Dzisiaj jest 23 lut 2025, 8:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lut 2012, 13:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
Siemanko ;) ostatnio spalanie i koszty benzyny mnie zabijają :[ juz od dłuższego czasu słysze o ditechach i ich legendarnym spalaniu na poziomie 2l na 100km ;P co myslicie o przeróbce silnika na wtrysk.Nie interesuja mnie koszty nie mowie ze chce przerobić poprostu chce poszerzyc swoja wiedze ;)Jakie części zastosować prosze o rozważania/rozmyślenia na ten temat ;) Zapraszam do dyskusji :twisted:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 14:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Najlepiej dogadać się z kimś kto przerabia na gaźnik, jest parę takich przypadków na forum.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 15:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
mati7374, lepiej kup od razu Pure Jeta albo Di techa




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 16:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
Power666, to jest senda na wtrysku?? :shock: chyba nie ; d ja nie chce kupywac tylko dowiedziec sie czegos na ten temat co byloby potrzebne itp ;)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 16:14 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
mati7374, nie pytałeś o Sendę :roll:




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 22:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
Power666, ale ja sie serio pytam czy sa na wtrysku xD:PP wiem ze nie pytałem ; d moje niedopatrzenie xD:P




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 18:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2009, 22:01
Posty: 268
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
mati7374, Sendy nie ma na wtrysku. Musisz wymienic zaplon, wywalic zawor membranowy, zmontowac wtrysk i duzo grzebania w elektryce. Nikt sie nie jeszcze tego w sendzie nie podjal, wiec mozesz byc pierwszy :P Ale jak wtrysk to musi byc rozrusznik, a w sendzie tego nie ma :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 18:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2011, 20:21
Posty: 614
Lokalizacja: PTB
Pojazd:
To jest nie wykonalne musisz mieć całą elektrykę nową!


alexzip50 pisze:
wywalic zawor membranowy


W wtryskach jest zawór membranowy przynajmniej w ditechu i pure jecie




_________________

"Scooter tuning is my lifestyle"

Moja SR----> Komentuj http://forum.mieloch.pl/davidssp-aprilia-sr-50-07-optyk-tuning-t285897-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 18:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
alexzip50 pisze:
Ale jak wtrysk to musi byc rozrusznik, a w sendzie tego nie ma :lol:


A to niby dlaczego ?? Wiele silników z wtryskiem ma kopkę. Niektóre 4t tylko kopkę i jakoś to działa.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 21:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2009, 23:43
Posty: 227
Lokalizacja: Lwówek Ślaski
Pojazd: Apka Sr/Zip SP
w ditechach i purejetach nie ma kopki ale można ja założyć i odpalać na kopkę tylko ze i tak musi być naładowane aku z prądem żeby pompka paliwa nabiła ciśnienie {niektórzy posiadacze wtryskow montowali kopki Poniewież często aku im siadało lecz w takim stopniu ze nie chciało zakręcić rozrusznikiem ale pompkę ogarniało }


...

przez zawór membranowy leci powietrze i olej z pompki oleju ilość powietrza jest sterowana za pomocą przepustnicy
a w głowicy jest wtryskiwacz i tam leci sama mgiełka benzyny na denko tłoka
musi być kompresor nabijający 6 bar do wytworzenia mgiełki z wtryskiwacza




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 16 lut 2012, 21:42 przez BALU, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 22:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
David512, jak nie jest jak jest wykonalne ;) wszystko sie da;) wystarczy miec dostep do kilku rzeczy i maszyn ;) od czego najłatwiej byloby "zaadoptowac" te czesci/elemnty :D




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 22:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2009, 23:43
Posty: 227
Lokalizacja: Lwówek Ślaski
Pojazd: Apka Sr/Zip SP
pogadać o przeróbce zawsze można :)
no wiec tak musiałbyś mieć cały system elektryczny i paliwowy z ditecha(morini) lub purejeta(pg) w zależności od tego z czego teoretycznie bardziej by pasował zapłon (ogólnie elektryki nie dużo się różnią) a system wtryskowy jest taki sam

największy problem to kompresor który w skuterach jest wbudowany w kartery i napędzany wałem

edit
najwiekszy po największym problemie to ustawienie mieszanki bo tego nie ustawisz po prostu nie ma żadnych map itp




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 16 lut 2012, 22:41 przez BALU, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 18:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
żeby to przerobić musiałbyś mieć specjalną głowicę, wał, kartery z otworem na kompresor resztę byś ogarnął z ditecha lub purejeta tzn. cały układ; dwa wtryskiwacze, kompresor, pompka paliwa, przepustnica, elektrykę z morini + np ecu malossi. lepiej już dołożyć na stacji benzynowej niż kombinować.

poza tym wątpie żeby to działało :mrgreen:

ps. zapomniałem o pompce oleju bo nie możesz mieszać normalnie benzyny w baku :P


Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 18:14 przez mass143, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 19:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 16:25
Posty: 125
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: MB C180 '02
Jak to się nie da przerobić .Wszystko się da tylko trzeba mieć czas no i oczywiście kasę.
Myślę ,że najlepszym rozwiązaniem było by kupić uszkodzoną Apke SR na wtrysku bo kosztują grosze i przełożyć wszystkie elementy od wtrysku do Derbi ,no oczywiście będzie trzeba coś przerobić




_________________

Ś.P Runner [*] :'(
gilera-runner-sp-2010-marco-simoncelli-replica-d-t384578.html
https://www.facebook.com/ParodyBoyzMogilno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy