Dzisiaj jest 30 lis 2024, 6:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2011, 18:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
ok ale które to które?




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2011, 19:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Musisz zmierzyć.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 16:27 
Wybaczcie, że bawię się w archeologa i odkopuje dość stary temat, ale mam taki sam problem, jak kolega wyżej. Bez akumulatora nie odpali, a jeśli załapie, to ujedzie około kilometra bez :lol: .Wymieniłem regulator, bez skutku. Na swoim koncie mam już 3 akumulatory, w których kwas się wygotował... Po zimie, nawet jak na pych palę, to nie ma prądu w układzie, wcześniej licznik się włączał i światła mrugały. Najwyraźniej padła prądnica, ale nie mam pewności. Można to jakoś sprawdzić ? a jeśli tak, to jak ?
Proszę o udzielenie pomocy.

btw. Gdzie znajduję się prądnica ? :roll:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 17:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
Za kołem bendiksa, u mnie problem polegał na tym, że miałem kilka zwarć na instalacji. :wink:




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 17:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
aCme!, Jak masz moduł Ducati to odepnij żółty przewód od iskrownika i zmierz napięcie albo weź żarówkę i zobacz jak mocno świeci jak dodasz gazu i momentalnie się spali włókno ze wzrostem obrotów to powinien być ok.To jest najprostszy i najbardziej prymitywny sposób którym można sprawdzić iskrownik.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 20 lut 2012, 17:56 przez wojak, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 18:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
Pojawił się następny problem:
Mianowicie jak jadę ponad 12tyś obrotów to pali mi z przodu żarówki, z tyłu nic sie nie dzieje, jak bym jechał na małych obrotach to by sie nie popaliły, ale chodzi mi o to żeby dać coś przed lampami na instalacji, żeby robiło mniejsze napięcie czyli na 12V, jak to zrobić bo w temacie elektryki jestem zielony?




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 18:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Wsadź mocniejsze żarówki lub po drodze zamontuj neony lub jakiś rezystor.PS sprawdź ładowanie i podaj Ah akumulatora.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2012, 17:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
Sprawdzałem dziś z bratem miernikiem wszystko i doszliśmy do wniosku, że potrzeba żarówki 35watt, ponieważ 20 watowe pali na dużych obrotach a spróbowaliśmy żarówkę 35wat, bardzo dobrze świeci nawet na niskich obrotach. Jutro kupie komplet żarówek 35watt i się wszystko okaże podczas jazdy ;)

wojak pisze:
po drodze zamontuj neony

Bez przesady :mrgreen:




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2012, 18:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Michal_Surface pisze:
że potrzeba żarówki 35watt, ponieważ 20 watowe pali na dużych obrotach a spróbowaliśmy żarówkę 35wat, bardzo dobrze świeci nawet na niskich obrotach. Jutro kupie komplet żarówek 35watt i się wszystko okaże podczas jazdy ;)
Bo właśnie 35w wsadzają w fabrykach.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2012, 19:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
Tak ale kupowałem nową owiewkę street i tam były żarówki 20wat i nie byłem pewny czy są dobre ;)




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 18:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 22:35
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Siema, co do ładowania akumulatora, miałem dokładnie taki sam problem, po naładowaniu aku przejechałem pare km i mi zdychał z braku prądu (ja akurat nie mam am6 , nie wszedł mi do ramy ;] ) Dałem go całego do elektryka, miałem spalony bezpiecznik o którego istnieniu nawet nie wiedziałem ( u mnie był to zamknięty kwadratowy odlew z plastiku, w nim zatopiony był bezpiecznik - teoretycznie to całe "pudełko" to jednorazówka ale udało sie wymienić spalony bezpiecznik) Za taką operacje zapłaciłem 20 zł u elektryka z fabryki Volkswagena ;]
Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy