Dzisiaj jest 15 lut 2025, 22:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 13:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
TeDeX pisze:
NSR, była produkowana do 03..

Produkowane były do 02 tylko czasem rejestrowane były dopiero w 03 i wpisywano taką datę jako produkcji... Jeśli masz możliwości na coś większego to weź gs500 dobre moto do nauki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 13:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2010, 11:38
Posty: 622
Lokalizacja: Secemin(Włoszczowa)
Pojazd:
RiderNRG,
ale wolałbym coś sportowego..........




_________________

x-fight
http://youtu.be/3m-erh4S2X8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 14:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2010, 19:30
Posty: 6
Lokalizacja: 52.71 N 21.08E
Pojazd:
gs 500 tu masz mocy nie za wiele ale nie spali też tyle co np rs 125 ,silnik nie wysilony wiec ciężko coś rozwalić.Dla mnie to jak masz trochę oleju w głowie to cbr 600 lub r 6 ,ale to już są motorki ciężkie(chodzi o wagę).Na nich jest dużo ciężej oponować jazdę niż na 125 bądź 250 bo te motorki są lekkie(porównaj se wagi 125 i większych pojemności)jeśli nie czujesz się na siłach jeździć na motorze ciężkim to polecałbym rs 125 lub nsr ,może i spalanie spore ale większa satysfakcja z jazdy ,przynajmniej dla mnie(sam miałem rs 125)te otwarcie zaworu wydechowego i nagły przypływ mocy w 4 t mi tego brakuje , po prostu wole 2 t.
Co do ninji to masz niestety mały wybór i ciężej będzie ci kupić coś w dobrym stanie.w 125 w 2t masz ogromny wybór i do tego łatwiej i taniej części dostaniesz.




_________________

ARTURO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 14:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2010, 11:38
Posty: 622
Lokalizacja: Secemin(Włoszczowa)
Pojazd:
arturo96,
ta R6 bardzo mi się podoba, ale właśnie nie wiem jak z wagą- dość ciężka...
R1 odpada bo za duża
najlepiej motor do 600ccmm :cool:
ninja 250ccm dość tania, tylko trochę słaba....
CBR ..... nie wiem...
ze 125 w 2t to raczej sobie daruję - spalanie przeraża... :roll:
tylko od 250ccm do 600ccm ( ścigacz )




_________________

x-fight
http://youtu.be/3m-erh4S2X8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 15:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2010, 19:30
Posty: 6
Lokalizacja: 52.71 N 21.08E
Pojazd:
Adiii to wszystko zależy od osoby która kupuje moto ,bo jeden będzie i na 600 cc jeździł spokojnie i prawidłowo a inny na 125 może sie zabić.




_________________

ARTURO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 15:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2010, 11:38
Posty: 622
Lokalizacja: Secemin(Włoszczowa)
Pojazd:
Adiii, noo dobra, ale ze ścigaczy jest tylko 250, 600ccm i w górę,
tak więc pozostają tylko 2 pojemności do wyboru.......




_________________

x-fight
http://youtu.be/3m-erh4S2X8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 15:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2010, 19:30
Posty: 6
Lokalizacja: 52.71 N 21.08E
Pojazd:
Są jeszcze inne pojemności np kawasaki zx400 ale to są modele sprzed 2000 roku ,mało o nich wiem ale weź pod uwagę nie tylko 250 cc ,600 cc i w górę. Poleciłbym ci jakieś enduro/supermoto bo jest troche wyboru w pojemnościach 250 cc do 600 ,ale ty chcesz ścigacza mimo to pomyśl jeszcze o enduro/supermoto.




_________________

ARTURO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 16:31 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
poszukaj sobie CBR 250 ale nie te nowe, tylko z poniżej 2000r fajne moto miałem kiedyś taką ale one są ciężko osiągalne w polsce, ładnie wymiata.




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 19:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2010, 11:38
Posty: 622
Lokalizacja: Secemin(Włoszczowa)
Pojazd:
I
CBR 600,
Fazer 600
R6

II
ninja 250

III
rs 125
nsr125

może coś jeszcze wpadnie
do końca tyg chciałbym mieć już pewne modele, za którymi znajomy mógłby się rozejrzeć we Włoszech........




_________________

x-fight
http://youtu.be/3m-erh4S2X8


Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 19:38 przez kuba876678, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 20:18 
*

Rejestracja: 03 sty 2010, 12:07
Posty: 120
Pojazd:
Cieżko cię przekonać do enduro, są to bardzo dobre maszynki. Wysoka, wygodna pozycja za kierownicą - idealna do nauki. Nie jest tak jak pisałeś w którymś poście, że są głośne i dużo palą. Moja drka pali około 4-5l, a ma około 30KM. Supermoto to jest to czego potrzebujesz uwierz, jak ktoś raz wsiądzie do już nic innego nie chce :D Taka Drz-400 SM idealna dla Ciebie, serwis ograniczony do zmian oleju i zaworów, około 40KM mocy, na trasie prędkość przelotową 120-130 spokojnie możesz mieć. W mieście możesz poszaleć na jednym kółku, niska waga. SM to mój ideał na dzień dzisiejszy :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 21:30 
*

Rejestracja: 06 sie 2011, 20:28
Posty: 36
Pojazd:
Adiii pisze:
Po raz kolejny napiszę, daruj sobie cokolwiek od zielonych (kawałsraki) bo będziesz siedział u mechanika tyle co z 2t. A sam napisałeś, że 2t nie chcesz więc widzisz jak to jest :)
CBR 600 nie jest taka ciężka jak ją malują. Znam dziewczynę która kupiła sobie właśnie tę hanię na pierwsze moto i jest zadowolona. Ja potępiam takie zachowanie (od razu 600cc to głupota) ale Twój wybór :wink:
trololo, kto Ci opowiedział takie bzdury o kawie. Chyba o crossach słyszałeś, gdzie częste remonty to sprawa jaśniejsza niż zęby Zygi Chajzera. Kawasaki er-5, niezajeżdżalna maszyna. Przez 5 lat jazdy najmniejszego problemu. Nie liczę zapchanego gaźnika zaraz po kupnie, bo wystarczył filtr paliwa i problem nigdy więcej nie wystąpił. Tak to oleje, świece itp. Dodam, że moto z 1998 roku z bardzo dużym przebiegiem, jeżdżone i nieoszczędzane przez mnie na torze. Wiadomo, mała moc, więc trzeba żyłować silnik. Gdyby nie samochód parkujący na tyle, pewnie jeszcze bym nią jeździł. Przekonałem się do marki (głównie też dzięki znajomym motocyklistom) i kupiłem kawę 636 i też już dłuższy czas bez awarii, ale to jest dość nowe moto, więc nie mogę oceniać.

Awaryjność Kawasaki to mit, potwierdzany przez ludzi, którzy nigdy nawet motocykla nie mieli, a słuchają opinii z forów, które rozsiewają fanboye hondy/yamahy (do wyboru), którzy z kolei kawy nigdy nie mieli.

Czy to Honda, czy Kawasaki, czy Yamaha, oprócz pojedynczych modeli każdej marki, to są bezawaryjne moto na lata. A Ninję 250 sam chciałem na pierwsze moto i co nieco o nim czytałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2012, 21:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2010, 11:38
Posty: 622
Lokalizacja: Secemin(Włoszczowa)
Pojazd:
Flipper,
spoko;dd
ale niczym mnie nie przekonasz do crossów;p
tylko ścigacz,
pytanie tylko który???

ale z tych co wymieniłem, to chyba dobrze będzie.......
ninja 250
Kawasaki ZXR ZX6R Ninja
R6
CBR 600,
Fazer 600
nsr125
rs 125
dodam, że będzie to pierwsza biegówka i pierwszy duży motocykl;)


znalazłem jeszcze
suzuki gs500 f
suzuki bandit 600s
honda F4i Sport




_________________

x-fight
http://youtu.be/3m-erh4S2X8


Ostatnio zmieniony 16 lut 2012, 14:35 przez kuba876678, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 10:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
Polecam ci CBR f3 a jak masz kase to i F4i Sport ;) Dlaczego ? Te motocykle są idiotoodporne , robią długie trasy bez problemu , są to sprawdzone motocykle nawet w stuncie . :)




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 14:32 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
kuba876678 pisze:
tylko ścigacz,

kuba876678 pisze:
Fazer 600

Nie wiem co przez to rozumiesz ale Fazer to szosowo turystyczny. Chcesz plastika czy nie koniecznie?




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 14:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2010, 11:38
Posty: 622
Lokalizacja: Secemin(Włoszczowa)
Pojazd:
może być pół na pół
tak jak ten fazer czy bandit s




_________________

x-fight
http://youtu.be/3m-erh4S2X8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 14:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2010, 11:38
Posty: 622
Lokalizacja: Secemin(Włoszczowa)
Pojazd:
Power666,
wiem, że neked to bez owiewek, ale tego typu też mogłyby być;d

teraz bardziej sugeruje się tym, że moto będzie dla początkującego;P
i może sobie tą R6 daruje....




_________________

x-fight
http://youtu.be/3m-erh4S2X8


Ostatnio zmieniony 16 lut 2012, 14:43 przez kuba876678, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 14:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
kuba876678 pisze:
może sobie tą R6 daruje....

Kuzyn ze 125 na R6 się przesiadł i ogarnia bez problemów. Wystarczy trochę rozumu i będziesz jeździł :)




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 9:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2010, 11:38
Posty: 622
Lokalizacja: Secemin(Włoszczowa)
Pojazd:
trochę sobie przemyślałem............
i myślę na razie nie wchodzić w ścigacze bo strach...;p
zastanawiam się nad honda cbf 500 - na pierwsze moto, podobno dobra

cb od cbf różni się tylko plastikami???
i na niektórych jest licznik do 220km/h, a u innych do 140km/h - o co chodzi???
http://photos01.otomoto.pl/photos/origi ... 7544_6.jpg




_________________

x-fight
http://youtu.be/3m-erh4S2X8


Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 11:22 przez kuba876678, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 11:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
kuba876678 pisze:
na niektórych jest licznik do 220km/h, a u innych do 140km/h - o co chodzi???


Na liczniku jest 140 ale mil na godzinę co jest równe naszemu 220 kmh. Widocznie jest sprowadzony z USA.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 12:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 10:08
Posty: 86
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
kuba876678, może Ty jednak jeszcze jakiś czas zostań przy skuterach skoro bierzesz pod uwagę np RS i NSR 125 i CBR 600, R6...




_________________

Keeway Hurricane -> Peugeot XP6 -> Yamaha Slider -> Yamaha Axis -> Fiat Panda -> Honda CBR f4i 600 + Honda Civic VIgen. V-tec + Fiat 126p

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy