Dzisiaj jest 28 lip 2025, 13:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 19:25 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Nie paliwo, a mieszanka paliwowo-powietrzna, jak nie wiesz to dla Twojej wiadomości , gaźnik wytwarza właśnie taką mieszankę. :mrgreen:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 19:36 
*

Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Posty: 86
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
ADAMES powiem tyle jak byś czytał ten temat od początku to byś nie musiał się tak meczyc ponieważ to wszystko napisałem wcześniej co ty przytaczasz wielki ZNAWCO teraz widać skąd biorą się wasze posty - ODPOWIEDZ z przepychanek na forum .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 19:51 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Damian1991Nie chce prawic kazań ale pomyśl sam.
:arrow: Powietrze da się regulować tylko przez zmianę wkładu filtra powietrza o większej lub mniejszej przepustowości.
:arrow: Powiększenie lub zadławienie wlotu do tłumika szmerów. I to wszystko :)
Nie sugeruj się tym że śrubka którą kręcisz znajduje się przy wlocie powietrza do gaźnika. Ona tam jest tylko dlatego że to właśnie powietrze jest siłą napędzającą paliwo do dyszy ale nie oznacza to że ona reguluje ilość powietrza jaka wpada do gaźnika>Jak tą śrubę wkręcisz do końca to powietrze dalej sobie tam wpada ale już bez benzyny.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 18 cze 2009, 19:52 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 20:22 
*

Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Posty: 86
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Wiem że przecież zwiększamy lub zmniejszamy przeoływ paliwa tą śrubką a nie przepływ powietrza a potocznie sie ją nazywa " od powietrza " może myslimy tak samo a inaczej to interpretujemy jednak najważniejsze jest to abyśmy pomogli temu co założył ten temat przynajmniej ja to tak widzę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 21:34 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Cytuj:
potocznie sie ją nazywa " od powietrza " może myslimy tak samo a inaczej to interpretujemy jednak najważniejsze jest to abyśmy pomogli temu co założył ten temat przynajmniej ja to tak widzę
Tylko jak to przeczyta ktoś kto jeszcze nie wie co od czego to potem napiszemy po 30 postów aż zrozumie ze po przykręcaniu ,,powietrza" rozkopał cała regulacje i wszystko od nowa.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 22:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 11:55
Posty: 60
Lokalizacja: Biłgoraj
Pojazd:
Takie plucie jest normalne, jeżeli chodzi o dawkę oleju to tego nie zmienisz, a w gaźniku regulujesz tylko mieszankę paliwowo - powietrzną, wkręcając lub wykręcając śrubkę powietrza. Wkręcasz to dostaje mniej powietrza a więcej paliwa, jeżeli wykręcasz to więcej powietrza a mniej paliwa :) A takie plucie tym olejem to jest normalne.... i nie piszcie głupot że tłok na wykończeniu itp bo tak jest praktycznie w każdym, wystarczy dobra regulacja gaźnika i już nie będzie aż tak pluło ...




_________________

Yamaha Aerox 2007 VR:

- Stage6 Streetrace 70cc
- Dell'Orto 17,5mm
- Yasuni Z

:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 22:08 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Rembi pisze:
Wkręcasz to dostaje mniej powietrza a więcej paliwa, jeżeli wykręcasz to więcej powietrza a mniej paliw

Z tego wniosek że cała moja pisanina wyżej poszła się do lasu bujać. Żal :/ Naprawdę szkoda pisać :(




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 9:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 12:03
Posty: 117
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
moze zobacz wate w tlumiku. A według mnie to normalne plucie ja tez tak mam




_________________

Mój Keeway Matrix:
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 9:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Cwajtakt zawsze będzie troche smarkał przez fujare.

Wada Dwusuwa :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 27 cze 2009, 9:26 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 9:21 
Zbanowany

Rejestracja: 14 cze 2009, 16:17
Posty: 47
Lokalizacja: Gorzno
Pojazd:
To jest norma w dwusuwie, najbardziej to widać przy sportowym tłumniku, przy seryjnym prawie w ogóle




_________________

SETUP
Malossi MHR 70ccm- 22KM
Gaznik Dellorto 21mm
Wario Malossi Multivar 2000
Yasuni C20
Zawór membranowy Malossi carbon
Sprężyna centralna +90% hebo
Pasek Polini
10s do 100km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 10:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Jakoś u mnie pluje tylko na ssaniu, normalnie nie, więc to raczej nie jest wina tego, że to dwusów.




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 11:51 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
mój pluje tez jak głupi ale to akurat była wina kompresji. Miałem taką kompresje ze dymił jak ciągnik przy dawce 1:50 ( sam mieszam)




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy