Dzisiaj jest 01 mar 2025, 8:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 cze 2009, 21:04 
*

Rejestracja: 01 cze 2009, 19:19
Posty: 6
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
siema

mam mały problem odnośnie tłoka !!

kupiłem tłok do cylindrów chłodzonych powietrzem a mam cylek chłodzony cieczą czy nastąpią jakieś komplikację z tego powodu ?

i jaka jest różnica między tłokiem do cylka powietrznego a ciecznego :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: że tak powiem :P ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 21:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
ziomualdo pisze:
jaka jest różnica
Żadna.




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2009, 21:37 
*

Rejestracja: 01 cze 2009, 19:19
Posty: 6
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
ooo ^^'

Kamień z serca :p

Dziękować !! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 7:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
hmm moze nie ma ale chyba jednak jest . cylinder zeliwy a aluminiowy pracuje inaczej , rozni sie ich charakterystyka wykonania dlkatego tłok chyba tez czyms sie rozni... itd. jednak mozliwe jest to ze akurat tłok bedzie pasowac :) do aluminiowego cylka idzie tłok z klasy A ze stopow K20 tyle wiem :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 28 cze 2009, 15:52 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 13:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
teac27 pisze:
cylinder zeliwy a aluminiowy pracuje inaczej
A kto tu mówi o cylku alu??




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 15:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
kupiłem tłok do cylindrów chłodzonych powietrzem a mam cylek chłodzony cieczą czy nastąpią jakieś komplikację z tego powodu ? --------- mowi samo za siebie jak chłodzony ciecza to chyba nie zeliwny tylko aluminiowy....


a i wyjasni mi to iz roznicy nie bedzie zadnej ??? chce sie dowiedziec bo sie dziwie :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 28 cze 2009, 15:51 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2009, 19:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:30
Posty: 409
Lokalizacja: Dobczyce / Kraków
Pojazd:
Jeśli jest tych samych wymiarów to ok. Nie wiem czy będzie pasował na korbowód bo łożysko może mieć inny wymiar.




_________________

http://motoklub.malopolska.pl/ << Zapraszam na forum... MotoKlub Małopolska

Derbi Senda SM
Cagiva SuperCity 125 SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 20:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 16:27
Posty: 46
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
teac27 napisał/a:
cylinder zeliwy a aluminiowy pracuje inaczej

ale tu chodzi o tłok i on jest zawsze alu :wink:




_________________

Derbi a myślałeś że co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2009, 11:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
hehe no racja . :) dzieki za poprawe




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2009, 11:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
teac27 pisze:
jak chłodzony ciecza to chyba nie zeliwny tylko aluminiowy....


Weź się zastanów co piszesz... ;/ Jeżeli Twoim zdaniem chłodzone cieczą są tylko cylindry aluminiowe to powodzenia ;] Z Twojej teorii wynika że każdy skuter seryjny chłodzony cieczą ma aluminiowy cylinder który nie nadaję się do szlifu :roll:
Ciekawe dlaczego tyle ludzi robi szlify seryjnych cylków LC... :shock: :shock: :roll:



PS. Cylindry chłodzone cieczą występują w wersji żeliwo i aluminium ;]

Pozdro




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0


Ostatnio zmieniony 08 lip 2009, 11:29 przez Repter, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy