Dzisiaj jest 23 lis 2024, 17:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lut 2012, 17:02 
*

Rejestracja: 20 lut 2012, 16:27
Posty: 3
Pojazd:
Mam pewien problem, ponieważ remontuję zundappa ks 50 sport limited. Jest to praktycznie niespotykana wersja,z końca lat 80. Ma zawieszenie upside-down takie jak w tzr. Ale nie o tym mowa. Chcialbym nim jeździć na średnie trasy,tak 300-400 km. maks. I tu nie wiem jaki silnik wsadzić: oryginał Zundapp (oczywiście 80) czy lepiej Yamahowska 80, od tzr,albo od hondy? Do Zundappa ciężko z częściami,a na dodatek jest słabszy. Ale mi chodzi głównie,żebym mógł pojechać motorkiem na taką trasę bez strachu,że się zepsuje. Co wy myślicie o tym? A może jakiś 4t w 125? Jak wtedy sprawa z policją?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 20:17 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Kup coś większego, mocniejszego. Nie ma sensu targać się na 50cc po 400km. Chcesz robić trasy niską pojemnością kup cbr 125/50. Ewentualnie zeswapuj podobny silnik, choć bolało by mnie serce gdybyś pociął klasyka którego posiadasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 21:28 
*

Rejestracja: 20 lut 2012, 16:27
Posty: 3
Pojazd:
O cięcie się nie martw. Próbowałem silnik od własnie cebry i wystarczy tylko dotoczyć odpowiednie podkładki. Widziałem,że stosował to ktoś w jawce 350 z silnikiem...GSX-R 1000. Ten silnik to chyba z ramy mu wydzierało, ale podobno wzmacniał:D. Jak będe miał fotki to podrzucę.. Nawiasem mówiąc, ciekawe skąd on wziął ten silnik,bo on kosztuje więcej niż 3 takie jawki:D Teraz mam na warsztacie WSK M06 z pierwszego roku produkcji i SHL M04 więc do wakacji 2013 nie ma szans. A silnik o większej pojemności, załóżmy od właśnie CBR, jak on się będzie spisywał? Motorków do 1989r. się nie tnie, to zabronione;)


Ostatnio zmieniony 20 lut 2012, 21:31 przez adam1137, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 23:31 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Na takie pojemności nie masz co Liczyć bo wszystko musiałbyś wymieniać . Napęd koła , lagi , szerszy wachacz , wgl niekalkuluje się to . Ale jeżeli wsadziłbyś tam 80 Yamahy było by całkiem konkretnie :wink: E.w Jeżeli chcesz dłuższe trasy silniczek od cbr 125 , nie zagrzeje się i miałbyś prędkośc przelotową rzedu 90 a nawet więcej km/h . Z tym że przy takim swapie najlepiej wymienić i hamulce z przodu na większe i dać szersze oponki + wkombinować coś z osłonkami bo ma ten motorek dość toporną aerodynamike :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 23:46 
*

Rejestracja: 20 lut 2012, 16:27
Posty: 3
Pojazd:
No to tak: zawieszenie jest z TZR 125 4Fl,bo niegdzie nie mogłem dostać oryginała od niego, cały układ hamulcowy również będzie z niej. A koła,wachacz były montowane w wersji 125 o mocy bodajże 17 km. więc wytrzymają 15 CBR:P Oponki wezmę jak najszersze, bo i tak musze zmienić. A odnośnie osłonek,nie chcę go obrzydzić;) A znowu aerodynamiki nie ma takiej złej :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 7:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2013, 12:46
Posty: 23
Lokalizacja: Orchowo
Pojazd:
Sory za taki odkop ale ja mam zundappa ks 80 sport i mam ochote go robić. mianowicie zapłon motoplat sport itp. moze jakiś custom. pasują lagi od TZR 125 bez zmiany półek do zundappa ? :)




_________________

Wpadnij do Boosterka :)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=336016




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy