Dzisiaj jest 14 lip 2025, 11:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: stage6 pro alu
Post: 27 cze 2009, 20:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2009, 10:10
Posty: 67
Lokalizacja: z nienacka
Pojazd:
elo. Mam pytanie co sadzicie o tym cylku ? to dobrze że alu czy lepiej żeliwko ? i jaka jest jego zywotność i w ogóle co tam wiecie XD?




_________________

Zajrzyj do mojej bety ;) http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=22745
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 21:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Kumpel ma taki w F12 na AC już ponad rok.
Chodzi wyśmienicie na Yasuni Z, a z Hebo New Performer jest totalna masakra.

Co około 2tys. km katowania pasowało by wymieniać pierścień (jest jeden) i dość szybko się zciera, ale kosz to to ok. 40-50zł.

Ogólnie nigdy nie było przegrzania ani nic takiego. Gładź wygląda idealnie, pomimo "katingu" i dużego przebiegu.

Pozdro :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 20:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 10:06
Posty: 80
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Według mnie alu lepsze sam mam aluminiowy i bardzo sobie chwale nie grzeje się za szybko i w ogóle jest ok, ale różnicy technicznej za wielkiej to chyba nie ma.




_________________

Nie silnik a technika robi z ciebie zawodnika

-Hebo NG
-Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 23:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
MalagutiF12PHA pisze:
ale różnicy technicznej za wielkiej to chyba nie ma


No podobno jest. Alu zwykle mają inne kanały itp. żeby cylinder miał większa moc. A żeliwo przy takiej już by się przegrzało. - tak gdzieś czytałem.




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 23:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 21:44
Posty: 87
Lokalizacja: Środa Wielkopolska
Pojazd:
Aluminiowy cylinder oddaje lepiej ciepło, a co za tym idzie jest lepszy w chłodzeniu :) Co do żeliwa to można mieć więcej szlifu niż aluminium... w ogóle aluminiowy się szybciej dociera : alu 500-600 km a żeliwo 1000-1100 km :) jeśli chodzi o trwałość to lepszy żeliwo chociaż z cylindry aluminiowe z wyższej półki są też trwałe :) pozdrawiam :D




_________________

Obrazek

http://www.youtube.com/watch?v=ndIbUhVoPE8


Ostatnio zmieniony 28 cze 2009, 23:27 przez Adrianek2wow, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 0:00 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
Adrianek2wow, Z tym docieraniem to przesadziłeś. alu 200-300 żeliwo 300-400 i starczy a 1000 to sie robi razem z wymianą łożysk i wału żeby sie wszystko ułożyło

Autor postu otrzymał ostrzeżenie !

Niech mi tylko ktoś wspomni jeszcze coś o docieraniu w tym temacie to warn poleci !!!
M_LoT




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD


Ostatnio zmieniony 29 cze 2009, 9:13 przez wiktorek1994, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy