Dzisiaj jest 27 lut 2025, 11:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lut 2012, 1:30 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 16:14
Posty: 48
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Witam.
Mam pytanie co do napędu malossi OR a mianowicie czy pod ten napęd trzeba szlifować kartery czy wgl coś z nimi robić? I czy przy tym napędzie można normalnie używać rozrusznika? Bo słyszałem, że jak założy się ten napęd (mam na myśli wario, pasek i korektor) to nie ma miejsca na bendix. Chodzi mi o silnik p/g jeśli ma to jakieś znaczenie..?




_________________

Sprzedam części do P/G
Cała gilera stalker na części!
Potrzebujesz coś? Napisz!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 10:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 11:52
Posty: 476
Lokalizacja: Latowicz
Pojazd:
Pod korektor musisz wyszlifować kilka żeberek. Pod wariator musisz wszystko wyciągnąć bendix itp. Więć jak masz ten napęd, rozrusznik nie będzie Ci działał :)




_________________

Zapraszam !

Zobacz moją F12'stke !
Konkretny sport na ciekawych częściach !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1977384#1977384

Może lajka ? :D

https://www.facebook.com/MalagutiF12TuningCustom

Zostaw po sobie komentarz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 10:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2011, 22:05
Posty: 156
Lokalizacja: Marki
Pojazd: MBK Booster
Farciarz, Dolaczam sie do pytania,slyszalem ze w p/g nie trzeba nic szlifowac,niech sie wypowie ktos kto ma ten zestaw w silniku p/g :D




_________________

MBK BOOSTER




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 11:48 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
w minarelli się szlifuje blok silnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 12:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 14:00
Posty: 263
Pojazd:
MasterSSP, W piaggio się nie szlifuje super esie.

W minie tylko się żeberka szlifuje.

Jak masz krótki czy długi karter to * tylko pasek inny.


Ostatnie słowne ostrzeżenie




_________________

My Roxx '02 Top 70 *Ported*
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=300683


Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 17:28 przez Bela, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 16:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
W piaggio / gilera nic się nie szlifuje, seryjny kolektor jest taki wielki że ledwo się mieści w karter po kilka mm odstępu jest na górze i dole.
Przy zakładaniu wariatora OR i innych tuningowych w piaggio / gilera, neiemożna pominąć jednej podkładki która idzie przed wariator, mamy pasek pompy wody i zaraz za nim podkładka taka i dopiero zakładamy wariator i tuleje.

Bendix idzie out przy byle jakim tuningowym przeciw talerzu jedynie motorforce wystrugał taki co da rade zostawic bendix ale ponoć kompletny syf.


Pozdro.




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333


Ostatnio zmieniony 25 lut 2012, 22:37 przez PrzemekSSP, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 20:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2011, 22:05
Posty: 156
Lokalizacja: Marki
Pojazd: MBK Booster
A czy pod sporta oplaca sie to kupowac,czy pod cos mocniejszego lepiej :?: :D




_________________

MBK BOOSTER




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 22:32 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 16:14
Posty: 48
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Jaki kupisz cały zestaw (wario, pasek, korektor) i do tego może jeszcze jakiś przeciwtalerz to napewno odczujesz różnice ;D
A żeby już nie zakładać nowego postu, to zapytam tu. Jaki polecacie przeciwtalerz sportowy? I czy wgl ma sens kupować jakiś sportowy? Czy dużo on zmienia?




_________________

Sprzedam części do P/G
Cała gilera stalker na części!
Potrzebujesz coś? Napisz!


Ostatnio zmieniony 20 lut 2012, 22:33 przez Farciarz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 23:41 
*

Rejestracja: 10 sty 2012, 18:28
Posty: 57
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
lepiej sie wkręcan na obroty.fajny jest polinego evo (chyba)




_________________

    Sprzeda
    -Wariator Pilini SuperSpeed Evolution
    -Polini 2g
    -Dellorto 21




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
     Tytuł:
    Post: 23 lut 2012, 18:03 
    Ex Moderator
    Awatar użytkownika

    Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
    Posty: 2808
    Lokalizacja: Siedlce
    Pojazd:
    Imię: Maciej
    Miałem przy sporcie oprócz zejebi.tej elastyczności silnika różnica nie wielka. Ale ta elastyczność poezja :D Cały czas równo ciągnie. Przy racingu jest różnica.




    _________________

    Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
    Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



    Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


    Nie możesz tworzyć nowych tematów
    Nie możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów

    Przejdź do:  



    Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy