Dzisiaj jest 04 paź 2024, 7:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Co jest grane?!
Post: 03 mar 2012, 12:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2011, 0:03
Posty: 79
Lokalizacja: Rabka
Pojazd:
Elo, pisze tego posta bo już się pogubiłem. Jestem "nowicjuszem" w takich sprawach jak tuning skutera. Wziąłem się za wymianę tłumika oraz wariatora- Stage6 Pro Replica oraz Stage6 Sport Pro. Tłumik wymieniłem bez problemu, a teraz zabieram się za wariator tylko jak ostatnio pisałem miałem problemy ze sciągnieciem przeciw talerza.. i o to jest pytanie. CZEGO MAM UŻYĆ ŻEBY ZBLOKOWAĆ TO?! --- Blokady wariatora czy Blokady tłoka?!
Pojechałem dzisiaj się spytać do takiego jednego serwisu motocyklowego u mnie w mieście czy mają może w sprzedaży blokadę tłoka. Chłopaczek który tam był nawet nie wiedział co to jest .... Wyjaśniłem mu co jest grane, że wymieniłem sam tłumik i skuter ledwo ciągnie, a ten do mnię czy wymieniłem jakieś dysze czy wyregulowałem cylinder bo jeśli nie to mogę zatrzeć skuter czy jakoś tak.. Szczerze się przestraszyłem trochę bo tu mi ludze mówią ze jak te dwie rzeczy wymienie i bedzie dobrze to nie musze nic ruszać i się nic nie będzie działo. TO PRAWDA?! MOGĘ BYĆ SPOKOJNY? Proszę piszcie jakieś pomocne odpowiedzi.. całkiem się zagubiłem już a naprawdę chce to sam wszystko zrobić..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 13:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
nyger96, I blokadą tłoka, i blokadą wariatora możesz zablokować. A co do zatarcia to gościu troche to wyolbrzymił, owszem trzeba regulować gaźnik ale żeby zatrzeć to nie wiem co byś musiał robić.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 13:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2011, 20:43