Dzisiaj jest 05 paź 2024, 5:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 mar 2012, 20:57 
*

Rejestracja: 26 sie 2011, 21:32
Posty: 32
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd: Safar, Simson
Siema.
Mam problemy z regulacją skuterka, a w tych sprawach jestem zielony(tzn. tylko czytałem te różne artkuły itp :mrgreen: ) : mam 3 centralki(seryjna, trochę twardsza od seryjnej - niebieska i jeszcze twardsza czerwona) oraz 4 komplety rolek(5g, 6.5g 8g, 9g) . I tu mam problemy. Jak zakładam inną sprężynę niż seria, to ona od początku nie pasuje na korektor tzn. jest trochę szersza, i na przykład przy niebieskiej i rolkach 5g jest wszystko ok leci jak powinien, ma kopa przyspieszenie i vmax, ale gdy się nie zatrzymam już wgl nie chce się zbierać a jak dam manętkę na full przygasa. Na czerwonej centralce i każdych rolkach cały skuter drży i jak z niego zsiądę zaczyna jechać. Na rolkach 8 i 9g przy obu centralkach tragiczne przyśpieszenie i vmax w granicach 35kmh.

I tu mam pytania:
1. Co założyć, żeby skuter miał moc i w miarę dobry vmax?
2. Co może być przyczyną tego, że jak otworzę na max przepustnice skuter przygasa?

Założone mam:
-Cylinder chińska 50cc
-Wydech LV TT
-Wariator WMotor
-Gaźnik Mikuni 16mm
-Filtr powietrza: Gąbkowy stożek w obudowie
-Sprężynki sprzęgła jakieś niebieskie
-Centralka jak wyżej :D

Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 02 mar 2012, 20:58 przez Mack, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 mar 2012, 21:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2011, 22:13
Posty: 31
Lokalizacja: Ż-ca/P-śl
Pojazd:
Mack pisze:
Jak zakładam inną sprężynę niż seria, to ona od początku nie pasuje na korektor tzn. jest trochę szersza,

pewnie masz jakieś inne, sprężyny centralne powinny być tej samej średnicy co ta seryjna

Mack pisze:
1. Co założyć, żeby skuter miał moc i w miarę dobry vmax?