Dzisiaj jest 31 sty 2025, 17:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lut 2012, 22:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 21:07
Posty: 653
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć gdzie znajdują się uszczelniacze wału w morini lc i czy trudno je wymienić?




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Aprili SR 70 !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=400


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 22:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Jeden masz za wariatorem, drugi masz za zapłonem, zależy dla kogo, dla mnie np łatwo, dla niektórych trudno wymienić żarówkę kierunkowskazu więc wiesz




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 22:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Jeden jest za zapłonem a drugi za wariatorem.
Musisz ściągnąć zapłon i wariator oraz bendix.Po co chcesz się do nich dotrzeć??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 22:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
no chyba oczywiste że na wale, jeden od strony wariatora, a drugi od magneta. Jak nie wiesz jak siez ato zabraćto nie ruszj nic bo tylko popsujesz coś




_________________

Minarelli Horizontal

Cytuj:
Teraz tak patrze to ty tam nie masz żadnego cyla, to też może być tym spowodowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 22:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 21:07
Posty: 653
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Tzn nie ma sezonu i rozbieram silnik żeby wymienić łożyska wału więc od razu wymienię te uszczelniacze;) Wariator odkręciłem i sprzęgło ale mam problem z odkręceniem magneta.. nie wiem jak nawet;o




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Aprili SR 70 !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 22:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Titus pisze:
nie wiem jak nawet

Za pomocą ściągacza magneta :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 22:21 
*

Rejestracja: 07 kwie 2011, 21:08
Posty: 138
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
może lepiej oddaj do fachowca jakiegoś..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 22:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 21:07
Posty: 653
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
capekpl1 pisze:
Titus pisze:
nie wiem jak nawet

Za pomocą ściągacza magneta :wink:


nie ma innej opcji?

Muszę najpierw zablokować magneto i odkręcić tą śrubę , a pozniej użyć sciągacza? takiego? http://shop.mieloch.pl/sciagacz-kola-ma ... 2854.bhtml




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Aprili SR 70 !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 23:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 11:52
Posty: 476
Lokalizacja: Latowicz
Pojazd:
capekpl1, Po pierwsze on napisał, że ma problem z odkręceniem :roll: a nie ze ściągnieciem.

Najlepiej to chyba odkręcić kluczem pneumatycznym, a co do ściągniecia zapłonu zamów sobie na Mielochu albo u Smugglera ściągacz, który kosztuje 30 zł a jest naprawdę przydatny i nie trzeba się bawić jakimiś wiejskimi ściągaczami. Co do tej zmiany tych uszczelniaczy to nie jest nic trudnego, rób na spokojnie i po woli jak robisz to po raz pierwszy i sobie zrobisz :)




_________________

Zapraszam !

Zobacz moją F12'stke !
Konkretny sport na ciekawych częściach !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1977384#1977384

Może lajka ? :D

https://www.facebook.com/MalagutiF12TuningCustom

Zostaw po sobie komentarz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 1:51 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
ja zawssze rb takk zezdejmuje pokrywe waria i tam za warim jest zebbatka i od booku wkładasz śrubokret zeby wszedl w jeedno okienko zebatki krecisz warrio zeby zblokowwalo i oddkrecasz zzdrugiej magneto . 2 razy zdejmowalem tak magneto a tysiacerazy wario zeby wyregulowac i do tej pory nic , bylem u mechanika powiedzialze mozna tak . uzywam takiego sposobu bo pneumat niszczy gwint jak co to podeśle film
a




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 15:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 21:07
Posty: 653
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Panowie zdecydowałem się na kupienie ściągacza.. jaki rozmiar mam kupić? Mam aprilie sr morini lc 2003 rok ? http://shop.mieloch.pl/szukaj.bhtml?q=% ... %C4%85gacz




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Aprili SR 70 !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 16:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
http://shop.mieloch.pl/sciagacz-kola-magnesowego-24x1-5-iscra,pZ032849.bhtml

Ale musisz sprawdzić czy na pewno masz magneto z Iscra.

Druga opcja droższa:
http://shop.mieloch.pl/sciagacz-kola-magnesowego-uniwersalny-3-sruby-m6-rozstaw-38-64mm,pZ046680.bhtml



Ale jest i 3 opcja:
Idź do tokarza w okolicy to ci zrobi taki ściągacz za 3 piwa :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy