Dzisiaj jest 18 lip 2025, 17:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lut 2012, 20:11 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 21:19
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam.
Kolega zamawia paczkę i zastanawiam się czy nie kupić paska. Tutaj mam właśnie pytanie czy po prawie 3 latach i 7,5 k przebiegu warto zmienić pasek na nowy. Dodam jeszcze że zaczne sprzętem dojeżdzać do szkoły i zależy mi na tym żeby nie jebł0 w drodze :D
Mam rzadki skuter Benelli 49x który według wielu sklepów nie istnieje siedzi w nim CPI/Keeway czyli pasek mam brać pod matrixa itd ? Jeszcze zastanawiam się czy warto nie zamówić rolek nowych od nowości nie otwierałem wariatora na razie skuter daleko stoi więc szybko nie sprawdzę jeżeli wiecie jaka jest ich waga i rozmiar w serii u mnie to będę wdzięczny jak ktoś napisze. Jakie paski polecacie czy warto dołożyć i zamiast jakiegoś Daynaco brać Malossi, Hebo czy Polini ? Dodam, że jedyne co wymieniałem to sprężynki sprzęgła na Hebo niebieskie...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 21:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Dayco jest wg mnie bardzo dobrym paskiem do serii i nie musisz kupować Polini,Hebo czy malossi bo to prawie to samo ,a płacisz za markę,dayco na lajcie styknie , a co do rolek to masz 15x12 około 5,8g a polecił bym Ci je wymienić na jakieś 4,5g lub 5g ,poczujesz różnicę w przyspieszeniu i lepiej będzie się zbierał

A pasek spokojnie bierz do Keeway/Cpi




_________________

Mój mała bestia :)


Ostatnio zmieniony 21 lut 2012, 21:45 przez CEzary rs..., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 22:58 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 21:19
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Dziena mordo ;D
Może jeszcze ktoś wyrazi swoją opinię bo ja np. słyszałem, że wzmacniane paski niszczą w jakiś tam sposób przekładnie i że do serii nie warto. Co do rolek to pomyślę nad lżejszymi bo do szkoły 5 kilosów z czego 2 to korki -.-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2012, 23:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 11:52
Posty: 476
Lokalizacja: Latowicz
Pojazd:
Miałem pasek Dayco, naprawdę dobry paseczek. Na twoim miejscu odrazu zamówiłbym sobie roleczki, paseczek oraz dociskową, żeby mieć z głowy :D




_________________

Zapraszam !

Zobacz moją F12'stke !
Konkretny sport na ciekawych częściach !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1977384#1977384

Może lajka ? :D

https://www.facebook.com/MalagutiF12TuningCustom

Zostaw po sobie komentarz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 17:05 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 21:19
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
W pt. zamówię... Możecie mi doradzić jaki docisk będzie lepszy do serii w serii :D Warto ogólnie pobawić się w regulację napędu na seryjnych częściach ??? A mam jeszcze jedno pytanie mam na kolanku coś co serwis nazwał kiedyś dopalaczem spalin tz. że niby rozrzedza spaliny dla katalizatora. Niektórzy uważają to za blokadę myślicie że wymiana kolanka za jakieś 40 zł i ew. wybebeszenie końcówki coś da ;d Czy może zostawić ten wydech w spokoju i przy wolnej gotówce kupić jakiegoś ZXa np. ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 17:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 15:15
Posty: 226
Lokalizacja: Leszno/Kościan
Pojazd: jetforce/ntv deauville/focus
Jeśli masz kasę kup zxa, jeśli nie odetnij ten katalizator i zaspawaj po nim dziurę. Jeśli zostawisz seryjny wydech to po co się bawić z regulacją napędu skoro jedzie dobrze? Co do paska kewlarowe niszczą powierzchnię na której pracują.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 22:43 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 21:19
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
No o to mi chodziło ;]
może centralkę zostawię w spokoju ale rolki dam ciut lżejsze bo na starcie mi zależy bardziej niż na v maksie. Na ZXa czy coś tego pokroju nie mam teraz kasy. Z seryjnym wydechem nie chcę się bawić bo mam śrubę trochę "rozwaloną" przez serwis że tak powiem i sam demontaż kolanka byłby problemem -.- zaspawać nie mam czym, zbieram na cały komin... A olej przekładniowy chyba powinienem jeszcze wymienić tak ? Co ile się się powinno zmieniać ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 22:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2011, 20:40
Posty: 302
Lokalizacja: Myślenice
Pojazd:
Olej przekładniowy "książkowo" co 2000 km :P Ja jeżdżę 4 tyś km na jednym i jest jeszcze dobry (w końcu malossi), choć przed sezonem zmienię. Zmienić nie zaszkodzi ;)




_________________

ostry-jezdziec pisze:
Doni a nie zastanawiales sie zeby poprostu strzelic przy niej z tlumika?odrazu by zwróciła uwage na ciebie.Wtedy byś pokazal co umiesz i była w szoku.I wtedy jest twoja


F*ck yeeahh !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 11:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 15:15
Posty: 226
Lokalizacja: Leszno/Kościan
Pojazd: jetforce/ntv deauville/focus
Jak nakręcisz 10k wymień olej ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 19:08 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 21:19
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
10k to jeszcze nie przejechałem na nim :D ale "wiekowo" to należało by zmienić już. Mam do was pytanie muszę kupić tylko żarówkę, pasek i olej + olej przekładniowy. Ale myślę że warto byłoby wymienić rolki jeszcze na ciut lżejsze. Myślicie że jak w serii jest koło 5.8 to warto rolki motoforca za 20 zł kupić np 5g jakie polecacie na lepszy start przy niewielkiej stracie prędkości ? Jesteście pewni że keewayowski pasek pod benelkę podchodzi: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 7143d6310a ???

I że rolki mają 15x12 bo nie chce mieć potem pretensji do siebie że kupiłem i nie pasuje :D Może jakieś inne paski do 70 zł polecacie ?
Będę wdzięczny za szybką odpowiedz bo dzisiaj jeszcze chce paczkę zamówić ;]


Ostatnio zmieniony 23 lut 2012, 19:13 przez X49, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 20:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
silnik masz jak każdy Cpi/Keeway czyli rolki napewno 15x12....ja miałem na serii 5,8g i włożyłem 4,5g i dużo lepiej się zbierał i vmax nawet był większy o 2km/h

pasek będzie dobry bo to jest to minarelli krótkie lub Cpi/Keeway




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 20:18 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 21:19
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Mam pytanie mogę kupić z RP pasek malossi x special 4 zł droższy od dayco a kolega i tak paczkę zamawia bo uszczelki stamtąd potrzebuje. Brać tego dayco czy malossiego ? Będzie lepszy i najważniejsze czy nie niszczy on przekładni ? A rolki to myślałem nad motoforce 4.7 lub 5 czy może 5.2 doradzi ktoś :) ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 20:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
noo Malossi X-Special też jest bardzo dobry,więc możesz brać śmiało,a rolki z tych co podałeś to 4,7g i będzie śmigać :D :D :D




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 20:25 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 21:19
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Wielkie dzięki ale myślisz że kewlarowy pasek nie spowoduje szybszego zużycia przekładni bo już ktoś pisał w tym temacie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 20:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
X49, do serii nie bierz kevlarowego bo naprawdę szybciej podzespoły się zużyją....jak masz już jakiś tun to wtedy warto coś takiego kupić...a do paska kevlarowego to najlepiej jak byś miał współgrany przeciwtalerz z wariatorem ....teraz bierz normalny :D :D




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 20:35 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 21:19
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
trolololo :D racja możesz mi jeszcze doradzić jak możesz czy warto taką pierdołę kupić na melochu 2 razy próbowałem i nie było :D ale już mam rękawiczki

http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 76dedd5bfb




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 20:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
X49, jeżdziłem skuterem co miał to zamontowane ,miłe w dotyku ,trochę daje do optyki ale osobiści to mi się nie podoba i bym tego nie brał ,a jak masz rękawiczki to raczej nie opłacalne ...ale to już twoja decyzja czy weźmiesz :D




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 20:49 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 21:19
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Racja kolega to aż do mnie zadzwonił że to nie warte kasy i lepiej na kebca po szkole iść :D Nie biorę szkoda kasy a jeszcze mam pytanie jaki olej przekładniowy polecacie ? Czy może lepiej do jakiegoś serwisu podjechać i tam za 6 zł kupić 250 ml i dać żeby wymienili. w ogóle jak się to wymienia tz. ja nie zauważyłem o ile dobrze pamiętam korka pod spodem żeby go wylać... Bo 30 zł za 1l albo za szklankę malossiego to szkoda trochę ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 20:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
X49, no wiem że Zipp ma olej za 150 ml chyba 8zł płaciłem jak kumplowi wymieniałem... odkręcasz śrubę olej spływa,potem skuter przechylasz ,reszta skapuje wlewasz nowy kładąc skuter na drugą stronę i zakręcasz i po robocie :D :D




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 21:14 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 21:19
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ok dzięki zbije się na olej z kimś podzwonię do kumpli ;D bo na co mi 1 litr ja go prędzej sprzedam niż 4 razy ten olej zmienię...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy