Dzisiaj jest 12 lut 2025, 18:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 cze 2009, 18:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
Witam. Jestem nowy na tym forum. Mam od niedawna Yamahe Aerox po Tuningu na 70ccm. Praktycznie zostało w nim zmienione wszystko. Od niedawna nie moge go w ogole odpalic kiedy mi chwile postoi :// tak jakby nie chcial palic jak jest zimny :/ zalewa mi swiece wiec paliwo dostaje. Po wymianie swiecy na nową odpalil mi od pierwszego kopa. Na nastepny dzien juz nie pali ... ;// Co może być tego przyczyną? Wyczyscilem gaźnik, świece i nic .. ;/ wymienilem zawor membranowy i tez nic :// Dodam także iż nie posiadam elektrycznego startera.

Bardzo prosze o pomoc. Z góry dzieki i pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 18:27 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
zmniejsz dawke paliwa




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 18:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Wyczyść filtr powietrza i zmniejsz "dostawe" paliwa do gaźnika...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 18:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
Okey. Ale czy to nie pogorszy jego osiągów? Gaźnik jaki tam siedzi to Dollorto 17,5mm.


Ostatnio zmieniony 23 cze 2009, 18:29 przez Alex_PL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 18:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Nie powinno...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 18:52 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
Alex_PL, Co najwyzej to ci zmniejszy spalanie i polepszy osiągi




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 18:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
hym tylko jeszcze jak zmniejszyć tą dawke paliwa... jakis dziki ten gaźnik..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 18:55 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
Najlepiej to srubką od regulacji dawki paliwa/powietrza




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 19:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Alex_PL pisze:
hym tylko jeszcze jak zmniejszyć tą dawke paliwa... jakis dziki ten gaźnik..


Opuścić iglicę..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 19:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
zmniejszylem dawke paliwa, wyczyscilem filtr powietrza i niestety dalej to samo :( kiedy go odpalilem wczoraj pojezdzilem nim to moglem go bez problemu zgasic i odpalal od 1 kopa :// pozniej postal moze z godzinke max i znowu nie chcial palic ;/ i tak juz 4 raz mi sie dzieje ;/


Ostatnio zmieniony 23 cze 2009, 19:53 przez Alex_PL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 19:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Sprawdz ssanie? Jak masz ręczne to sprawdz linkę od ssania mi sie blokowała i miałem podobnie..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 20:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
sprawdzalem i dziala jak nalezy. nie mam pomyslu juz czym moze byc to spowodowane. 2 dni temu wymienilem swiece na noweczke. odpalil mi odrazu od 1 kopa. jezdzilem caly dzien i normalnie odpalal. nastepnie chwile postal i nie moglem go odpalic..., pozniej wyczyscilem gaźnik i wsadzilem nową świece i odpalil. Dzisiaj probowalem na 4 roznych swiecach, wyczyscilem gaznik, filtr powietrza i nic... za 1 razem odpalil pochodzil moze z 15 sec i zgasl. od tego czasu nie moge go odpalic... ://




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 20:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
klikszen pisze:
Opuścić iglicę..
o 1 w dół, może to pomoże..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 20:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
ale w czym niby ma mi pomoc opuszczenie iglicy ... skoro wczesniej palil a teraz dzieja sie takie dziwne rzeczy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 20:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 16:16
Posty: 116
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Miałem dokładnie ten sam problem i ja sprawdziłem wszystkie przewody i jeden był odczepiony nie wiem gdzie dokładnie on był ale spiąłęm i działa elegancko pali za pierwszym razem.




_________________

Yamaha Aerox 2006r
Cylinder Hebo Manston Replica
Wariator Polini super 9 rool
Sprzęgło Stage6 tourque control
Gaźnik 21mm
Wydech Yasuni C16
Wał Polini EVO I
Pasek malossi Kevlar
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 4d2#156713




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 20:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Może ma jeszcze za dużo paliwa...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 20:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
ale masz rozrusznik, tj elektryczny starter? czy odpalasz normalnie od kopa? w Aeroxie jest w ciul i wiecej tej elektroniki ;/ normalnie masakra i gdzie tu szukac tego przewodu. Pamietasz moze mniej wiecej skąd on wychodzil ? lub dokad prowdzil?

EDIT :

''może'' to jest pewnie głębokie... dokrecilem srubke na maxa i zaczynalem odkrecac i odpalac przy czym za kazdym razem sprawdzalem swiece. najpierw 1 obrot pozniej 2,5 i tak do 4... i nic.. to samo.

Używaj opcji "EDYTUJ" ! Zapoznaj się z treścią regulaminu !
M_LoT


Ostatnio zmieniony 23 cze 2009, 20:44 przez Alex_PL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 20:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 16:16
Posty: 116
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Oj nie pamiętam dokładnie ale wiem że rozbierałem tylko prawą część jak patrzysz od tyłu.




_________________

Yamaha Aerox 2006r
Cylinder Hebo Manston Replica
Wariator Polini super 9 rool
Sprzęgło Stage6 tourque control
Gaźnik 21mm
Wydech Yasuni C16
Wał Polini EVO I
Pasek malossi Kevlar
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 4d2#156713




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 20:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
okey, zaraz sprawdze co tam piszczy w tych kabelkach a jezelni to nie to .... to kaszana bo nie mam juz pomyslu co moze byc tego przyczyną... wymienilem dzisiaj pasek na poloni kevlar i mialem zamiar pojezdzic a tu dupa... ( stary oryginalny sie rozlecial ) .


nom to jeden problem za mną. do cylindra nie dochodzilo paliwo dlatego ciezko palil. wstrzyknelem troche i odrazu zalapal.

Moje kolesjne pytanie jest nastepujące gdyz nie ma sensu zakladac nowego tematu:

Jak ustawic gaźnik? na przyspieszenie. dokrecone mam te 2 srubki na maxa i o ile je odkrecic? ci co maja Aeroxa głownie do was to pytanie. gaźnik mam dellorto 17,5mm. Teraz kiedy troche pokrecilem tym gaźnikiem czuje ze cos jest nie tak. bo wczesniej az mnie na kolo podrywalo a teraz ma mula na starcie i lapie po chwili. Mam nowy pasek Polini kevlar. Co może być przyczyną? Jeśli trzeba opisze wszystkie czesci jakie zostały wymienione w Roxie. z gory dzieki.


Ostatnio zmieniony 23 cze 2009, 21:51 przez Alex_PL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 10:30 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
Alex_PL, Po pierwsze gaźnika nie da się ustawić na przyspieszenie.Gaźnik jest idealnie wyregulowany gdy silnik bez zająknięcia wchodzi na najwyższe obroty.


Po 2 jak masz kasę sprzedaj ten kevlarowy i kup zwykły gumowy bo kevlarem tylko zrobisz rowek w wariatorze

Po 3 postaw roxa na centralkę odpal ognia manetką i słuchaj czy równo wchodzi jak nie to kręć na gaźniku tą śrubką po pól obrotu i znowu ognia. aha pamiętaj wszelkie regulacje na rozgrzanym silniku




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy