Dzisiaj jest 20 lip 2025, 19:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 lut 2012, 21:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2010, 11:51
Posty: 504
Pojazd:
Dałem cylek malossi sport 70 do szlifu i koleś miał sam tłok do tego dobrać, ja miałem tylko odebrać i zapłacić. No więc dzisiaj poszedłem po niego i odebrałem. Przychodzę do domu patrzę a tłok jest jedno pierścieniowy, co o tym sądzicie? Moc może być mniejsza czy raczej większa?




_________________

Cylinder Malossi sport 70cc
Gaźnik Dellorto stage6 BE 19mm
Wydech Giannelli Reverse
Wał Tec Racing
Łożyska wału SKF C4
Membranki Malossi


Zapraszam do oglądania i komentowania: http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/SR_50/97092


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 21:46 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
herbi1995, większa moc, bo wytwarza mniejsze tarcie. Wiele tłoków do mocnych cylów jest na jednym pierścieniu. Nie przejmuj się :P


Ostatnio zmieniony 22 lut 2012, 21:46 przez karol159620, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 21:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2010, 11:51
Posty: 504
Pojazd:
No ok ale to nie jest zbyt mocny cylek bo to jest tylko sport :)




_________________

Cylinder Malossi sport 70cc
Gaźnik Dellorto stage6 BE 19mm
Wydech Giannelli Reverse
Wał Tec Racing
Łożyska wału SKF C4
Membranki Malossi


Zapraszam do oglądania i komentowania: http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/SR_50/97092




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 21:53 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
herbi1995, airsal też jest sport i ma jeden pierścień. Dobre dotarcie i będzie git. Jeden pierścień= mniejsze tarcie= większa moc i lepsze wkręcanie się na obroty :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 21:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2010, 11:51
Posty: 504
Pojazd:
No skoro tak mówisz to ok, bo jak odbierałem to jakoś nie zauważyłem że ten tłok ma jeden pierścień :)




_________________

Cylinder Malossi sport 70cc
Gaźnik Dellorto stage6 BE 19mm
Wydech Giannelli Reverse
Wał Tec Racing
Łożyska wału SKF C4
Membranki Malossi


Zapraszam do oglądania i komentowania: http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/SR_50/97092




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 21:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
większa moc ale krótsza żywotność ;)




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 21:59 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
mikoxdxdxd, w airsalach wymienia się co około 10 tysięcy km. To bardzo dużo. Spokojnie polatasz kilka sezonów :D


Ostatnio zmieniony 22 lut 2012, 22:00 przez karol159620, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 22:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2010, 11:51
Posty: 504
Pojazd:
No ja tam dużo km nie robię, tyle co jadę do dziewczyny z jakieś 11km, czasami gdzieś pojeżdżę albo wyskoczę na jakaś wycieczkę, więc prędzej sprzedam skuterek niż zrobię 10k




_________________

Cylinder Malossi sport 70cc
Gaźnik Dellorto stage6 BE 19mm
Wydech Giannelli Reverse
Wał Tec Racing
Łożyska wału SKF C4
Membranki Malossi


Zapraszam do oglądania i komentowania: http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/SR_50/97092




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 22:42 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 19:15
Posty: 286
Pojazd:
To ile dales za szlif z tlokiem? Ciekawy jestem




_________________

Cylinder:70ccm
Gaznik:21mm
Wydech:LeoVince TT
Łożyska:NTN C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 0:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 11:52
Posty: 476
Lokalizacja: Latowicz
Pojazd:
siwy, Takie rzeczy na PW się załatwia :)
herbi1995, już kilka razy widziałem Malossi Sporta na jednym pierścieniu i rozmawiałem z takimi osobami, że dużo lepiej chodzi skuter, większa moc i dużo lepiej wkręca się na obroty. Śmiało zakładaj i jeździj, tak samo zamierzam sobie kupić Malossi Sporta i zrobić na jednym pierścieniu bo efekty są podobno bardzo ciekawe :D




_________________

Zapraszam !

Zobacz moją F12'stke !
Konkretny sport na ciekawych częściach !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1977384#1977384

Może lajka ? :D

https://www.facebook.com/MalagutiF12TuningCustom

Zostaw po sobie komentarz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 9:04 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Dokładnie jak pisze MasterSSP, jeden pierścień daje bardzo dobry efekt. Gdyby to była lipa to firmy produkujące cylindry nie dawałyby tłoków z jednym pierścieniem :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy