Dzisiaj jest 17 paź 2024, 16:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 mar 2012, 18:22 
*

Rejestracja: 09 lut 2011, 18:22
Posty: 88
Lokalizacja: GW
Pojazd:
Witam, jechałem wczoraj do miasta (8km od miejscowości w której mieszkam) jechałem tak 60-65 czyli full maneta bo nie wyregulowany napęd i w pewnym momencie coś mu się stało i do 10-15 zwolnił nie szlo jechać .Stało się to po około 5 km .Dopiero jak zdjąłem obudowę filtra powietrza i regulowałem mu sam powietrze to jako tako szło .Próbowałem regulować gaźnik , czyściłem go ,wymieniłem świece .Sprawdziłem również czy nie łapie lewego powietrza króciec-gaźnik oraz króciec-membrana i wydaje się ze nie łapie .Już nie wiem co robić :/ zamieszczam tu krótki filmik co i jak .

http://www.youtube.com/watch?v=mX7qXlP4GYE

Obawiam się najgorszego ,czyli ze cylek się przytarł :/




_________________

Booster by cygan

Senda 125 by cygan


Ostatnio zmieniony 07 mar 2012, 23:23 przez drajwer1993, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2012, 18:50 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Wiesz co ja miałem podobnie kiedyś w skuterze ale wypadł mi ślizg od waria i jechał właśnie tak 10-15 i nie chciał się wkręcić. Nie wiem sprawdź to.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2012, 18:55 
*

Rejestracja: 09 lut 2011, 18:22
Posty: 88
Lokalizacja: GW
Pojazd:
Ok sprawdzę ,ale slizg ??i po przytkaniu dolotu powietrza wkręca się




_________________

Booster by cygan

Senda 125 by cygan




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2012, 19:04 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
To może gdzieś lewe łapie. Może Ci uszczelniacz wypchało ? Np od strony wału ? Sprawdź to.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2012, 19:09 
*

Rejestracja: 09 lut 2011, 18:22
Posty: 88
Lokalizacja: GW
Pojazd:
Huberto203, za bardzo nie wiem jak sprawdzić uszczelniacze ,o strony magneta odpada bo nie mam ściągacza ,a od wariatora nie wiem jak to sprawdzić ;/ tzn wiem ze trzeba zdjąć wariator ,bendix ale nie wiem jak wyglądają zjeba.ne uszczelniacze




_________________

Booster by cygan

Senda 125 by cygan




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2012, 19:24 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Od strony magneta nie powinien wypaść gdyż jest tam specjalne zabezpieczenie/blokada. Natomiast ten od strony wariatora no to musisz tak jak ściągnąć wario i te zębatki i patrzeć tam jeśli on będzie wyglądał w porządku to musisz szukać innej przyczyny. Sprawdź czy króciec nie popękany i ewentualnie króciec/zawór na silikonie daj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2012, 20:47 
**

Rejestracja: 21 cze 2011, 13:15
Posty: 215
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
to już lepiej niech kupi nowy króciec niż ma na silikon dać bo po pierwsze benzyna zmyje silikon a po drugie może sobie tłok i cylek rozwalić przez silikon, więc lepiej wydaj oczywiście jak jest to przyczyną na ten króciec te 20-50zł niż potem kupować nowy cylek i tłok




_________________

-parmakit 70ccm
-speed control
-przeciwtalerz hebo nq
-polini 2g evo 2
-hebo kevlar
-dellorto 17,5 - dysza 90
-polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 18:02 
*

Rejestracja: 09 lut 2011, 18:22
Posty: 88
Lokalizacja: GW
Pojazd:
wymienilem lewy uszczelniacz (mysle ze dobrze ) ale nadal to samo ;/




_________________

Booster by cygan

Senda 125 by cygan




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 18:20 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
ziomek22222, Weź lepiej nie pisz nic jak masz pisać cokolwiek :) Po 1 chodziło o silikon między króciec a zawór i między zawór a karter. A po 2 silikon rozwali cyl. Łeheh dość. Przecież on po 1 tam nie wleci a po 2 jak już to się spali albo wyleci wydechem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 20:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Zawór membranowy patrzyłes ?
Sprawdź czy wszystko zer sprzęgłem ok bo mogło sie coś stac ze spręzynakmi albo okładzinami.

Zdejmij cyl to zobaczymy co i jak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 22:39 
*

Rejestracja: 09 lut 2011, 18:22
Posty: 88
Lokalizacja: GW
Pojazd:
sprawdziłem czy dobrze założyłem simering i jest ok , dokręciłem lekko głowice bo mokra była oraz sprawdziłem już chyba 10 raz króciec ,gaźnik itp jutro sprawdzę 2 simering jeśli będzie mokry wymienię , jak to nie pomoże to jadę sprawdzić kompresje .Nie mam już pomysłów co to może być ;/




_________________

Booster by cygan

Senda 125 by cygan




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 23:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 14:13
Posty: 609
Lokalizacja: PGO
Pojazd:
drajwer1993, radze ci usunąć te przekleństwo bo warna dostaniesz ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy