Dzisiaj jest 12 lut 2025, 8:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lut 2012, 20:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Dobry :mrgreen:

Dziś zacząłem pisać grę o skuterach. Nie mam jeszcze umiejętności na programowaniu w C++ i OpenGL lub DirectX dlatego zająłem się grą tekstową z rozbudowaną grafiką statyczną.

Będzie to gra o tuningowaniu skuterów i zamierzam ją doprowadzić do maxymalnych możliwości tuningowych tzn. uwzględnić wszystkie nawet najmniejsze szczegóły jak np. polerka kanału wydechowego czy wymiana tłoka.

potrzebuję waszej pomocy ponieważ muszę mieć wartości mocy (w KM) jakie doda np jasiek do skutera. Wyglądałoby to tak: np. Yasuni R +1,5KM.
NI wiem czy zdecyduję się na większą konfigurację tzn że np jasie do serii doda 1,5KM, Multicar do serii doda 0,5KM ale już jasie + multivar do serii dadzą razem 2,6KM ( wszystkie wartości do przykład) wymagałoby to raczej ogromnej ilości procedur i sprawdzania przy większej ilości produktów tuningowych.

Więc podsumowując przykładowa pomoc może wyglądać tak:

Polini Speed Controll - 0,7KM

Oznacza to żę PSC daje nam 0,7KM do serii.
No i oczywiście chciałbym żeby te wartości były jak najbardziej realistyczne a nie jak na scooter-game.de że skuter ma 250KM i pali 80l/100km :roll:

Z góry dziękuję za pomoc. :D




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 20:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Ale to chyba chodzi Ci o maksymalne wartości wzrostu mocy, bo ktoś może palnąć, że jemu nic nie dał, bo nie umiał wyregulować :wink:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 20:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Lepiej nie pytaj tutaj. Bo potem dzieci będą pisały że zmieniły rolki w coliberku i już było 100 na blacie :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 20:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Dlatego powinni wypowiadać się doświadczeni ludzie, żeby gra była w miarę możliwości realna (wiadomo że pełen realizm to nie będzie nigdy).

gvt, jak nie na forum motocyklowym to gdzie ?




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 20:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Odnośnie procedur, że X dodaje 2KM, Y dodaje 1KM a dwa razem dają 3,5KM to chyba można byłoby to rozwiązać tablicami "X+Y+Z=5KM", "X+Y=3KM" itp, bo raczej instrukcjami warunkowymi to się napiszesz że hoho.

Co do danych to oglądaj wykresy i na podstawie nich wszystko będzie w miarę realnie.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 20:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Jaka stronka z wykresami ?




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 20:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2010, 20:13
Posty: 137
Lokalizacja: Siedlce / Stok Lacki
Pojazd:
Rozumiem że "gra" będzie prowadzona na forum, mam w tym małe doświadczenie więc jeśli będziesz szukał modków to pisz śmiało :) Kilka pbfów już ogarniałem :)




_________________

Obrazek

  • Piaggio Sfera NSL 93`
  • Piaggio NRG Power 06`
  • Derbi GPR Racing R 08`
  • Peugeot Speedfight 2 (AC) 04`




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 20:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Są na forum.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Ficu, ok zaraz poszukam.

CSTR, jak będę miał jakiś problem to napiszę, programuję w delphi 7

Nie mogę określić kiedy będzie jakaś beta bo ciężko z czasem.




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 22:31 
*

Rejestracja: 29 sie 2011, 19:52
Posty: 98
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
norbert95, Szacuneczek dla Ciebie ;) To będzie strona z grą,że się modyfikuje czy taka gra,że pobierasz? I kiedy masz zamiar ją wypuścić? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 22:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
http://forum.mieloch.pl/viewforum.php?f=58




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 16:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
St4lker, do pobrania. Nie wiem kiedy wypuszczę bo strasznie ciężko teraz z czasem. Pod względem graficznym to nie będzie cudów, ale się postaram.

Bihon, dzięx :wink:




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 18:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Ok prace trwają jak na razie dodałem i opisałem te cylindry:

Polini Big Evolution 94cc
Polini Sport 50cc
Malossi MHR Bigbre 86cc
Malossi MHR 70cc
Malossi MHR Team II 70cc
Hebo Pata Negra 70cc
Motoforce Sport 70cc
Stage6 Streetrace 70cc
Tec Eco 50cc
Tec Sport 70cc

A dodałem, ale jeszcze nie opisałem tych kominów:


Stage6 Pro
Stage6 Pro Replica
Stage6 Street
Stage6 R1200
Stage6 R1400
Doppler S3R
Hebo Manston Racing V
Hebo New Performer
LeoVince Titan
LeoVince TT
LeoVince ZX
Malossi MHR Replica
Malossi MHR Team II
Metrakit Hand Made
Metrakit Pro Race 2
Metrakit SP Series
Metrakit Thrower
Polini Evolution
Polini For Race 2
Polini For Race 3
Polini Super Race
Tecnigas Next R
Yasuni Carrera 16
Yasuni Carrera 21
Yasuni Carrera 30
Yasuni Carrera R2
Yasuni Carrera R3
Yasuni R
Yasuni Z


Cylindrów będzie więcej, wydechów myślę że na razie starczy




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 18:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Tylko jeden Tecnigas?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 19:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
no tak mi jakoś weszło, zaraz dodam więcej.... w tej chwili przyporządkowuję zdjęcia do każdego :mrgreen:


:Edit:

Ok, zdjęcia przyporządkowane teraz trzeba dopasować wartości mocy ( w KM) i ceny.
Z ceną będzie łatwo ale moc to już ciężej.




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać


Ostatnio zmieniony 14 lut 2012, 19:21 przez norbert95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 19:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
norbert95, dodaj jakiś cylek seryjny 50cc po porcie BY PRZEMAS na racing`a :D a jak z dziękiem by było ?




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 19:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
właśnie z dźwięk już myślę tzn. coś takiego że będzie próba wkręcania na obroty.

A co do cylka po porcie to porting flow i inne rzeczy będzie się robić już na konkretnym cylku w garażu

:edit:

może spróbowałby ktoś przypasować przybliżone wartości mocy do każdego wydechu tak żeby na razie było na oko, a potem się poprawi ?




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać


Ostatnio zmieniony 14 lut 2012, 21:23 przez norbert95, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 19:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
norbert95, jakie mniej więcej przewidujesz wymagania gry ? Bo zapowiada sie fajnie ,ale nie wiem czy u mnie pójdzie ,bo komp nie za dobry,przeciętny




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 19:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
pipin15, to będzie gra tekstowa ze statyczną grafiką nie programuję w c++/directX czy OpenGL. Nie będzie tam nawet 3d jestem na to za cienki ale muszę się jakoś uczyć a pisanie takich gier to najlepszy sposób.... Jak wydam pierwszą bete to zobaczycie o co chodzi...




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 19:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lis 2011, 0:14
Posty: 135
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
norbert95, szacun dla Ciebie ze wgl sie tego podjales i od razu sciagam jak tylko wyjdzie ;)




_________________

Stun Aerox by Adamus995 [*] ----> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=233299


Ostatnio zmieniony 14 lut 2012, 19:43 przez adamus995, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy