Dzisiaj jest 21 lip 2025, 23:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lut 2012, 14:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Witam

Mam problem jak w temacie od chwili wymiany cylindra z seryjnego na streetrace. Często przy kopaniu kopką ona mi odbija, wcześniej na serii takiego czegoś nie miałem ani z odkręcaniem śruby, ani z odbijaniem kopki. Średnio po 15 odpaleniach muszę dokręcać wariator, czasami po kilku jak słabiej dokrecę śrubę. WTF?

Dodam jeszcze, że był razem z cylindrem wymieniany wał (Hebo Performance HPC).


Ostatnio zmieniony 23 lut 2012, 14:11 przez patrolek, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 15:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
patrolek, Za słabo dokręcasz. Pneumatem to dokręć.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 15:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 11:52
Posty: 476
Lokalizacja: Latowicz
Pojazd:
patrolek, Może już ta nakrętka ma słaby gwint w sobie :lol:
Warto kupić nową za 3 zł dokręcić pneumatem i mieć z głowy odkręcanie i dokręcanie :D




_________________

Zapraszam !

Zobacz moją F12'stke !
Konkretny sport na ciekawych częściach !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1977384#1977384

Może lajka ? :D

https://www.facebook.com/MalagutiF12TuningCustom

Zostaw po sobie komentarz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 16:21 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Spróbuj to skręcić z dodatkiem kleju do gwintów..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 17:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Pneumatem to koledzy delikatnie mówiąc mogą się w głowę uderzyć. Idealny sposób na uszkodzenie gwintu.
Jeżeli nakrętka jest zużyta to ją wymień, jeśli nie to wystarczy, że dokręcisz z odpowiednim momentem podanym w serwisówce.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 18:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 11:52
Posty: 476
Lokalizacja: Latowicz
Pojazd:
Booyaka, W Tym momencie się z tobą nie zgodzę, mówisz, że idealny sposób na uszkodzenie gwintu, śmieszne :mrgreen:

Jeżeli ma się wyczucie i umie się ustawić pneumata na odpowiednią moc to się nic nie zepsuje tylko się dobrze dokręci :lol:

Pozdro




_________________

Zapraszam !

Zobacz moją F12'stke !
Konkretny sport na ciekawych częściach !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1977384#1977384

Może lajka ? :D

https://www.facebook.com/MalagutiF12TuningCustom

Zostaw po sobie komentarz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 18:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:05
Posty: 469
Lokalizacja: ...
Pojazd:
kopka powinna odbijać z powrotem ;p

cylinder nie ma nic wspólnego z odbijaniem kopki ani z odkręcaniem się śrubki na wariatorze musisz mocniej dokręcić używając jakiejś blokady albo tak jak koledzy wyżej piszą przy użyciu klucza pneumatycznego

BLOKADY:
TAKA
TAKA
LUB TAKA

PZDR....




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Obrazek


Ostatnio zmieniony 23 lut 2012, 18:31 przez ToMaSz123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 18:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Dzieki za zainteresowanie tematem.

Byłem ciekawy Waszych opinii, co dwie głowy to nie jedna ;p Bede kombinował z powyzszymi pomysłami - pneumata sobie daruje. W autoryzowanym serwisie pozrywali mi łby srub (złodziejki) od koł w samochodzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 23:23 
*

Rejestracja: 21 kwie 2011, 23:11
Posty: 7
Pojazd:
Powiem tak, jeżeli ktoś nie umie dokręcać pneumatem to niech lepiej nie dokręca :) Ja rozwaliłem już dwa gwinty i się nauczyłem :) Jest taki klej czy coś takiego co nazywa się Hermetyk. Tym spróbuj a na pewno pomoże, bo próbowałem i jest malinka :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 23:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
To chyba wina zbyt wczesnego zapłonu. Założyłem nowy temat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2012, 23:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
powodzenia w szukaniu takiej nakretki, praktycznie nie dostaniesz bo to na nietypowy gwint na mielochu jest jak cos.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 23 lut 2012, 23:53 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy