Dzisiaj jest 29 lip 2025, 14:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lut 2012, 14:06 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Witam mam problem z wyregulowaniem motorka, a dokładnie to na wysokich i średnich obrotach chodzi normalnie i jedzie ok ale gdy juz puszczę gaz to pochodzi 5-10 sec i gaśnie (obroty wolniej wolniej i zdycha) świeca kawa z mlekiem jak na średnich i wysokich chodzi a jak na niskich to mokra (Czy to może być wina króćca? bo mam taki samoróbke króciec jest szczelny ale ma taki rowek jakby bo jest metal na metal guma nasadzona i potem gaźnik wciśnięty w gumę i ten gaźnik nie dostaje do tego metalu i tam jest taki rowek. dysza wolnych obrotów ma rozmiar 32) Gaźnik to dellotro 17,5 jakby co od p/g

2 problem polega na tym że gdy mam włączone kierunki i wcisne hamulec-stop to kier kierunki przestaja migać co to może być pomocy :/

setup:

***Przełożenia od sr-ki***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi multivar***
***Docisk Malossi żółta sprężyna***
***Dellorto 17,5***
***Filtr Stage6 double layer***
***Wydech Laser x-pro***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Top Racing***
***Świeca NGK***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Hebo niebieskie***
***Króciec 21mm***
***Zawór membranowy Hebo II***


Sory za zły dział ale w tym dziale najwięcej użytkowników siedzi, i jest najwięcej odpowiedzi :)

Z góry dzięki :)


Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 14:08 przez ThisIsSparta, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 15:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
ThisIsSparta, Co do gaśnięcia to musiz się obrotami pobawić, ogólnie regulacja gaźnika, a co do kierunków to myślę, że regulator napięcia ma z tym coś wspólnego...




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 18:07 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
regulator napięcia wymieniony dopiero co i jest w 100% sprawny a śróbką umiem się posługiwać ale gdy ją wkrecę nawet do końca to i tak na poczatku bedzie mial duze obroty ale z nich zejdzie i zgasnie. jak będzie lepsza pogoda dam filmik co i jak się dzieje ale czekam na dalsze wypowiedzi


Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 18:07 przez ThisIsSparta, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 18:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
ThisIsSparta, Na początku czyli na ssaniu? Daj iglicę o jeden ząbek do dołu.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 19:43 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
nie na poczatku czyli jak nawet rozgrzany i podjade kawalek na niskich lub wysokich obrotach i zatrzymam się o to mi chodzi iglica na samym dole




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 19:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2010, 20:33
Posty: 93
Pojazd:
Ja tak miałem, że mi gasł po kilku sec bo miałem słabą kompresje i nawet jeśli śrubkę wkręciłem to gasł... Zmiana pierścionków pomogła ; )




_________________

; **




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 20:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
ThisIsSparta, Uroki silników Morini -.-




_________________

nieregulaminowy podpis


Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 20:14 przez Rafcio825, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 20:32 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
ale mi wczesniej ladnie chodzil on jest swieżo dotarty go tak jakby zalewa ale tylko na niskich obrotach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 21:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
ThisIsSparta, Albo źle dotarłeś, albo powietrze lewe łapie gdzieś.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 22:01 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
lewego na 100% nie łapie a dotarty napewno dobrze 1k km na oleju castrol




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 22:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
ThisIsSparta, mimo wszystko ciśnienie możesz sprawdzić.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 20:53 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
f5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 21:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2010, 20:33
Posty: 93
Pojazd:
Sprawdź kompresje.. Jak sprawdzisz może Ci pomożemy. Trzeba wykluczać możliwości po kolei az znajdziesz. Teraz jedna z możliwości jest słaba kompresja wiec sprawdź i nie marudź.




_________________

; **




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 23:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Miałem morini i wiem do czego są zdolne te silniki -.- sprawdzaj ile bije cylinder, jak poniżej 7 to masz przyczynę.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 20:59 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Wczoraj po przejażdzce zdjąłem filt powietrza i ręce mi opadły co tam zobaczyłem po prostu gaźnik od środka zamarźnięty taki szron osadzony i dziurki te prawie pozamarzane...

Zmierzyłem kompresje i wykazało 10,4 więc dobra

Pomoże ktoś??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 21:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
Może pltyki od zaworu membranowego ci odstaja i na wolnych ci go przylewa. Sprawdź czy nie masz prześwitów




_________________

Minarelli Horizontal

Cytuj:
Teraz tak patrze to ty tam nie masz żadnego cyla, to też może być tym spowodowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 21:49 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Zawór hebo II niedawno kupiony nie odstają bo sprawdzałem tylko mi coś ten gaźnik zamarza..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 20:48 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Problen rozwiązany urwany był jeden kabelek od ssanie i cały czas na ssaniu chodził i zalewało go :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 21:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:58
Posty: 154
Lokalizacja: Krk
Pojazd:
nie czytałem poprzednich postów kolegów ale to może być wina tego krócica może cos łapać na lewo i przez to nie może utrzymać obrotów lub go zalewa pobaw się mieszanką i iglica




_________________

Wykonuje remonty wymiany tuning skuterów biegówek 2t tanio szybko Kraków okolice
gg 25761140




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 21:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
MichuRX, Nie umiesz czytać? :/


ThisIsSparta pisze:
Wysłany: Dzisiaj 20:48     
Problen rozwiązany urwany był jeden kabelek od ssanie i cały czas na ssaniu chodził i zalewało go




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy