Dzisiaj jest 23 lut 2025, 23:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lut 2012, 22:27 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:14
Posty: 58
Lokalizacja: Okolice Mławy
Pojazd:
Witajcie!
Ostatnimi czasy wyremontowałem swojego Coliberka i można powiedzieć że tylko karter, napęd, wał i rama są stare. I teraz chciałbym do niego włożyć większy cylinder i nawet pieniądze już mam przygotowane, lecz kumpel narobił mi wątpliwości gdyż twierdzi że to nieopłacalne bo że za duże spalanie a moc niewiele większa i bardziej zaleca mi kupno tłumika - cieszenie się 50 cm3.

Mój pomysł zmiany wpadł po tym gdy skuter po zmianie pierścieni strasznie słabo chodził, lecz kumpel twierdził że to problem filtra i gaźnika który obecnie mam nowy, lecz nie próbowany. Nie chcę na razie składać tego skutera bo stoi praktycznie na samych ramkach i jeśli mam wymieniać cylinder to tylko teraz.

I tu pytanie czy jest sens? Skuterem planuję jeździć jeszcze 2 lata, chcę mieć dość dobre osiągi i większą moc. Skuter ma wał z przebiegiem 19 000 km (dbany, niekatowany). Praktycznie wszystko inne jest nowe.

Podsumowując... Kupić cylinder i nowy tłumik czy jeździć na 50 z nowym tłumikiem i czy jest duże prawdopodobieństwo że zmuła po wymianie pierścieni była spowodowana gaźnikiem i filtrem.


Ostatnio zmieniony 29 lut 2012, 22:33 przez Debestes, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 22:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Debestes pisze:
bardziej zaleca mi kupno tłumika


poco ci jakis inny tłumik w 4t . twoj kolega pewnie usłyszał że w 2t podstawa to tłumik i tego nie odróżnia. wiec napisze jeszcze raz W TYM TŁUMIK CI NIC NIE DA




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 22:37 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:14
Posty: 58
Lokalizacja: Okolice Mławy
Pojazd:
No to brać cylinder? Ewentualnie mogę brać to i to, a ten tłumik to nawet ze względów estetycznych. Tylko czy ten cylek się sprawdzi i czy warto?

Ps. - Ale jak np. zdjąłem tłumik i jeździłem bez (krótko) to z miejsca poderwanie miał lepsze.


Ostatnio zmieniony 29 lut 2012, 22:39 przez Debestes, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 22:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
jaki to tłumik ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 22:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
tłumik pełen przelot polecam, zrób sobie z jakiejś cienkiej rury, albo blachy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 22:42 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:14
Posty: 58
Lokalizacja: Okolice Mławy
Pojazd:
http://allegro.pl/super-tlumik-tuningow ... 12627.html

Tłumik tłumikiem, najbardziej interesuje mnie Wasza opinia o cylindrze i jego wykorzystaniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 22:44 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
cylinder mam airsala 83cmm d50mm i polecam bardzo. gaźnik 17.5 dysza 112, świeca ngk, rolki 4g, polini air box głowica z powiększonymi zaworami i wybebeszony seryjny tłumik i jest mocy dożo jak na chinola 4t




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 22:46 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:14
Posty: 58
Lokalizacja: Okolice Mławy
Pojazd:
A co sądzicie o naraku? Dodam że nie chcę pakować powyżej 72 gdyż wał trochę przebiegu ma i ryzyko awarii jest.

I co do zamulania czy to mogło być spowodowane cylindrem czy rzeczywiście gaźnikiem i filtrem powietrza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 22:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
kupuj cylinder, tłumik w 4t nic na osiągach nie daje




_________________

Minarelli Horizontal

Cytuj:
Teraz tak patrze to ty tam nie masz żadnego cyla, to też może być tym spowodowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 22:49 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
Naraku dobra firma. ja mam seryjny wał i ma sporo przebiegu kilka cylindrów przeżył większych nić 50cmm i luzów nic nie ma




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 22:49 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:14
Posty: 58
Lokalizacja: Okolice Mławy
Pojazd:
Tłumik i tak muszę kupić czy to teraz czy później bo mój jest już kombinowany i to nieźle.

No to tak jeżeli miałbym brać te Naraku 72 to spalanie sporo wzrośnie i jakich osiągów mogę się spodziewać na standardowych częściach oprócz większej dyszy?


Ostatnio zmieniony 29 lut 2012, 22:50 przez Debestes, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 22:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Nie licz na cuda jak w silniku 2t. Może te 80 na liczniku Ci się pojawi :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 22:54 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:14
Posty: 58
Lokalizacja: Okolice Mławy
Pojazd:
Ta modyfikacja warta jest tej ceny?

Bo na obecnej 50 kiedyś, ale to kiedyś przed wymianą pierścieni leciał te 75 licznikowe a czasami nawet 80. To czego spodziewać się po tym naraku 72 i czy zakup jest warty?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 23:02 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
tak warty jest




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 23:06 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:14
Posty: 58
Lokalizacja: Okolice Mławy
Pojazd:
A może lepszym sposobem będzie złożenie tego skuta teraz do całości wraz z nowym tłumikiem czyt. zobaczenie jak to działa. I jeśli by nie sprostał moim oczekiwaniom wtedy bym zamówił Naraku. Ale tu kolejny problem... Czy trzeba zdejmować plastiki boczne? Bo jakbym teraz składał to chcę zrobić na stałe sylikonem żeby się nie rozchodziły. Czyli ogólnie mówiąc - czy da radę wymienić cylinder zdejmując tylko siedzenie wraz z kufrem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 7:48 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
wyciągasz silnik z ramy i tyle




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy