Dzisiaj jest 01 mar 2025, 5:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 cze 2009, 14:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Witam. Na wstępie chciałbym powiedziec ze posiadam Derbi Sende SM , ma przejechane 17k km. i na forum nie znalazłęm podobnego tematu zeby sie czegoś dowiedzieć.
W moto siedzi teraz:
Wydech - LeoVince v6
Gaźnik Dell'orto 19mm z filtrem tez Dell'orto (mam Polini Air Box ale gaźnik nie jest pod niego wyregulowany)

Teraz takie pytanie :
Chce przerobic moto na 70ccm klasy sport żeby dostało troche mocy ale zarazem posłuzyło jeszcze troche czasu :)

Myslalem o takich podzespołach
Gaznik ten co mam .

Wydech ten co mam.

Cylinder-Airsal 70ccm aluminiowy , ale nie wiem dokladnie jaki bo tłok maja z 1 lub z 2 pierscieniami (zalezy mi na wytrzymalosci )

Wał mam 2 do wyboru
1. http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 5626854ca7

2. Mniej wytrzymały http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 5626854ca7

Sprzęgło:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 5626854ca7

łozyska to chyba wiadome :) http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 5626854ca7


Siana mam do 1500zł

Motor chce złozyc tak aby czesci dobrze ze sobą grały i żeby słuzył jeszcze troche a dokladnie z 10 k kilometrow bez większych problemow bo wiadomo ze regulacja i wymiana tłoka+ pierscienie będzie konieczna

Proszę konkretne fachowe odpowiedzi ..

Z góry serdeczne dzieki i pozdrawiam :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 20:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Jeśli zależy Ci na wytrzymałości to bierz 2 pierścienie :D Co do wał to lepiej dopłacić i mieć pewność że Ci nie pier****** Bo ten STD to praktycznie jak oryginalny, no może troche lepszy. Wszystko razem ze sprzęgłem powinno się elegancko zgrać :D




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 20:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
dzieki wielki :) no raczej kupie ten za 450 bo duzo lepiej wyglada i mozliwe ze poprawi osiagi a jak nie to napewno bedzie wytrzymalszy:)

mam 2 pytania:)

czy te łozyska mk beda pasowały do tego wału ??

na mielochu w zakładce derbi > supermotard (bo takie mam) to chodzi o to supermotard po 2 liftingu prawda?? a nie te nowe dziwolagi z 2008-09??? Bo nie pisze od jakiego roku przy tej zakładce ;/




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 20:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
No zdaje mi się że chodzi właśnie o te pikne derbi a nie te cyklopy :P

A łożyska powinny pasować :wink:

P.S niedługo ja się stane posiadaczem albo Derbi albo jakiegoś supermoto Derbi-podobnego :D


A właśnie bardzo bym prosił żebyś zajrzał http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=7367&start=285 Z góry dzięki




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 26 cze 2009, 20:48 przez Suchy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 8:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Powiem Ci tak co bys nie kupil powinno byc dobre czy to Gilera SM czy Rieju , ale nie maja juz chyba tego klimatu :) Derbi ma wspaniała rame i z tego co patrze to derbi ma zawsze pierwszy nowy silnik a reszta dopiero podrabia . Nie jest to silnik AM6 ale nie znaczy to ze nie jest dobry , bo jest naprawde wytrzymały mi po 17k km nic sie nie stało szczegolnego zebym musiał wydawac pieniace...

Kupjac kazdy motor pewnie wiesz patrz na cylinder musi byc orginalny bo wtedy wiadomo ze nie bylo nic robione tylko poto zeby sprzedac , patrz na armortyzatory (jesli chcesz jezdzic tylko po drodze kup taka wersje co ja bo ma armortyzatory z tyłu olejowo gazowe ktore możesz rgulowac doslownie jak chcesz :) . Malowanie nie musi byc orginalne bo plastiki sciaga sie w 20 min i nic to nie znaczy , wazne zeby rama była prosta i wszystkie biegi wchodziły i nie wyskakiwały.

mówia tez ze elektronika jest wadliwa- to prawda chociaz ja nie miałem doczynienia ale czesto zarowka z tyłu mi sie pali wiec jej nie wymieniam :)
Elektroniki jest tam naprawde duzo kupe kabli w przedniej czaszy ze ledwo sie dopina , ale nie odpada ani nic trzyma sie jak nalezy.

A i kupujac Derbi albo inny motor tej klasy nie kupuj nigdy z oponami krossowymi, poniewaz jak na 50 jest nie przystosowany silnik bo to 2T i lubi tylko wysokie obroty wiec taki motor musiał byc ładnie katowany hehe :)

Pozdrawiam




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy