Dzisiaj jest 19 lip 2025, 8:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lut 2012, 17:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 7:03
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd:
Speed odpala bardzo ciężko i to bez napędu. Po założeniu napedu jak dodam gazu to nie chce sie wkręcic na obroty
Możliwe, że to kompresja, a sprawdze ją jutro.
Bo jeżeli to nie kompresia to wał do wymiany ( kręci sie dość ciężko, a łożyska nowe S6. Byćmoże uszkodziłem go zbijając stare łozyska.)
jest jeszcze opcja Elektryki, a sprawdzę ja dopiero w piątek.

Speed wcześniej jeździł, tylko ciekła pompa wody. po rozpołowieniu (bo w p/g trzeba rozpołowyć silnik, żeby pompe wody wymienic) i złożeniu na nowych łożyskach zaczęło to sie dziać.

Co poradzicie??

Steup:
- SIlnik P/G
- Cylinder Stage6 Sport Pro 70cc
- Porting Karterów + polerka
- ZAwór Stage6 NBR
- Króciec Polini EVO
- Gaźnik Dellorto 19mm
- Filtr Stage6 Double Layer
- WAriator Polini Super Speed
- Przeciw tależ Polini EVO
- Pasek Polini Kevlar
- Sprzęgło Tec EVO
- Dzwon Tec CNC
- Pompa wody Mieloch Racing Competition
- Wał Top Racing RACING HPC
- Łożyska Stage6 SKF C4
- Wydech Stage 6 Pro Replica


Ostatnio zmieniony 16 lut 2012, 16:49 przez mokras---, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 16:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 7:03
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd:
Dobra juz troche wiem.

Wał kręci się jak powinien. Kable od zapłonu uporządkowałem. Przeczyściłem gaźnik.

Kompresjak zmierzona:
tylko po wykręceniu świecy:
Obrazek

Po nalaniu oleju do cylka:
Obrazek

Co o tym myślicie?? taka powinna być??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 18:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nie ten dział do tego PPP, tym razem jest to tylko ostrzeżenie.

A co do tematu to mierzenie kompresji z olejem czy bez oleju nie ma nic do rzeczy bo w cylindrze masz dziury - kanały którymi ucieka ciśnienie.

Kręci się ciężko bo prawdopodobnie przy rozpoławianiu źle osadziłeś łożyska.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 19:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
olej uszczelnia cylek i dlatego wyższa kompresja. pierścienie są do bani albo zatarty. a jak jest cylek zatarty to wiadomo że wał się ciężko obraca ale kompresja 8 bar nie jest tragiczna bo jest jeszcze w miarę. powinien chodzić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 10:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Ja bym spróbował powymieniać uszczelki cyla i uszczelnić dobrze zawór membranowy (zawór może być przyczyną kiepskiego odpalania).




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy