2012, 16:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2011, 20:06
Posty: 13
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Cześć! Muszę pisać wszystko od nowa, bo KTOŚ zamiast przenieść temat w odpowiednie miejsce wolał pójść na łatwizny i przenieść temat do kosza..........Otóż mam problem z moją Kataną. Gdy przestoi noc w garażu (dodam, że ocieplany a i tak było tylko 0*C ) to nie mogę jej odpalić. Muszę zdjąć filtr zatkać całkowicie dolot powietrza i wtedy prawie od cyknięcia odpala, potem zakładam i jest już ok. Po zgaszeniu przy ponownym odpaleniu nie ma już tego problemu. Co może być przyczyną? Mam ssanie ręczne ( tak podnoszę je przy odpalaniu ) dyszę 95 lub 94 i stożek Revo Helix. Dodam, że próbowałem bawić się ze śrubką od składu mieszanki, ale za każdym razem efekty był taki sam czyli nie odpalał, a w dodatku z końcówki tłumika wyrzuca mi niedopalony olej i to całkiem sporo. Co robić? Wcześniej nie było takich problemów..... I dodam jeszcze, że docieram teraz Polini Sporta przejechałem na nim jakieś 30 - 35 km dopiero.

A teraz coś extra, mam nadzieję, że mnie za to nie zabijecie i pomożecie: otoż mam jeszcze HONDA SH 150ccm LC, no właśnie LC i tu jest problem gdy doleję płynu chłodniczego do zbiorniczka do po jakimś czasie część tego płynu "wypluje" a część nie wiadomo gdzie się podziewa także praktycznie zbiorniczek wyrównawczy jest pusty, a chłodnica jest pełna, w dodatku czujnik od temperatury raz pokazuje, że silnik jest zimny, a za chwilę pokazuje, że dalsza jazda jes niemożliwa, bo się zagotował :D mimo to dalej jedzie bez spadku mocy. Co jest przyczyną pompa wody? Głowica? Uszczelka? powiedzcie w którym kierunku najpierw paczeć XD

Z góry dzięki za pomoc i sorry, że pisze o dwóch róznych problemach w jednym temacie.




_________________

Check out my Katana on bikepics.com
http://bikepics.com/members/bastek434/01katanaay50/

and forum.mieloch.pl
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=221120


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 16:28 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
bastek434 pisze:
Gdy przestoi noc w garażu (dodam, że ocieplany a i tak było tylko 0*C ) to nie mogę jej odpalić. Muszę zdjąć filtr zatkać całkowicie dolot powietrza i wtedy prawie od cyknięcia odpala, potem zakładam i jest już ok.

Często tak się dzieje w skuterach, musisz poczekać aż gaźnik w wystarczającym stopniu napełni się paliwem.

bastek434 pisze:
z końcówki tłumika wyrzuca mi niedopalony olej i to całkiem sporo.

Sam robisz mieszankę (paliwo-olej)? może za dużo oleju dolewasz, jeśli nie to zła regulacja gaźnika.

Co do drugiego to sprawdź czy wszystko jest ok podpięte, węże itp. Sprawdź czy pompka płynu podaje płyn i czy nigdzie nie masz wycieków.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 16:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2011, 20:06
Posty: 13
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
ProgrameR pisze:
Cytuj:
Często tak się dzieje w skuterach, musisz poczekać aż gaźnik w wystarczającym stopniu napełni się paliwem.
Sam robisz mieszankę (paliwo-olej)? może za dużo oleju dolewasz, jeśli nie to zła regulacja gaźnika.


Mieszanka jest podawana z dozownika, gaźnik nic do tego nie ma, bo olej nie jest podłączany do gaźnika, mam bezpośredni wtrysk do komory jak tak to mozna nazwać "suzuki cci"

Jak sprawić zeby gaźnik tak jak napisałeś napełnił się paliwem? Może coś ze ssaniem? gdy go chocby dotknę to zaraz faluja oborty.....




_________________

Check out my Katana on bikepics.com
http://bikepics.com/members/bastek434/01katanaay50/

and forum.mieloch.pl
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=221120




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 16:56 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
bastek434 pisze:
Może coś ze ssaniem? gdy go chocby dotknę to zaraz faluja oborty.....

To znaczy że działa.

bastek434 pisze:
Jak sprawić zeby gaźnik tak jak napisałeś napełnił się paliwem?

Spróbuj kiedyś z rana najpierw zassać podciśnienie żeby gaźnik się napełnił , jeśli po tym odpali od razu to będzie to co mówiłem wyżej, że gaźnik się wolno napełnia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy