Dzisiaj jest 11 paź 2024, 11:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 mar 2012, 18:38 
**

Rejestracja: 21 cze 2011, 13:15
Posty: 215
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Witam Moje problemy z mbk to raz Pali od kopa jak niema paska, a jak jest pasek to za ok.30 razem odpali, po rozgrzaniu jadąc kilka metrów ok.800m to gaśnie i nie da się go odpalić a dodam że rusza z bardzo wysokich obrotów i żeby się zbierał szybciej to muszę mu ssanie dać części w nim to:
-cylek 70ccm (nwm jakiej firmy)
-wario polini speed control (rolki 4.9g i 3.1g i testowe więc mogę jak coś to zmienić)
-przeciw talerz mam w sumie dwa polini i hebo nq (który byłby lepszy?) jednak polini jest już trochę zużyty
-pasek hebo kevlar
-sprzęgło polini evo 2g, trochę zużyte
-dzwon sprzęgła polini evo
-wydech seria
-gaźnik dellorto 17,5
-membramki polini (zielone)
i ewentualnie doradźcie jaki wydech kupić, (silnik minareli stojący)


Ostatnio zmieniony 04 mar 2012, 18:38 przez ziomek22222, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 18:48 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
ziomek22222, załóż zwykły pasek, bo kevlar nie nadaje się do sporta tylko do racinga. Szkoda wariatora, kevlar go niszczy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 18:50 
**

Rejestracja: 21 cze 2011, 13:15
Posty: 215
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
spoko pasek dokładnie jest taki http://www.shop.mieloch.pl/pasek-napedo ... 1837.bhtml a tak po za tym to chyba nie jest wina tego że nie chce palić?


Ostatnio zmieniony 04 mar 2012, 18:53 przez ziomek22222, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 18:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
ziomek22222, Zaciera się. Tłok puchnie..




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 18:55 
**

Rejestracja: 21 cze 2011, 13:15
Posty: 215
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
bardzo możliwe a może być to wina pierścieni?




_________________

-parmakit 70ccm
-speed control
-przeciwtalerz hebo nq
-polini 2g evo 2
-hebo kevlar
-dellorto 17,5 - dysza 90
-polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 19:03 
**

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:22
Posty: 423
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Raczej tłoka :| , albo niewyregulowanego gaźnika, co wg. mnie jest bardziej prawdopodobne jak lepiej na ssaniu jeździ.
Jaką dysze masz?




_________________

Setup:
Malossi sport 70
bidalot s2r
hebo ng
tec 17,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 19:09 
**

Rejestracja: 21 cze 2011, 13:15
Posty: 215
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
niestety tego nwm, gaźnik dellorto 17.5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2012, 11:37 
*

Rejestracja: 24 cze 2009, 15:48
Posty: 52
Pojazd:
karol159620, miałeś kiedyś pasek kevlarowy, że tak mówisz? Jeśli nie to proponuje Ci nie udzielać się na ten temat.
Paski kevlarowe są od środka wzmocnione kevlarem aby nie pękały. Teoria niszczenia bieżni wariatora przez takowy pasek jest całkowicie błędna. Jeżdżę już któryś z kolei sezon na pasku kevlarowym (Polini Kevlar), wcześniej na serii, teraz na sporcie i w 100% mogę polecić ten pasek. Na wariatorze S6 Sport Pro pomimo jak producent podaje stosunkowo miękkiej bieżni (aby pasek się lepiej trzymał), powierzchnia jest w bdb stanie :)

ziomek22222, standardowo sprawdź kompresje, wyczyść i wyreguluj gaźnik. Spróbuj założyć większa dyszę. Jak kompresja będzie dość słaba to proponuję zdjąć cylinder i zobaczyć co tam się dzieje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2012, 15:55 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
kamzi, akurat mi w serii wyrył rowek, więc się nie unoś, bo wielu ludzi z tego forum myśli jak ja :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2012, 18:57 
**

Rejestracja: 21 cze 2011, 13:15
Posty: 215
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
co może być tego wszystkiego winą porostu muszę wymienić zimeringi na wale wraz z łożyskami bo na zimeringach traci kompresję. A tak jak by co to cylek zdejmowałem buł trochę zarąbany w nagarze i tyle, żadnych rys nagar oczywiście wyczyściłem




_________________

-parmakit 70ccm
-speed control
-przeciwtalerz hebo nq
-polini 2g evo 2
-hebo kevlar
-dellorto 17,5 - dysza 90
-polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2012, 19:47 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
kamzi, zwracam Ci honor
Cytuj:
Zużyci części przy paskach kevlar i nie kevlar nie jest nawet badane przez producentów z powodu praktycznie zerowej różnicy we wpływu obu rodzajów pasków na elementy współpracujące.

Opinia Juniora na ten temat




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy