Dzisiaj jest 30 lis 2024, 18:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lut 2012, 22:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2012, 18:15
Posty: 46
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witam kilka dni temu kupiłem Gilere Runner Sp50 rok 2006 cała odblokowana wszystko seryjne ze względu na sprzyjającą aurę pogodową nie miałem jej jeszcze okazji w pełni przetestować moje pytanie ile poleci MAX cała odblokowana na serii ? I co proponujecie na początek jaki tuning najlepiej jaki tłumik wariator itp tak do 1200zł max :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 0:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2011, 10:54
Posty: 519
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Honda Civic EJ9
Cześć

Gilera Runner SP wtrysk czy gaźnik? To kluczowe pytanie. Odblokowana, coś koło 80-90 realne.

Jeśli chodzi o tuning, to jeśli jest to wtrysk zapomnij! Nie ruszaj nic! Wtrysk nie toleruje tuning ponieważ ktoś by musiał Ci przestrajać mapę (program) w komputerze wtrysku ,a to bardzo kosztowna operacja.

A jeśli gaźnik no to możemy szaleć :cool:

Ja proponuje od siebie, jeśli cylinder 50ccm seryjny to ja bym wkładał następujące rzeczy:

Tłumik Laser X-PRO/Leo Vince ZX/Stage6 Pro Replica/Yasuni R

Wariator: Malossi MutiVar 2000/Stage6 Sport Pro/Metrakit MK II

Sprężyna Dociskowa na sprzęgło Stage6 Medium/Hard bądź innej firmy, tylko nie TOP RANCING bo są słabe i łamią się.

Sprężynki sprzęgła według uznania do regulacji i tak samo rolki według uznania i regulacji.

Pozdro




_________________

Yamaha Aerox
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 06&start=0

Piaggio Zip [SPRZEDANE]
viewtopic.php?t=206386




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 0:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2012, 18:15
Posty: 46
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Gaźnik więc + ! BlackOwen dzięki za profesjonalne podejście do sprawy :D jak będę miał jakieś pytania to będę się pytał a mniej więcej ile poleci po takich modyfikacjach pewnie coś ze 105km/h licznikowo ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 11:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2011, 10:54
Posty: 519
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Honda Civic EJ9
Na pewno poprawi się przyspieszenie ,a v-max ciężko powiedzieć, jeśli dobrze wyregulujesz wszystko to może i nawet wzrosnąć ,a jeśli na odwal się to zrobisz to nawet może i spaść :D

EDIT:

Gaźnik 12mm czy 17,5mm? Dellorto?




_________________

Yamaha Aerox
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 06&start=0

Piaggio Zip [SPRZEDANE]
viewtopic.php?t=206386


Ostatnio zmieniony 26 lut 2012, 12:00 przez BlackOwen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 13:09 
*

Rejestracja: 06 lis 2011, 12:47
Posty: 170
Lokalizacja: Tuchola
Pojazd:
ja mam runnera sp 50 2008r i mam mały tuning

cyl metrakit hm 70cc ( musze zmiwrzyc komprescje bo czuje ze do szlifu lub do wymiany tłoka sie zbliza
komin stage6 pro
wario multivar 2000
i w tych runnerach liczniki nieprzekłamuja praktycznie wcale


Ostatnio zmieniony 26 lut 2012, 13:09 przez seba96d, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 13:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2012, 18:15
Posty: 46
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Słyszałem że niby tylko o 3km/h :D Nie no myślę że będzie dobrze wyregulowane bo oddam do serwisu bo sam to sobie nie poradzę z tym wszystkim




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 13:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2011, 10:54
Posty: 519
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Honda Civic EJ9
seba96d pisze:
ja mam runnera sp 50 2008r i mam mały tuning

cyl metrakit hm 70cc ( musze zmiwrzyc komprescje bo czuje ze do szlifu lub do wymiany tłoka sie zbliza
komin stage6 pro
wario multivar 2000
i w tych runnerach liczniki nieprzekłamuja praktycznie wcale


Tak tylko ty już masz inny cylinder ,a kolega ma seryjną 50! I by musiał wymienić sobie na sportowy wał :)




_________________

Yamaha Aerox
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 06&start=0

Piaggio Zip [SPRZEDANE]
viewtopic.php?t=206386




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 14:25 
*

Rejestracja: 06 lis 2011, 12:47
Posty: 170
Lokalizacja: Tuchola
Pojazd:
ja mam tez wal serie i wytrzymuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 14:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2011, 10:54
Posty: 519
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Honda Civic EJ9
seba96d pisze:
ja mam tez wal serie i wytrzymuje


Do czasu :wink:




_________________

Yamaha Aerox
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 06&start=0

Piaggio Zip [SPRZEDANE]
viewtopic.php?t=206386




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 14:48 
*

Rejestracja: 06 lis 2011, 12:47
Posty: 170
Lokalizacja: Tuchola
Pojazd:
zalezy to równiez od przebiegu
wzmacniany wał moze szybciej pusc jak ten orginany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 20:49 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 20:07
Posty: 80
Pojazd: GILERA Runner SP50
powiedzcie mi moze Wy bedziecie wiedzieć - dzisiaj pierwszy raz po remoncie jechalem i co dziwne - nie rozpedza mi sie az do 84km/h tak jak wczesniej tylko max 75km/h i kurr nie wiem dlaczego - wymienilem tylko dzwon sprzegla, sprezynki sprzegla na mieksze i rolki wariatora na ciezsze o 0,7grama - co zrobilem nie tak ?... miało być na odwrót - miał być wiekszy v-max a słabsze przyśpieszenie...
PS: czy możliwe abym zle podkladki dal przy Wariatorze i to od tego ? bo nie pamietalem czy podkladka byla przed czy za kolem/przeciwtalerzem wario... ale to przeciez ma 1mm grubosci? to chyba nie tak wazne ...
PS2: może sprężyna dociskowa sprzęgła też by musiała być twardsza ? czy to nic nie ma do v-maxa ? bo teraz mam nadal seryjną dosyć miekką mi się wydaje...

-- 08 kwie 2014, 21:49 --

SUPER - jestescie MEGA pomocni - naprawde ZAJE...ste forum ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2014, 21:26 
*

Rejestracja: 11 lut 2013, 6:28
Posty: 24
Pojazd:
Z tą pomocą jestem za ! :D niestety nie pomogę gdyż gówno się znam na rolkach i ogólnie jeśli chodzi o przekładnie powiem tak sportowy wydech lżejsze rolki ja miałem w seri 5.7 i szedł 88km/h na serii




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2014, 6:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Rolki zazwyczaj się daje lżejsze o 1g. Centralka powinna być twarda i sprężynki sprzęgła też twarde lub medium. Teraz prawdopodobnie śliska ci się pasek.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 kwie 2014, 1:17 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 20:07
Posty: 80
Pojazd: GILERA Runner SP50
ale dajac lżejsze rolki to przeciez bedzie lepsze przyspieszenie a V-max spadnie czyz nie ?
Dodatkowo wyregulowalem i wyczyscilem gaznik i teraz do 1/4manetki ciągnie a póżniej zero reakcji na manetke - czy to znaczy że żle mi wyregulowano gażnik w serwisie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy