Dzisiaj jest 30 lis 2024, 11:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lut 2012, 15:31 
*

Rejestracja: 15 sty 2012, 13:45
Posty: 45
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd:
Siema, zastanawiam sie poważnie na cylindrem do mojej detki. Ma być to 70cc lub 80cc pojemnośc klasy sport, musi być żeliwny. Od dłuższego czasu mam na oku MK HM 70cc,
wiem, że jest dostępny w śladowych ilościach i tu nastaje moje pytanie. Czy wrazie ewentualnego zatarcia dostane do niego DOBRY tłok ? Jakie inne cylindry polecacie, narazie mam leovince v6 i teca 19mm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 15:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Polecam Top Performance żeliwo więc jak coś zawsze możesz zrobić szlif.Dobrze jest kupując cylinder popatrzeć czy uszczelki są dostępne na jakichś aukcjach bo jak będziesz chciał zajrzeć pod głowice pasuje zamontować nowe uszczelki.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 15:44 
*

Rejestracja: 15 sty 2012, 13:45
Posty: 45
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd:
A zapomniałem, że cylek chce kupić w polskim sklepie :) Do 650zł
Ogólnie chce, żeby moto sie w miare zbierało i żeby można było lecieć 70km z prędkością przelotową 70-75km/h


Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 15:49 przez AlbertDTx, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 15:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 2dc6d17743
Na tym spokojnie będziesz mógł jechać tyle ile napisałeś




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 17:20 
*

Rejestracja: 15 sty 2012, 13:45
Posty: 45
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd:
No, a ten MK ? Co o nim sądzisz i co z ewentualnym tłokiem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 17:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Do MK ktoś kiedyś szukał tłoka i nie znalazł :wink: Skup sie lepiej nad tym cylindrem co podał wojak sam go kiedyś miałem i śmiało polecam. Jeden z najmocniejszych sportów




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 17:44 przez Furian50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 18:17 
*

Rejestracja: 15 sty 2012, 13:45
Posty: 45
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd:
A jeszcze jakieś propozycje, oprócz tego Topa? A jak z dostępnością tłoka do niego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 19:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Nominał i na 1 szlif dostaniesz a dalej to byś musiał szukać. Z innych żeliwnych sportów to tylko china z allegro jest dostępny :/




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 19:21 
*

Rejestracja: 15 sty 2012, 13:45
Posty: 45
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd:
a tak btw. to membrany i króciec daje coś w 70cc?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 20:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
W sporcie membrany już coś dadzą, jeśli chodzi o te V-force. Najlepiej sprawdzają się przy mocniejszym tuningu. kruciec wiekszy się kupuje przy zmianie gaźnika na większy min. 21 bo oryginał ma przelot 20mm.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 20:38 
*

Rejestracja: 15 sty 2012, 13:45
Posty: 45
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd:
A do tego Topa wału nie musze zmieniać? Tylko łożyska ? Całe moto ma 6k przelotu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 21:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
jak nie ma luzów to możesz same łożyska i górne łożysko korby zmień od razu. Najlepiej na MHR lub Stage6 srebrzone




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 18:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 10:20
Posty: 241
Lokalizacja: słupsk
Pojazd:
Ja również posiadam ten cylek Top Performance naprawdę polecam do tego większy gaźniczek membrany inne wydeszek itp wtedy będzie miód :wink:




_________________

APRILIA RS MONSTER ENERGY PROJECT ZAPRASZAM --> KLIK

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy