Dzisiaj jest 25 wrz 2024, 13:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Modul
Post: 13 lut 2012, 21:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 13:15
Posty: 43
Pojazd:
Mam problem z moim jet forcem . Mianowicie nie wiem czy mam zablokowany moduł czy tez nie . Predkosc max teraz to 60 km/h no czasami sie zdazy ze 70 poleci ale to rzadkosc. Co zrobic bo jazda 60 km/h zaczyna sie robic nudna i staje sie zawalidroga




_________________

Korpusik


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 22:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Nie jest zablokowany. Moduły dellorto wgl nie są blokowane. Kwestia regulacji, bądź zużycia elementów.




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 14:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 13:15
Posty: 43
Pojazd:
Ale byłem w sklepie z orginalnymi częsciami i gosciu mówił ze niektóre modele szczegolnie te ktrore pochodziły z nimiec moga miec blokowany moduł . Częsci to nie są bo pasek załozyłem nowy , pierscienie tez ( mechanik ocenił tłok i cylinder na dobry i praktycznie nowy )




_________________

Korpusik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 17:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 15:15
Posty: 226
Lokalizacja: Leszno/Kościan
Pojazd: jetforce/ntv deauville/focus
Po pierwsze co masz wtrysk czy gaźnik?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 18:34 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
ale cylinder jest seryjny czy zmieniany?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 19:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
Korpusik, moduły nie były blokowane, i przy seri moduł nic nie daje :)




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 21:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 13:15
Posty: 43
Pojazd:
No wiec gaźnik , cylinder orginał . Jak moduł nic nie daje ?? odepnij modul i zobacz czy nic nie daje




_________________

Korpusik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 11:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 15:15
Posty: 226
Lokalizacja: Leszno/Kościan
Pojazd: jetforce/ntv deauville/focus
Myślę, że chodziło mu o to, że seria nie kręci takich obrotów, żeby moduł je blokował :)
Jak gazior to zobacz czy nie masz jeszcze blokad na wydechu, wariatorze i czy nie masz tzw dopalacza spalin i obczaj jaką masz dyszę.
Ps. moja seria z dyszą 56 spokojnie ponad 8 dyszek leci.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 11:32 przez luki041, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 15:12 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
pisałes że masz skuter z n9iemiec to może wersia mofa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 20:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 15:15
Posty: 226
Lokalizacja: Leszno/Kościan
Pojazd: jetforce/ntv deauville/focus
Wersja moffa i 70km/h? Proszę zastanówcie się zanim coś napiszecie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 21:27 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
mof max leci 65km/h to może ze sporej zgurki 70 by dobił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 22:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 15:15
Posty: 226
Lokalizacja: Leszno/Kościan
Pojazd: jetforce/ntv deauville/focus
Prawdziwy moff z tego co ja wiem jest poblokowany do 25km/h, ale występują też wersje do 65km/h tylko chyba się to inaczej nazywało (nie wiem nie pamiętam) jeśli masz takiego powinieneś mieć zwężone okno wydechowe, możesz mieć także inne przełożenia. Musiał byś sam to określić dobrze przyglądając się silnikowi. Ostatnio zrozpaczony dzieciak przyprowadził mi skuter z niemiec, ale on siły praktycznie nie miał i jechał jakieś 35/40km/h i przyczyną była zbyt długa tuleja wariatora. Zobacz u siebie na jaką wysokość pasek Ci wchodzi. Pzdr




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 23:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Moff w peugeocie o 60 kmh.. ale moduly dellorto naprawde nie sa blokowane.. mi tez sprzeawcy wciskali ze sa zablokowane i juz mialem za 250 zł kupić moduł ale wolałem się pomęczyć troche z regulacja i teraz na tym "zablokowanym" wedlug sprzedawcow module przy 70cc i 115 kmh licznikowych jakos mnie jeszcze nigdy nie odcielo ;)




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 0:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 15:15
Posty: 226
Lokalizacja: Leszno/Kościan
Pojazd: jetforce/ntv deauville/focus
No to możliwe, że ja się mylę. No ale nic nie wiemy jak ze skuterem do czegoś już doszedłeś?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 18:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 13:15
Posty: 43
Pojazd:
powiem tak na wariatorze blokady nie ma , dysze mam podajze 56 , blokady w tłumniku sprawdzałem niby nie ma . I nie wiem co jest grane bo czasami na prostej drodze jak sie puszcze to do 55 km/h leci jak zły a potem coraz wolniej i wolniej do 65 km/h a jak dłuzszy czas tak idzie to tak do 75 km/h dobija ale mysle ze on do 70 powinien tak isc jak do 55. Chyba ze sie myle




_________________

Korpusik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 20:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
Korpusik, dyszke daj 72.




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 20:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 13:15
Posty: 43
Pojazd:
na dyszy 72 nie chciał chodzic z filtrem




_________________

Korpusik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 21:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 15:15
Posty: 226
Lokalizacja: Leszno/Kościan
Pojazd: jetforce/ntv deauville/focus
Nic dziwnego, że na dyszy 72 nie chciał chodzić jeżeli wyregulowany był pod 54, ale nie sądzę żeby dysza była tu przyczyną, patrzyłeś na jaką wysokość wchodzi pasek?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 21:06 
***

Rejestracja: 24 maja 2011, 18:50
Posty: 826
Pojazd:
Korpusik, jak wsadzisz dyszę 72 to wyjmij dolot




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 10:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 13:15
Posty: 43
Pojazd:
jak sprawdzic do jakiego momentu wchodzi pasek ?
a jak wchodzi zle to wina wariatora ?




_________________

Korpusik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy