Dzisiaj jest 02 mar 2025, 22:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 mar 2012, 23:42 
*

Rejestracja: 26 lut 2012, 0:12
Posty: 13
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Witam na samym początku chciał bym serdecznie pozdrowić wszystkich forumowiczów. Piszę ponieważ mój problem jest uciążliwy kiedy mój skuter się rozgrzeje do temperatury odpowiedniej do pracy silnika i przejedzie się ze 2-3 KM zaczyna się bardzo intensywnie dymić z wydechu nie wiem czemu tak, ale od razu mogę odrzucić opcje padniętej uszczelki pod głowicą akurat ten fakt jest został potwierdzony.Pozostaje chyba tylko za duża dawka oleju podawanego przez dozownik i tu moje pytanie jak ją regulować w Gilerze Runner wiem że pompka znajduje się pod kapą i jest tam chyba taka jak by śrubka do regulacji :D prosił bym o wytłumaczenie co i jak albo jakie mogą być inne powody mojego problemu :D z góry DZIĘKUJE :) mile widziane foto :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 0:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
A jaki lejesz olej?




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 9:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
tak jak kubaaxd, : Jaki lejesz olej ? może to on jest powodem dymienia ( jezeli jest kiepski )

Co do regulacji to tylko trzeba przykrecić tą srubke od regulacji linki dozownika . Uważaj, żeby za mocno tego nie poluźnić bo bedzie za mało dostawać . Najlepiej sprawdzaj po trochu . Czyli przykreć to troche , sprawdź jak sie zachowa . Jeżeli nadal ale słabiej to dalej popuszczaj . Jednak jak to 2t -> troche podymić musi . :wink:




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 16:56 
*

Rejestracja: 26 lut 2012, 0:12
Posty: 13
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Olej jaki leje to Mobil Semi Syntetic 2t czy jak to sie tam piszę :D a jeśli chodzi o dymienie to jak go kupiłem to tak na pewno nie dymił tylko troszkę jak go odpaliłem i tak to nie było ani śladu kopcenia a teraz to dymi na biało\szaro nie długo jak z komina . Postaram się nagrać filmik i to zaprezentować ;p


Ostatnio zmieniony 02 mar 2012, 16:57 przez GrubyRunner, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 11:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
Jakbyś miał gdzieś przy sobie manometr to byłoby spoczi,bo być może kopci z winy tego,że silnik jest zajechany ale nie wiem.




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 11:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
GrubyRunner, nie wiem jak jest w gilerach, ale w piaggio pompa wody jest połączona z karterami.
I jak simmeringi zaczynając cieknąć, to płyn dostaje się do mieszanki i spalany. Wtedy bardzo mocno dymi.

Sprawdź simmeringi. I od razu życzę powodzenia :lol:
Bo tam jest tak ciulowo to rozwiązane...

Może najpierw sprawdź, czy ubywa Ci płynu chłodniczego. Tyle, żebyś to zauważył, to musisz bardzo dużo pojeździć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 15:08 
*

Rejestracja: 26 lut 2012, 0:12
Posty: 13
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
kubaaxd co do zajechanego silnika to wątpię w to ponieważ przed wymianą cylindra było tak i teraz jak już mam nowy założony to po przejechaniu dłuższego odcinka tak z 5-6 km oczywiście teraz docieram czyli nie jeżdżę na full manetce tylko dosyć powoli 35-40max, to i tak dalej mi się wydaje że jest to samo.
lucek15 czyli jak było by tak jak mówisz to pozostaje mi chyba rozpoławianie karterów ? i co by jeszcze oprócz tego wtedy było do wymiany ?
EDIT. A i jak miał bym sprawdzić te simmeringi ?:D

Warn
Booyaka


Ostatnio zmieniony 05 mar 2012, 17:44 przez GrubyRunner, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2012, 17:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jak padnie pompa to woda wylatuje przez otwór w karterze a nie leci do mieszanki.
Masz na forum poradnik jak wyregulować pompę oleju, poszukaj. Ja jednak stawiał bym na uszczelki cylindra.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy