Dzisiaj jest 31 sty 2025, 20:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lut 2012, 22:49 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Mam chińskie 70 i tam w cylindrze na dole w lc wiadomo ze jest kranik na wodę żeby podłączyć i on u mnie jest odkryty do połowy a nie cały czy tak powinno być ? BO jest tylko pół a to 70 więc chyba powinno być całe żeby woda lepiej sb śmigała.

2 pytanie to takie że zrb mi się rysa w cylu lekko wyczuwalnazaczynA się od dołu cyla a kończy trochę prZed kanałem wydechowym chciałem się tylko upewnić czy to napewno nie pogorszy osiągów?

Pisz po naszemu !!!


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez mate96usz, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 23:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
2 pytanie jak przed to ok
1 pytanie nie wiem co ty godosz




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 23:23 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
no w cylindrze masz taki krab duzy na waz tez waz idzie od pompy do cylka i mi chodzi o to ze jak ten waz wpinasz w ten krqnik w cylku to u mnie jegi przelotowosc jest tylko do polowy druga polowa jest zalan i nie wiem czy tak moze byc czy nie trzeba rozwiercac zeby ten kranikvbyl calkowicie przelotowy ze nie bylo takiej "blokady" sory za pismo jestem na tel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 23:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
totalover, chodzi mu o kanał w cylindrze którym wpływa ciecz :)
mate96usz, jezeli rysa jest ledwo wyczywalna i znajduje sie przed obszarem pracy pierścieni to nie robi róznicy :twisted: a co do tego kanału to hmmm jak masz dremala i CI sie chce mozesz powiekszyc ten kanał ;) jednakze to duzo CI nie da;)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 0:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2011, 13:25
Posty: 209
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Ale zawsze coś parę małych poprawek u już efekt odczuwalny.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 8:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
Na pewno lepsze chłodzenie będzie jak to wejście na węża powiększysz. Na pewno sie to in źle odlało




_________________

Minarelli Horizontal

Cytuj:
Teraz tak patrze to ty tam nie masz żadnego cyla, to też może być tym spowodowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 22:41 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
zapodam foto jtr bo to nie jest tak ze kranik do połowy zaklejony tylko povwyjęciu z tego kranika z cyla (bo się wyjmuje) to wcylu do połowy jest zasłonięte . boję sie że jak zacznr rozwiercać to przebije kanał z wodą .

sry pisze z tel i cieżko pisać znaki .


Ostatnio zmieniony 16 lut 2012, 22:43 przez mate96usz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 23:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
mate96usz,moim zdaniem zaduze ryzyko...zreszta to naprawde nic ci nie da....;) co innego jak mocno by bylo zasłoniete...jezeli cylinder wyjechal tak z fabryki to wszystko jest dopasowane;) ja wmetrakicie mam podobnie ;d




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 23:46 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
znaczy wiesz dac to by dało bo by więcej i szybciej woda przechodziła ale jest ryzyko że przewierce drugi kanał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 0:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
nie da CI duzo bo predkosc przepływu zalezy od predkosci obrotowej pompy wody.... ciecz nie jest tam natryskiwna tylko caly czas przeplywa przepychajac sie...wiec to nic nie da;) ew gdyby cały kanalik wlotowy był wiekszy to owszem ;)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 20:23 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
no ja wiem ale chodzi o to że dziura na kraniku jest taka sama jak dziura w cylku ale dziura w cylku jest do połowy zalana metalem czyli tak jak by połowa kranika była zamknięta a jak bym przeszlifował było by całe otwarte




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy