Dzisiaj jest 10 paź 2024, 19:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 mar 2012, 22:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lut 2012, 23:45
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam. Mam gaźnik seryjny on jest nie szczelny i stary. Postanowiłem zmienic na nowy wiec kupiłem z mielocha z niższej pólki gaźnik tec racing 17,5. Nie da rady go wyregulowac wiec go sprzedałem i chce kupic jakis inny. Co mi proponujecie. Aerox jest seria rolki 5,5g, tłumik tecnigas TREK. Szukam czegoś w cenie do 300zł.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 22:53 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 15:54
Posty: 15
Lokalizacja: Połchowo
Pojazd:
17,5 dell orto czy malossi, to jest to samo




_________________

Yamaha Aerox 08

-Dell orto 17,5mm
-Top perfomance nardo
-Malossi multivar
-Stage6 WC
-Polini 2g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 23:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lut 2012, 23:45
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
malossi chyba lepszy? A ciężko jest je wyregulować?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 23:09 
**

Rejestracja: 01 sty 2012, 19:31
Posty: 236
Pojazd:
jak kupisz malossi albo dellorto bo to to samo, to jest latwo wyregulowac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 23:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lut 2012, 23:45
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
a dysze bedę musial zmieniac? bo w tym jest 90? A filtr jaki? Bo ja mam seryjke. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 23:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:41
Posty: 347
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Milion takich poradników na forum jak wyregulować.
Nie jest możliwe nie wyregulowanie gaźnika. Niektóry maja 21mm na 50ccm i śmigają :D Kwestia cierpliwości i umiejętności. Dyszami też trzeba regulować. Nie można zapomnieć także o regulacji układu przeniesienia napędu (wario, sprzęgło) i tutaj również trochę czasu i chęci trzeba poświęcić.
Co do gaźnika to 17,5 Dellorto jest pewny. Tak czy inaczej czeka cię regulacja w.w przeze mnie :)
Pomiędzy Tec'iem a Dellem nie ma za dużej różnicy miałem i wiem co mówię. To i to da się wyregulować ! Żadna regulacja nie jest łatwa.




_________________

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini


Ostatnio zmieniony 04 mar 2012, 23:22 przez mikoxdxdxd, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 23:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lut 2012, 23:45
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
ale czytałem na forum to niektórych teców nieda sie wyregulowac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 23:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 14:13
Posty: 609
Lokalizacja: PGO
Pojazd:
być jest możliwe że trafiają na złe i dobre jak to z jakością materiału ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 23:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lut 2012, 23:45
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
a jak mozna sprawdzic czy trafiłem na ten dobry?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2012, 14:14 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Będzie możliwość wyregulowania go. Jeśli będzie do ... to w ogóle nie będzie reagował na kręcenie śrubkami i w ogóle. Jeśli chodzi o gaźnik malossi vs dell orto to nie opłaca się. Malossi kosztuje 300zł a dell`orto 250. (Piszę na przykładzie 17,5.) A wszystko kryje się w tym że dodatkowe 50zł płacisz za pudełko i naklejkę malossi więc nie kupuj go tylko normalnego dell`orto.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2012, 23:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lut 2012, 23:45
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ja mam jeszcze jedno pytanie. Chce regulować napęd i gaźnik. Od czego mam zacząć? Od gaźnika.? Bo regulować gaźnik to chce żeby mi mechanik zrobił. A napęd chce sam spróbować. I niewiem od czego mam sie zabrac. ? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2012, 23:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 11:52
Posty: 476
Lokalizacja: Latowicz
Pojazd:
Sprawdzić najlepiej w sposób taki jak : Rzucenie o ścianę, jak się nie rozpadnie to znaczy, że trafiłeś na bardzo dobry materiał i wykonanie :lol:

Kup Dell'orto 17.5mm, gaźnik pewny i bardzo łatwy w regulacji :)
Regulacja w tych gaźnikach jest banalna tylko troszkę wolnego czasu i można szybko wyregulować :mrgreen:




_________________

Zapraszam !

Zobacz moją F12'stke !
Konkretny sport na ciekawych częściach !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1977384#1977384

Może lajka ? :D

https://www.facebook.com/MalagutiF12TuningCustom

Zostaw po sobie komentarz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2012, 23:34 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 15:54
Posty: 15
Lokalizacja: Połchowo
Pojazd:
banalna nie koniecznie, u mnie musiałem trochę się namęczyć. Na początku miałem wysokie obroty, rox po odpaleniu sam ruszał;d




_________________

Yamaha Aerox 08

-Dell orto 17,5mm
-Top perfomance nardo
-Malossi multivar
-Stage6 WC
-Polini 2g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy